UPDATE: 'Naam van geïnteresseerde Duitse club in JPL-revelatie is bekend'

    UPDATE: 'Naam van geïnteresseerde Duitse club in JPL-revelatie is bekend'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 08:47do 06-12-2018 om 08:47

    Bij STVV is de jonge Takehiro Tomiyasu dit seizoen een echte revelatie. De Japanse verdediger is gegeerd, maar de investeerders van STVV willen een torenhoog bedrag zien. Een Duits bod werd dan ook afgewezen.

    Momenteel is de grootste uitgaande transfer ooit bij STVV Dakonam Djene, voor 'maar' 2,5 miljoen euro. Volgens Sport/Voetbalmagazine moet Tomiyasu echter tien miljoen euro kosten. De Japanners oordelen dat Tomiyasu minstens zoveel waard is als Bubacarr Sanneh, die Anderlecht voor acht miljoen euro heeft binnengehaald.

    Een bod van zes miljoen euro van een Duitse subtopper werd al geweigerd. STVV is sowieso niet van plan om hem al tijdens de winterstop van de hand te doen. Als STVV vasthoudt aan zijn vraagprijs lijken de Belgische topclubs kansloos om Tomiyasu aan te trekken.

    Update 06/12 8.47: Intussen is ook geweten welke Duitse club interesse toont in de verdediger. Zo meldt Het Laatste Nieuws dat het Werder Bremen was dat aan de Japanner dacht. Of de Duitse club ook van plan is om het bod te verhogen, is nog niet geweten.

    Plaats een reactie

    Smuuw +864
    woensdag 5 december 2018 om 11:59
    Bravo
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    woensdag 5 december 2018 om 12:12
    Goed zo, de Belgische ploegen zouden eindelijk eens moeten stoppen met hun beste spelers voor een appel en een ei te verkopen!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:13
    Een zot bedrag, maar inderdaad een logische redenering. Als overal zotte bedragen uitgegeven worden, waarom dan zelf niet mee in de dans springen. Heel terecht en als een buitenlandse club dit geld ophoest, dan komt dat geld toch maar mooi terecht in onze competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:15
    In de zak van de Japanese investeerders die een andere goedkopere landgenoot halen om de herhaling te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:26
    Dat is ook een mogelijkheid ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:38
    Niet laten vertrekken! Als men in de toekomst een vaste PO1 ploeg wil worden heeft men dergelijke spelers nodig en via PO1 kan er misschien een europees ticket gewonnen worden en dat brengt meer op dan die 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    agdh +1607
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Voor meer als 10miljoen moet je al CL spelen of bij de laatste 8 eindigen in de EL, beide zie ik bij STVV nog niet onmiddellijk gebeuren
    Vind ik leuk
    strat2 +488
    woensdag 5 december 2018 om 14:27
    STVV is goed bezig met een grote Club te worden.
    En voor diegenen die denken dat Bezus voor veel minder weg mag, ik vrees dat dat ijdele hoop is.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    donderdag 6 december 2018 om 10:34
    Bezus die komt naar club voor 3 miljoen.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1935
    donderdag 6 december 2018 om 10:44
    Als Bezus gaat dan is het naar een top club dus ik zie niet wat die bij jullie komt doen...BTW sterk van onze Japanners , bij Roland had die al verkocht geweest
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    donderdag 6 december 2018 om 11:14
    Dat jij daar nog op ingaat. Voor t seizoen ging ook Mignolet naar Brugge komen. 😀😀
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:55
    Bezus is geen favoriet bij Leko dus vergeet het maar.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16076
    woensdag 5 december 2018 om 16:23
    Sterk, maar voor dat bedrag zouden velen zwichten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws