'Vanhaezebrouck moeten blijven puzzelen, Dimata nog steeds niet fit'

    'Vanhaezebrouck moeten blijven puzzelen, Dimata nog steeds niet fit'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 09:40do 06-12-2018 om 09:40

    Hein Vanhaezebrouck kan nog steeds niet beschikken over een volledig fitte kern. Adrien Trebel is al een tijdje out, maar ook Nany Dimata blijft afwezig voor de Brusselaars.

    Het Laatste Nieuws meldt dat de spits er woensdag niet bij was op de training van Anderlecht. Hij raakt meer dan waarschijnlijk niet klaar voor de partij van dit weekend tegen Charleroi. Daardoor zal Vanhaezebrouck tegen de Carolo's voor Ivan Santini of Mohammed Dauda moeten kiezen in de spits.

    Daardoor zit Vanhaezebrouck al vier wedstrijden zonder spits. De wedstrijden tegen Sint-Truiden, KRC Genk en Spartak Trnava moest hij zonder Dimata doen. Dimata was dit seizoen in achttien wedstrijden tot dusver goed voor tien doelpunten en drie assists. De Brusselaars kunnen de beloftevolle aanvaller dus wel goed gebruiken.

    Plaats een reactie

    Toca +40198
    donderdag 6 december 2018 om 09:43
    We zitten niet zonder spits. Wel zonder Dimata.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    donderdag 6 december 2018 om 10:03
    hoe zonder spits?

    Santini, Dauda, Docu, ...
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    donderdag 6 december 2018 om 10:13
    Doku is geen spits hé maatke.. Meer een linkerflank.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    donderdag 6 december 2018 om 12:03
    I know, maar kan toch rond de spits meedraaien hé, dus moet kunnen.

    en anders zetten we Vranjes in de spits, wat zou dat geven :D
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    donderdag 6 december 2018 om 12:23
    In de spits zou hij mss minder kaarten pakken hé .
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    donderdag 6 december 2018 om 12:25
    dat weet ik nog zo niet hoor, zie maar naar Santini hoeveel kaarten die pakt met zijn lompe voeten :D
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    donderdag 6 december 2018 om 12:27
    Ook waar. Dan zal het niks worden vrees k.
    Vind ik leuk
    purple +801
    donderdag 6 december 2018 om 14:24
    maar heeft er wel al 11 tegen de touwen, met zijn lompe voeten...
    voorlopig doet niemand beter....
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    donderdag 6 december 2018 om 15:53
    da's juist, 7 in de eerste 3 matchen, waaronder 1 penalty 8
    sindsdien nog 4 doelpunten waaronder 1 penalty ...

    dat is toch maar poverkes :D
    Vind ik leuk
    purple +801
    vrijdag 7 december 2018 om 15:55
    11 tegen de netten...
    niemand doet beter....
    dat is net zoals teo,die moest ook weg maar die prikte er wel nog 22 tegen de netten....
    daar gaat dit jaar niemand aan geraken
    Vind ik leuk
    JaiVes +14
    donderdag 6 december 2018 om 11:22
    Niet correct gesteld: hij zit niet zonder spits, want hij kan beroep doen op Dauda en hopelijk doet hij dat ten nadele van Santini. Dauda is stukken beter in het samenspel en hij is ook stukken sneller.
    Vind ik leuk
    RSCA 35 +230
    donderdag 6 december 2018 om 11:45
    de mathc is nog niet begonnen en de eerste excues izjn daar al
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    donderdag 6 december 2018 om 12:05
    Hein zegt dat niet, HLN maakt daar weer een drama van.
    Vind ik leuk
    wakka +106
    donderdag 6 december 2018 om 12:06
    Nu nog leren typen en je komt er wel!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4863
    donderdag 6 december 2018 om 16:01
    Ten eerste hein stelt dit niet, maar de krant. Ten tweede mocht dat nog van hein komen, waarom is dat dan al een excuus?? Mag men al niet meer zeggen hoe het zit mss. Neen Hein mag zijn mond al niet meer opendoen, of er wordt over gemekkerd
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160