‘Nice wil in januari aankloppen bij Club Brugge voor sterkhouder'

‘Nice wil in januari aankloppen bij Club Brugge voor sterkhouder'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 20:16do 06-12-2018 om 20:16

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 20:17do 06-12-2018 om 20:17

Wesley Moraes bleef Club Brugge afgelopen transferperiode trouw. De Europese club staan echter nog steeds aan te schuiven voor de aanvaller.

Volgens Le 10 Sport ziet het Franse Nice en coach Patrick Vieira wel heil in de komst van de Braziliaan. Spits Mario Balotelli kent een wisselvallig seizoen en Vieira zou in januari een nieuwe aanvaller willen aantrekken.

Het prijskaartje van Wesley zal niet mals zijn. De aanvaller heeft zijn contract tot 2023 bij Blauw-Zwart verlengd. Eerder was het Italiaanse Lazio Roma ook al zeer geïnteresseerd in de Braziliaanse spits.

Plaats een reactie

freeman +12790
donderdag 6 december 2018 om 20:26
Die blijft gegarandeerd nog wel een tijdje bij Club ! Meer kans op nop prijzen te pakken dan in Nice ; en zal wel naar betere ploeg trekken later !
Vind ik leuk
Kingambo +2223
donderdag 6 december 2018 om 20:40
Ik schat Nice toch een stuk hoger in dan Brugge hoor ...en Wesley , veel blaat weinig wol, wordt graag in etalage gezet maar is toch geen top spits man...veel te wisselvallig en niet het juiste koppeke
Vind ik leuk
ROBSON +3570
donderdag 6 december 2018 om 20:47
Dus 15/20 miljoen voor lucht volgens jou ? Scouts van lazio(Al maanden),Nice ,Monaco,everton ,.......en mss wel Arsenal kennen er de ballen van.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 20:51
King, pech hé man, zo weinig over RSCL, da je echt blij zijt, da je over fcb je lulmentaliteit kunt tentoonspreiden...
Vind ik leuk
Philip R. +214
donderdag 6 december 2018 om 21:34
Als er hier ene nie just is in zijn koppeke, zijt gij het wel fooraap! Hebben ze in Luik geen zothuis?
Vind ik leuk
Kingambo +2223
donderdag 6 december 2018 om 23:03
Rustig flipper , ieder zijn gedacht ahwel voor mij is Wesley overroepen , maar ja als ge dat tegen die van Brugge zegt dan sturen ze u naar’t zothuis...weet euh wa : kust gij eens deftig men kloaten
Vind ik leuk
Geertvdd +3892
donderdag 6 december 2018 om 23:00
Wanneer heeft Nice nog eens CL gespeeld?
Vind ik leuk
Kingambo +2223
donderdag 6 december 2018 om 23:06
Dus ge zijt enkel top als ge CL speelt ? Daar zou ik als Brugge zijnde toch nie mee uitpakken zenne
Vind ik leuk
Geertvdd +3892
donderdag 6 december 2018 om 23:15
Ik vraag me gewoon af waarom je Nice hoger inschat dan Club. Prijzenkast is eerder een prijzennachtkastje, Europees palmares komt nog niet in de buurt. Ik zeg niet dat je top bent alleen maar omdat je CL speelt, maar je bent het zeker niet wanneer je niet op het kampioenenbal aanwezig bent.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 06:41]
Vind ik leuk
Kingambo +2223
donderdag 6 december 2018 om 23:18
Allee Nice staat in ligue un meestal bij de eerste 10, nu 5 of 6 dacht ik
Sorry maar Franse competitie schat ik een stuk hoger in
Vind ik leuk
Geertvdd +3892
donderdag 6 december 2018 om 23:21
De Ligue 1 is niet eens een competitie meer dankzij dat clubje uit Parijs. Als je de Europese resultaten van Franse ploegen naast die van de Belgische legt, dan zie ik niet in wat er zo veel beter is daar in Frankrijk.
Vind ik leuk
Geertvdd +3892
donderdag 6 december 2018 om 23:17
Btw ... Brugge hoeft zich niet te schamen voor zijn CL-palmares: enkel Anderlecht doet in België beter, en ook die hebben al eens met de 0 kennis gemaakt, als je dan toch oude koeien uit de gracht wil halen.
Vind ik leuk
Kingambo +2223
donderdag 6 december 2018 om 23:40
Weet de wa, verkoopt hem dan zijn we d’r hier vanaf
Vind ik leuk
Vlad +3420
donderdag 6 december 2018 om 23:57
En zullen u mee sturen om zijn valiezen te dragen, dan zijn we van u ook af.
Vind ik leuk
Philip R. +214
vrijdag 7 december 2018 om 06:16
We zullen jou verkopen op de rommelmarkt, is da goe? Dan zijn we hier ook van jou vanaf...
Vind ik leuk
Geertvdd +3892
vrijdag 7 december 2018 om 06:41
Ok. Maar eerst nog Carcela verkopen zodat de gemiddelde intelligentie van de voetballers in België drastisch verhoogd wordt.
Vind ik leuk
Rune1891 +4735
vrijdag 7 december 2018 om 02:05
De kritiek die van jou komt op een Club speler moet met een kilo zout genomen worden...
Vind ik leuk
Brazil +1