'RSC Anderlecht wil duo lozen en meteen twee vervangers in de plaats halen'

    'RSC Anderlecht wil duo lozen en meteen twee vervangers in de plaats halen'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 07:16vr 07-12-2018 om 07:16

    Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 07:17vr 07-12-2018 om 07:17

    RSC Anderlecht haalde afgelopen zomer tal van nieuwe spelers in huis. Verschillende onder hen maken geen al te beste beurt. Daarom wil paars-wit in januari al ingrijpen. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

    Eerst en vooral wordt Ognjen Vranjes in twijfel getrokken. Naast het Instagram-incident gaat het ook op sportief vlak niet al te best voor de Bosniër. Daarom wil Anderlecht hem komende winter al lozen bij een andere club.

    Daarnaast mag ook Antonio Milic uitkijken naar een nieuwe werkgever. De linksvoetige centrale verdediger werd weggeplukt bij KV Oostende, maar ook hij lost de verwachtingen niet in. Voor de Kroaat is er interesse vanuit Rusland en Turkije.

    Paars-wit hoopt voor beide spelers een oplossing te vinden. Het dagblad schrijft ook dat Anderlecht voor zowel Vranjes als Milic een vervanger in huis wil halen.

    Plaats een reactie

    Goegebuer +1282
    vrijdag 7 december 2018 om 07:22
    Wedden dat ze van Bayat hadden gebruik gemaakt als hy niet in de gevangenis zou zitten? 😊
    Vind ik leuk
    agdh +1639
    vrijdag 7 december 2018 om 07:33
    Bayat is toch vrij sinds vorige week?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2795
    vrijdag 7 december 2018 om 07:34
    In Brugge kunnen ze hem anders ook gebruiken om iets van een 5 miljoen te recupereren.
    Vind ik leuk
    Toca +40797
    vrijdag 7 december 2018 om 07:35
    Eerste zéér goede en logische beslissing. Weg met die 2.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6574
    vrijdag 7 december 2018 om 07:55
    Een beetje zonde van Vranjes, daar had ik enigszinds toch hoge verwachtingen voor...
    Hopelijk zijn er zo nog een paar die volgen (bvb Musona)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    Toca +40797
    vrijdag 7 december 2018 om 08:11
    10 clubs in 10 jaar zegt ook iets natuurlijk. Vooraf kende ik hem niet. Hoop ook dat ze er nog wat laten gaan. Nu veel geld gaan ze er niet van recupereren vrees k.
    Vind ik leuk
    Rebel +1462
    vrijdag 7 december 2018 om 07:57
    Ik hoop maar dat ge deze twee verkoop ,Coucke zijn portefeuille nog opentrek,want anders gaat het niet vet zijn op de transfermarkt
    Vind ik leuk
    Toca +40797
    vrijdag 7 december 2018 om 08:14
    Dat hoop ik ook. Gerichte aankopen ipv in de breedte te kopen.
    Vind ik leuk
    Rebel +1462
    vrijdag 7 december 2018 om 10:27
    Dan nog liever 1 topper dan twee goede.Wat mij het meeste pleziert is de steun en reacties van onze brugse vrienden,ik zou haast gaan denken dat ze geen kampioen meer willen spelen ?
    Vind ik leuk
    hoekschop +3176
    vrijdag 7 december 2018 om 08:43
    Dit is toch gewoon giswerk van het Nieuwsblad. Uiteraard zou Anderlecht graag het geld recupereren van 80% van de transfers die deze zomer gebeurd zijn. Maar wie van het bestuur heeft gezegd dat deze 2 weg moeten en dat ze één op één vervangen zullen worden?
    Vind ik leuk
    strat2 +587
    vrijdag 7 december 2018 om 09:12
    Als het klopt, dan is dit volgens mij een zeer goede beslissing.
    Als er dan twee goede verdedigers in de plaats komen, dan is dat mijns inziens zowel op de korte als de lange termijn de beste investering die ze nu kunnen doen, ongeacht het feit of Hvh coach blijft of niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:57
    On ne remporte pas le championnat de Belgique en achetant toute l'équipe d'Ostende !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4942
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    2 spelers van oostende = toute l'equipe. Ovedrijven is ook weer een kunst
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 7 december 2018 om 12:17
    Coucke heeft Tomasevic, Lombaerts en Faes op het oog. Vooral die laatste ziet hij nu volledig zitten, gezien hij bij Oostende speelt...
    Vind ik leuk
    DieterW +498
    vrijdag 7 december 2018 om 12:32
    De rode kaart tegen Moeskroen heeft vranjes dood gedaan, blijf ik jammer vinden. Milic, musona, morioka, obradovic, Appiah en doe er van mij vanhaezebrouck, Santini en kums ook maar bij. Ze kunnen er heel wa verkopen alleen voor weinig geld en nieuw bloed gaat veel geld kosten.
    Vind ik leuk
    skippie +349
    vrijdag 7 december 2018 om 13:34
    ...Lawrence
    Vind ik leuk
    skippie +349
    vrijdag 7 december 2018 om 12:49
    Nu nog de rest ook, veel werk aan de winkel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:02
    Ik zou eerder Lawrence wegdoen en Milic houden. Maar in principe zijn ze even matig, dus doe er mss ineens 3 weg?
    Vind ik leuk
    DDT +3479
    vrijdag 7 december 2018 om 13:59
    Lawrence schat ik toch hoger dan milic in
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws