De klas van 1999 strijdt bij Anderlecht om prijs

    De klas van 1999 strijdt bij Anderlecht om prijs

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 18:08wo 05-12-2018 om 18:08

    Elke maand mogen de supporters hun Speler van de Maand kiezen. Voor de maand november is dat niet anders. Eén ding staat nu al vast. De winnaar zal negentien lentes jong zijn.

    Drie spelers van Anderlecht maken kans om Speler van de Maand november te worden. Francis Amuzu, Sambi Lokonga en Sebastian Bornauw nemen het tegen elkaar op.

    De drie jonkies zijn allen geboren in 1999. Lokonga is de benjamin van het trio. Hij vierde op 22 oktober zijn verjaardag. Amuze zag het levenslicht op 23 augustus 1999. Bornauw is de 'ancien' van dienst. Hij werd immers geboren op 22 maart.

    Stemmen kan op de website van Proximus

    Poll

    Wie moet bij Anderlecht Speler van de Maand worden?

    (184 stemmen)

    Plaats een reactie

    Xytox +1179
    woensdag 5 december 2018 om 18:14
    Bornauw heeft zeker talent, maar moet alerter en professioneler worden. Al verschillende keren laat hij zijn man gewoon lopen en dat kan gewoon niet als hij een topverdediger wil worden.
    En als profvoetballer maar één paar schoenen bij hebben, is al helemaal onbegrijpelijk!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2688
    woensdag 5 december 2018 om 19:36
    Dankzij Hein is het schoenenverhaal onnodig uitvergroot.
    On topic, voor mij is het Lokonga. Speelt altijd zijn match, niet op fouten te betrappen,... Zoals Roach aangeeft, de meest constante.
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    woensdag 5 december 2018 om 18:16
    Voor mij toch Bornauw. Meest mature van de 3.
    Vind ik leuk
    Roach +2013
    woensdag 5 december 2018 om 19:05
    Lang getwijfeld, maar Sambi gekozen. Meest constante van de drie in mijn ogen, Bornauw en zeker Amuzu nog iets teveel hoogtes en laagtes...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10615
    woensdag 5 december 2018 om 19:27
    Voor mij Bornauw, omdat hij volgens mij de laatste weken stappen heeft gezet om de leiding van de verdediging op zich te nemen! Hij oogt gretig, straalt vertrouwen uit en dirigeert! Soms nog wat verdedigende foutjes, maar voor een jongen van 19, chapeau! En dat schoenenvoorval zal het niet meer overkomen!
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    woensdag 5 december 2018 om 19:55
    Stel u maar is voor zonder Bornauw.
    Vind ik leuk
    Xytox +1179
    woensdag 5 december 2018 om 21:40
    Gelukkig staat Vranjes meestal naast Bornauw, dus als Bornauw weer eens zijn man laat lopen, kunnen we het gerust op Vranjes steken...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws