'Genk zoekt toch nog versterking en vindt concurrent voor Trossard in Duitsland'

    'Genk zoekt toch nog versterking en vindt concurrent voor Trossard in Duitsland'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 15:18do 06-12-2018 om 15:18

    KRC Genk is bezig aan een bijzonder goed seizoen. Dat zorgt voor buitenlandse interesse van een pak sterkhouders. De Limburgers hebben echter geen zin om sterkhouders te laten vertrekken. Het wil de ploeg echter wél versterken.

    Eén speler wordt al genoemd als mogelijke versterking voor de Limburgers. Ligablogger meldt dat Kenny Prince Redondo die speler zou zijn. De flankspeler werd eerder al gelinkt aan Genk, maar nu zou de leider in onze competitie toch een poging wagen om hem naar België te halen.

    De Duitser met Spaanse roots speelt momenteel voor de tweedeklasser Union Berlin, waar hij amper aan de bak komt. Hij mocht maar negen keer spelen (waarvan vier wedstrijden als invaller). Bij de Duitse club heeft hij een aflopend contract. Daar hoopt Genk van te kunnen profiteren door hem deze winter voor een bijzonder lage som over te nemen.

    Bij Genk zal Redondo de concurrentie moeten aangaan met Leandro Trossard, die aan zijn laatste seizoen bij Genk bezig lijkt. Ook Joseph Paintsil, Edon Zhegrova en Dieumerci Ndongala kunnen op de flank spelen.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 16:07
    Gezien de prestatie van gisteravond, niet echt wat we nodig hebben. Backs en spits moet er bij komen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:35
    ??? Ben jij een Anderlecht supporter misschien. Buiten die ene misstap en met de reserve spelers op het veld was het toch een goede wedstrijd... Was tegen Charleroi he... Die ploeg begint ook goed te draaien.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:50
    Gij komt hier niet vaak he. Ik ben hier de bekendste Genk supporter. Juist omdat we zo goed waren gisteren, vind ik dat een extra vleugelspeler overbodig. Maar gezien de blunder van Nastic, is het duidelijk dat er geen waardige vervangers zijn voor Uronen en Maehle.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:17
    Sorry, ik had je boodschap verkeerd geïnterpreteerd, en ik wist niet dat je zo goed was.
    Vind ik leuk
    GT8 +572
    vrijdag 7 december 2018 om 10:05
    Het is voor volgend jaar als Trossard weg is. En bekendste Genk supporter is niet bepaald positief in uw geval. Zelf ben ik ook Genk supporter, maar wat gij soms uit u slaat, wil ik mij niet aan relateren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:46
    Als Trossard vertrekt, zou Zeghrova of Paintsil in de plaats moeten komen. Dus nog een extra winger lijkt me overbodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:53
    Komt in Duitse tweede klasse niet aan spelen toe. Moet die hier het verschil gaan maken?
    Vind ik leuk
    GT8 +572
    vrijdag 7 december 2018 om 10:04
    Is dit de juiste man om Trossard op te volgen volgend jaar? Lijkt me een Naranjo verhaal, hopelijk bewijst De Condé me het tegendeel
    Vind ik leuk