Dendoncker maakt eindelijk Premier League-debuut: Hij bestaat dus echt!

    Dendoncker maakt eindelijk Premier League-debuut: "Hij bestaat dus echt!"

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 12:45do 06-12-2018 om 12:45

    Leander Dendoncker heeft tegen Chelsea eindelijk zijn competitiedebuut gemaakt voor Wolverhampton. Hij mocht negen minuten invallen na maanden in de wachtkamer te zitten.

    Dendoncker had vooraf waarschijnlijk nooit gedacht dat hij pas in december zijn Premier League-debuut zou maken. De lokale krant Express & Star was zijn naam al bijna vergeten. 

    "Hij bestaat dus echt. Een onverwacht en langverwacht Premier League-debuut voor de Belg van 15 miljoen euro, die een spetterende eerste minuut genoot toen hij Loftus-Cheek het leven lastig maakte en een vrije trap afdwong. Hij verdiende zo meteen bewondering van de harde kern van Molineux (het stadion van Wolverhampton, red.). Hopelijk kan hij zich doorzetten en zijn carrière bij Wolverhampton lanceren."

    Ook The Birmingham Mail is positief. "Dendonckers late Premier League-debuut was er eentje om te onthouden. Hij ruimde alles op voor de verdediging en hielp zo mee de voorsprong vasthouden."

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 12:51
    das wat men nu noemt, een grote stap! 9minuten, stel je voor das 10% van een match!! volgend weekend weer 9 min en na 10 matchen, heeft hij toch volle 90 min gevoetbald in de PL!! das echt straf!! :-p :-p :-p
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    donderdag 6 december 2018 om 13:05
    Ik heb nog geen minuut gespeeld in de Premier League... Doe jij straffer?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:41
    ben jij profvoetballer Fred?? wel, ik ook ni, maar heb al meer minuten gemaakt in PL dan hem... op Anfield wel te verstaan... zelfs meer minuten in de tribune en das al een eind ze :-p
    Vind ik leuk
    hoekschop +3138
    donderdag 6 december 2018 om 13:31
    Dendoncker komt er wel. Tot spijt van wie het benijdt.
    Vind ik leuk
    Robbie007 +609
    donderdag 6 december 2018 om 13:49
    Ik ben er ook van overtuigd...en ben niet echt een Anderlechtfan ofzo, eerder neutraal.
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    donderdag 6 december 2018 om 13:42
    Jij springt echt op alles wat Anderlecht is of was he. Hoop dat je er plezier uit haalt, het laatste wat je kan zeggen is dat je 'serieux' uitstraalt...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:38
    1908! moeit u met uw smurfen ploegske, beetje slijmen, om likes te krijgen ja! sukkel!!!!!!
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    maandag 10 december 2018 om 10:56
    funny guy.. :-)
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    Zo kennen we hem. Opruimer en kilometerfreter. Hoop dat het gestart is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    RSCA 35 +230
    donderdag 6 december 2018 om 13:39
    hahaha hij moet het maar weten de smeerlap
    RSCA was niet goed genoeg meer voor meneertje
    hij wou persé weg
    het is een gigantische vooruitgang voor hem
    terwijl hij in rsca speelvreugde en de beste supporters ter wereld konden vinden
    rot in de UK smeerlap
    en hopelijk is het pond straks niets meer waard naar de brexit
    sukkelaar
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    donderdag 6 december 2018 om 13:43
    Bij die 'beste supporters' hoor jij al duidelijk niet...
    Vind ik leuk
    Bart Joos +974
    donderdag 6 december 2018 om 14:48
    Het is maar zijn zevende gebruikersnaam in 13 maanden tijd.. De naam verandert, het taalgebruik blijft helaas hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    donderdag 6 december 2018 om 14:56
    Tja vriend ,
    En van dat soort
    Zit dit forum vol
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    donderdag 6 december 2018 om 15:46
    *elk forum*
    Vind ik leuk
    Bart Joos +974
    vrijdag 7 december 2018 om 08:29
    Je zou versteld staan van wie er soms schuilgaat achter het profiel, makker.Heb weet van een priester die de meest gore praat uitkraamde tot hij op een ander forum de verkeerde woorden intikte en zo op de radar v/h gerecht kwam. Was ter compensatie van zijn strikt leven, aldus de man.
    Vind ik leuk
    Johnmor +485
    donderdag 6 december 2018 om 14:07
    Waw, knap van je!
    Vind ik leuk
    agdh +1607
    donderdag 6 december 2018 om 14:13
    Kan jij ook ni naar Engeland verkassen? Dan zijn we van u vanaf ‘beste’ supporter
    Vind ik leuk
    purple +801
    donderdag 6 december 2018 om 14:18
    triestige reactie!!!!!!
    als jij bij een andere werkgever 5 x je loon van nu zou krijgen ,ben je dan weg of blijf je????
    hypocriet....
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    donderdag 6 december 2018 om 15:03
    We hoeven je niet RSCA 35, kies een andere club aub
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    donderdag 6 december 2018 om 18:51
    Je weet toch wie hij is ? De Kurt he. 😉
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    donderdag 6 december 2018 om 19:07
    Serieus? Ai...den Broeckeert is onkruid
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2269
    donderdag 6 december 2018 om 15:30
    niveau 0,0 A35
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    donderdag 6 december 2018 om 16:29
    tja, 1 dag zonder die pillekes en je ziet wat ervan komt ... RAT !
    Vind ik leuk
    Davyrsca +165
    vrijdag 7 december 2018 om 12:15
    Noemt men dat een rsca supporter een beetje respect voor onze exspelers aub
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160
    donderdag 6 december 2018 om 20:06
    het laatste jaar was ook niet geweldig mhr wou persee weg
    hij zal nog veel boterhammen moeten eten op dat niveau te halen ik betwijfel het
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 05:57
    Spijtig dat hij zo weinig kansen krijgt. Is wel raar dat een transfer van 15 mil nu og maar pas zijn debuut mag maken. Ik zal altijd hopen dat elke Belg het goed dpet in het buitenland, komt onze Rode Duiveks ten goede maakt voor mij niet uit van welke ploeg hij komt.
    Vind ik leuk
    mapolean +939
    vrijdag 7 december 2018 om 08:41
    Uiteraard verdient die een plaats bij een Engelse middenmoter.... Maar volgens mij was hij beter nog een jaar of 2 bij Anderlecht gebleven. Dan had hij nu weer een aantal extra matchen in Europa League gespeeld en een minstens 15 competitiematchen. Hoe goed hij ook is, hij zal toch moeten spelen om ervaring op te doen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:46
    RSCA35 alias den boeckeert dat hopeloos stuk facteur die niks anders kan dan schelden en ik die dacht dat we der vanaf waren nie dus!!!
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    zaterdag 8 december 2018 om 10:27
    Een heel oude Chinese spreuk zegt 'Onkruid vergaat niet' (maar dan in het Chinees).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws