Amrabat komt boven water bij Club Brugge: ‘Daarom lukte het eerst niet’

    Amrabat komt boven water bij Club Brugge: ‘Daarom lukte het eerst niet’

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 16:43wo 05-12-2018 om 16:43

    Sofyan Amrabat komt plots boven water drijven bij Club Brugge. De middenvelder kwam in het begin echter niet uit de verf bij Blauw-Zwart. Analist Wim De Coninck geeft tegenover Sport/Voetbalmagazine de reden.

    "Dat Amrabat opeens zijn positie komt innemen is verrassend, zeker nadat hij in een paar invalbeurten zwak acteerde. Blijkbaar legde hij te veel druk op zichzelf, wilde hij het te goed doen en had hij moeite met de concurrentie", vertelt De Coninck.

    Amrabat maakt veel indruk afgelopen matchen. "Bij Leko heeft niemand een knipkaart en Amrabat kon zijn coach overtuigen op training. Heel sterk in de duels, verrassende bewegingen in balbezit, technische hoogstandjes en een geweldige actieradius: van miskoop tot openbaring op drie dagen tijd", aldus de analist.

    Poll

    Vind jij dit ook?

    (261 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16078
    woensdag 5 december 2018 om 16:45
    Elke speler heeft een aanpassingsperiode nodig, zo gek is dat niet.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    woensdag 5 december 2018 om 17:25
    Amrabat voor iedere clubfan een onverwacht kerstcadeau met een grote blauwe strik
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    woensdag 5 december 2018 om 17:46
    Idd. En eigenlijk niet onverwacht. Hopelijk trekt hij de lijn door.
    Vind ik leuk
    freeman +11975
    woensdag 5 december 2018 om 18:15
    Zeker die strik niet vergeten ! :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:57
    Nu nog rezaei ..maar vrees dat we hem beter inwisselen voor een tanker Iraanse olie..
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2269
    woensdag 5 december 2018 om 18:39
    Vergeet niet dat rezaei gekwetst aan het seizoen begonnen is ,dus mischien na de winterstop een nieuw geval amrabat, die was 3weken ook al afgeschreven en is nu top ge weet maar nooit hoe snel het veranderen kan
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    woensdag 5 december 2018 om 19:00
    Wat een gezever hier. Nog geen maand geleden riepen de supporters dat het een echte miskoop was. 2 goei matchen en nu is hij bijna Europese top. Echt grappig als je de commentaren van 3 weken geleden leest.
    Vind ik leuk
    blondel +2775
    woensdag 5 december 2018 om 19:54
    Of hoe je je soms kan vergissen in iemand.Iedereen zei ook dat Stanciu het ging maken bij Anderlecht,zo een technische speler,en wat blijkt.Toch mislukt.Zo zie je maar.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    woensdag 5 december 2018 om 20:07
    Over humor kan je blijven discuseren ,maar jou reactie is eerder zielig dan grappig.
    Veel toegevoegde waarde zit er niet in.
    Geniet vooral van jezelf sukkel
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    woensdag 5 december 2018 om 20:26
    Jij was er dus 1 van. Maar blijkbaar heb je het moeilijk wanneer iemand je hierop attent maakt. Verwijten is makkelijker dan je fout toegeven. Zeker wanneer je het niet in het gezicht moet zeggen. Nu kan ik ook scheldwoorden gebruiken maar ik ga me niet tot uw niveau verlagen.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2269
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    Ik ben zo geen sup ik steun alle spelers ook in moeilijke tijden zie mijn colum hierboven, maar uw commentaar is er ook over betreffende amrabat hier is nooit vernoemd dat hij europese top is
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    woensdag 5 december 2018 om 23:23
    Ik durf wel kritisch te zijn over spelers. Ga dan ook dikwijls naar trainingen kijken waar je vaak dingen ziet waarvan je denkt gggrrrrr. Zo heb ik dat met letica en horvath die ik gewoon niet goed genoeg vind,en dat ook zeg.ook rezaei vind ik voorlopig te plat. Tuurlijk hoop ik dat ik me vergis en dat gebeurt ook. Zo hoop ik dat mijn gedacht over amrabat wel klopt want zag zijn medische testen die hij op 75%van zijn kunnen heeft afgewerkt en die waren uitstekend. Dat hij kon voetballen weet ik van forums en supporters........En dat hebben we nu 2 wedstrijden gezien. Ik zei het hier al begeleid hem goed en hij is na izquerdo,limbombe,Wesley onze volgende goudklomp.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    woensdag 5 december 2018 om 21:02
    Zielig ventje slaapwel
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:36
    Zwijgen en in uw mand ,blauwe hond .
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    woensdag 5 december 2018 om 21:51
    Allez de Mauve nest is nog wakker
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    woensdag 5 december 2018 om 23:04
    😜😜😜. Weet uw mama dat gij nog wakker zijt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:17]
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    woensdag 5 december 2018 om 23:25
    Ja maar die heeft niks te zeggen.
    Vind ik leuk
    Dondie +139
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Weerom een zeer vernuftige deskundige verklaring van deze analist... Knap hoe ze erop komen zeg 👌
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws