'Jaloerse' Fellaini stopt Guendouzi door aan zijn haren te trekken

    'Jaloerse' Fellaini stopt Guendouzi door aan zijn haren te trekken

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 23:08wo 05-12-2018 om 23:08

    Een schandalige, maar ook ironische overtreding van Marouane Fellaini op Matteo Guendouzi. Uitgerekend de Manchester United-middenvelder, die zijn weelderige haardos sinds kort kwijt is, trekt aan de haren van zijn tegenstander van Arsenal.

    Plaats een reactie

    Wim1966 +1365
    donderdag 6 december 2018 om 00:11
    Marouane liep hitsig bij zijn invalbeurt of noemen we het "gedreven".👍
    Vind ik leuk
    Jozef +40179
    donderdag 6 december 2018 om 08:34
    Bij ons heet dat gefrustreerd.

    Vind ik leuk
    Wim1966 +1365
    donderdag 6 december 2018 om 11:07
    Verklaar, waarom was hij gefrustreerd?
    Volgens mij zag je de wedstrijd niet of heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk
    Jozef +40179
    donderdag 6 december 2018 om 13:14
    Ik hoop niet dat hij die dag opgestaan was om iemand eens lekker pijn te doen....

    Misschien moet ik de vraag omdraaien: hoe kun je dit stupide gedrag linken met gedrevenheid?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1365
    donderdag 6 december 2018 om 14:51
    Jij zag dus de wedstrijd niet en je kan je frustratie ook niet verklaren.

    Onze Belgische vriend liep gewoon heel gedreven te jagen op elke bal en tegenstrever in de buurt van de eerste minuut dat hij op het veld kwam. Er was wellicht de opdracht gegeven om Arsenal geen tijd en ruimte te geven want in de combinatie zijn ze geweldig goed.
    Ze hoopten nog een overwinning uit de brand te sleuren.
    Af en toe was het er een beetje over. 😁
    Trouwens hij deed net hetzelfde als wat hij in zijn langharige periode ook onderging. Wat het niet goed praat.
    En dat hij zich meteen netjes excuseerde, dat zie je op de beelden hier ook niet.
    Vind ik leuk
    Smuuw +866
    donderdag 6 december 2018 om 15:05
    Hij had rood moeten krijgen net zoals cr7 dit jaar terwijl hij eigenlijk amper iets had gedaan. Kutref al je het mij vraagt eentje zonder ballen en blijkbaar selectief blind. Offside bij eerste goal na een duik van Martial, onbegrijpelijk laten spelen wanneer het normaal geel was. En ja over de laca zijn afgefloten goal gaan zeker niet beginnen. De kers is hoe hij bij de 2de goal is aangepakt ... Is dit het grote Manchester? Een rioolploeg als je het mij vraagt.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1365
    donderdag 6 december 2018 om 15:27
    Hij had rood kunnen krijgen, helemaal akkoord.
    Offside van de eerste goal is ook juist.
    De 2de goal werd hij ook aangepakt maar wil je dan liever dat hij de goal affluit om penalty te geven? Ik dacht het niet.
    Manchester nu als rioolploeg bestempelen is erover want ik vond dat Arsenal zelfs iets teveel respect toonde. Anders dan tegen Tottenham lieten ze Manchester in de tweede helft het spel maken. Had Arsenal gespeeld als vorig weekend met meer drang naar een overwinning dan hadden ze die wellicht kunnen halen. Ze duwden niet door en daardoor vond ik een gelijkspel wel correct.
    Vind ik leuk
    Smuuw +866
    donderdag 6 december 2018 om 15:39
    Mocht wel een kaart geven na de goal. Penalty of niet Arsenal scoort die sowieso. De Gea is slecht met penalties
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12429
    donderdag 6 december 2018 om 13:08
    Bij ons heet dat een grappige manier om iemand af te stoppen.
    Vind ik leuk
    Jozef +40179
    donderdag 6 december 2018 om 13:15
    Mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik er weinig grappigs in zie?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12429
    donderdag 6 december 2018 om 13:19
    Ik vrees dag jij weinig grappige momenten beleeft in je leventje.
    Vind ik leuk
    Jozef +40179
    donderdag 6 december 2018 om 14:26
    Niet als er aan mijn haren getrokken wordt nee.

    Voor de rest vind ik het leven geweldig en geniet ik van elke dag.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1365
    donderdag 6 december 2018 om 14:43
    Volgens mij heb jij geen haren meer en zit daar jouw frustratie. 🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:45
    Hoort niet, 5 matchen schorsen. Achterlijke actie van Fellaini.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:50
    en, het ergsteis da Marinner er staat op te kijken, op 3m afstand!! refs in PL zijn soms ook verre van consequent!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws