Carcela krijgt de wind van voor: ‘Daarom slaagde hij niet in het buitenland’

    Carcela krijgt de wind van voor: ‘Daarom slaagde hij niet in het buitenland’

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 13:27wo 05-12-2018 om 13:27

    Mehdi Carcela wordt na de wedstrijd tegen Club Brugge flink onder de loep genomen. Ook Nico Claesen doet zijn boekje open tegenover Het Nieuwsblad.

    De middenvelder zou te wisselvallig en te laks zijn bij Standard Luik. "Preud'homme gaf in een interview aan dat Carcela die extra stap niet wil zetten. Dat toont weinig respect van Carcela voor de ploeg”, begint Claesen. "Zeker omdat hij zelf niet het niveau haalt dat hij zou moeten halen.”

    “Tegen Club zorgde hij amper voor problemen. Het is ook een beetje door die attitude dat hij in het buitenland niet geslaagd is. Daar moeten zulke jongens opboksen tegen andere spelers. Hier kunnen ze de grote man zijn, maar dan moeten ze het wel elke match tonen”, aldus Claesen.

    Poll

    Is de kritiek op Carcela terecht?

    (163 stemmen)

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +12438
    woensdag 5 december 2018 om 13:29
    Mentaliteit is even belangrijk als kwaliteit
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:06
    Hij heeft wel degelijk véél mentaliteit , een strontmentaliteit
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16267
    woensdag 5 december 2018 om 16:27
    Streken eh, streken..
    Vind ik leuk
    Frefke +930
    woensdag 5 december 2018 om 13:33
    Alles is hiermee gezegd. Gemakzucht boven... en MPH zich maar druk maken langs de lijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:41
    Ik denk da zijn kapsel op het eerste plaats komt .
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12438
    woensdag 5 december 2018 om 13:45
    True
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +469
    woensdag 5 december 2018 om 13:55
    Die duivenschijt op zijn hoofd?
    Vind ik leuk
    DDT +3479
    woensdag 5 december 2018 om 14:03
    Mehdi die gebrek aan mentaliteit heeft, breaking news, NOT
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16267
    woensdag 5 december 2018 om 16:26
    In de Play-Offs was hij fantastisch, momenteel zeer matig. Ik had veel meer van hem verwacht dit seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:57
    Klopt volledig, maar dat geldt voor al die zogenaamde toppertjes onder de kerktoren die nu bij een topclub worden genoemd. Als Carcela ook de mentaliteit had van een topper, speelde hij niet meer in België. Maar hij heeft tenminste potentieel, dat kan je van 95% van de spelers niet zeggen. @ De Bever, jij bent jaloers vrees ik, op een man die zowat alles beter kan dan jijzelf, en pakken geld verdient terwijl jij... wie ben jij eigenlijk om te oordelen over iemand die tien trappen hoger staat?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws