KAA Gent zoekt naar oplossing voor miskoop: ‘Wintertransfer lonkt’

    KAA Gent zoekt naar oplossing voor miskoop: ‘Wintertransfer lonkt’

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 16:34wo 05-12-2018 om 16:34

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 16:39wo 05-12-2018 om 16:39

    Philip Azango kwam over van het Slowaakse AS Trencin, maar kon nog geen potten breken bij KAA Gent. De Buffalo’s zoeken dan ook naar een oplossing voor de Nigeriaan.

    Volgens Nigeriaanse media is Gent op zoek naar een uitleenoptie voor de 21-jarige Azango. De aanvaller heeft maar één keer meegedaan in de competitie. Sindsdien zit hij in de B-kern van de Buffalo’s.

    Het ziet er naar uit dat ook Jess Thorup geen plaats heeft voor Azango in zijn kern. Een uitleenbeurt lijkt de beste optie voor alle partijen. Gent hoopt in januari al een nieuwe club te vinden voor Azango.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16076
    woensdag 5 december 2018 om 16:38
    Dat kan al eens gebeuren als je elk lichtpunt bij Trencin in huis haalt. Het zijn niet allemaal Simon’s of Kalu’s.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:48
    of Wesley's
    Vind ik leuk
    Reagens +2321
    woensdag 5 december 2018 om 16:55
    Er mag grondig gekuist worden in de selectie. Onze bank stelt eigenlijk niets voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:05
    nieuw laagje verf en je bank zal wel schitteren :-p
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:13
    Vooral dan een scorende spits hebben we nodig, het mogen er gerust twee zijn die al iets hebben bewezen en dus een meerwaarde (aub!!). Achteraan zitten we ook krap, buiten Asare, Bronn, Rosted...Souquet moet zich nog (meer) bewijzen vind ik. En dan hopen dat Vadis blessurevrij blijft en Chak nog zeker tot volgende zomer blijft. Met het geld van vorige zomer moeten we toch kwaliteit halen....
    Vind ik leuk
    E1000 +47
    woensdag 5 december 2018 om 17:33
    Met het geld van de Europese campagne van verleden jaar of dit jaar?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws