‘Wesley bevestigt interesse van Arsenal, maar geeft Club Brugge goede hoop’

    ‘Wesley bevestigt interesse van Arsenal, maar geeft Club Brugge goede hoop’

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 07:31vr 07-12-2018 om 07:31

    Wesley Moraes is zeer gegeerd, zoveel is duidelijk. Zo wil onder meer Arsenal FC de aanvaller van Club Brugge in huis halen. De Braziliaan reageert in Het Nieuwsblad voor het eerst zelf op al die interesse.

    Afgelopen zomer kon Blauw-Zwart zijn sterkhouder nog houden, maar lang lijkt Wesley niet meer houdbaar. "Het was niet simpel om een bod van een club als Lazio te weigeren, maar ik wist dat het beter was voor mij. Ik hou van Club Brugge en kreeg hier de kans me te ontwikkelen", aldus de spits.

    Nu komt dus Arsenal op de proppen. De Engelse topclub zou circa vijftien miljoen euro veil hebben voor Wesley. Toch rekent de targetman erop dat hij het seizoen uitdoet bij Club Brugge. "Normaal gezien blijf ik tot in juni, maar we moeten afwachten. Ik blijf hier zolang ik kan."

    Steun van coach
    Trainer Ivan Leko strooide op de persconferentie al met lof voor de Braziliaan. "Ik geloof absoluut dat hij het niveau aankan. Hij is niet alleen een talent, hij is ook iemand die elke dag hard werkt en mentaliteit toont. Puur op basis van talent is hij in mijn trainerscarrière de beste die ik al heb gecoacht."

    Poll

    Zal Wesley het seizoen uitdoen bij Club Brugge

    (308 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 07:36
    Wesley is een goede jongen. Hij zal zijn seizoen( denk ik) uit doen bij Club Brugge
    Vind ik leuk
    Kingambo +1935
    vrijdag 7 december 2018 om 07:55
    Naïef om dit te geloven...als die mannen, hun managers en de betrokken club voorzitters geld geroken hebben is de supporter het laatste waar men aan denkt
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    vrijdag 7 december 2018 om 08:17
    Hola pola
    King-Ambo is al wakker
    Toch ni uit uwen boom gevallen zeker?
    Vind ik leuk
    Kingambo +1935
    vrijdag 7 december 2018 om 08:57
    Racist
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    vrijdag 7 december 2018 om 11:22
    Nee king kong
    Alleen oprecht bezorgd
    Een fijne dag nog verder
    Vind ik leuk
    Kingambo +1935
    vrijdag 7 december 2018 om 11:25
    Jij ook racist, kusje 😘😘😘
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    vrijdag 7 december 2018 om 12:10
    💋Oh nee jekkes🙊
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:05
    Jij wordt beter Rsca supporter. Of zijn er daar ook zoveel van in Luik?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    vrijdag 7 december 2018 om 07:59
    €15 miljoen is te weinig in het huidige klimaat (zeker voor een Engelse topclub).
    Algemeen gezien moeten onze (top-)clubs hun sterkhouders veel duurder verkopen aan het buitenland...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2269
    vrijdag 7 december 2018 om 09:33
    De realiteit is dat belgie moet zoeken naar talenten in eigen club , ze dan ook in de kern opnemen en inval beurten geven ,bij gebrek moeten we rekenen op een goede scoutings staf die de jonge spelers vroeg kan opsporen, zodoende moet er dan ook een flinke verkoopsom bedongen worden op de spelers die de grote clubs hier komen kopen
    Vind ik leuk
    Hornie +26
    vrijdag 7 december 2018 om 10:33
    Wesley is zeker meer dan €15 miljoen waard ik zou eerder aan € 25 miljoen denken of meer. Als je ziet wat spelers van Anderslecht krijgen die veel minder kwaliteiten hebben dan Wesley of Vanaken meer krijgen dan die 15 miljoen
    Vind ik leuk
    Kingambo +1935
    vrijdag 7 december 2018 om 11:13
    Tja als ge ne zot vindt die dat er wil voor geven, direct doen !! ...goed voor de bank warm te houden bij een topclub
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4863
    vrijdag 7 december 2018 om 13:15
    25m wesley??? gij gelooft overduidelijk dat Sinterklaas en de Kerstman effectief bestaan blijkbaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:38
    Tegenwoordig wordt er meer zn meer gevoetbald met een Targetspits. Real, United, Chelsea, Milan, Bayern.

    Targetspits, is een soort van diepe centrumspits. Targetspitsen zijn steevast grote, sterke aanvallers die door hun fysieke eigenschappen de bal goed kunnen afschermen en bijhouden. Deze aanvallers dienen vooral als aanspeelpunt voor hun teamgenoten en zijn dan ook vaak met hun rug naar het doel van de tegenstander gericht. Wanneer ze de bal in hun bezit hebben, kunnen andere ploegmaats aansluiten en mee oprukken naar het doel van de tegenstander.

    Geloof me meer dan 15mil gaan ze krijgen. Meer dan 22 zal nu ook wel niet zijn.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1935
    vrijdag 7 december 2018 om 14:02
    Allee bedankt voor de uitgebreide toelichting...kunt ge me eens toelichten wat ne valse 10 is ? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:47
    Dat is ene die zennen bal nie wil afgeven :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:48
    Geen probleem. Ik wist dat jij ooit wel open zou staan voor een beetje kennis.

    Ja Carcela beantwoord dat profiel, zeker het vals zijn toch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws