Kijkers hekelen Frank Raes: 'Zegt hij nu altijd Zjakpetatse'

    Kijkers hekelen Frank Raes: 'Zegt hij nu altijd "Zjakpetatse"'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 09:02wo 05-12-2018 om 09:02

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 11:16wo 05-12-2018 om 11:16

    De bekerwedstrijd tussen KAA Gent en Beerschot-Wilrijk werd uitgezonden op Sporza. De commentator was Frank Raes, die gekend staat als een supporter van de Ratten. De kijkers spotten dan ook met de verslaggever van dienst.

    Tijdens de wedstrijd moest Raes onder meer de naam van Giorgi Chakvetadze uitspreken, maar dat bleek geen succes. Verschillende kijkers verstonden eerder "Zak Patatje". Daarnaast viel het nogal op dat hij een Beerschot-verleden heeft. Hilariteit en ergernis waren dan ook van de partij tijdens de LIVE-uitzending.

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +12398
    woensdag 5 december 2018 om 09:09
    Raes heeft wel stijl, iets wat deze muggenzifters niet kennen. Precies of De Saedeleer alle namen correct uitsprak.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:22
    Daar zegt ge het, De Saedeleer. Dat is ook geleden van toen Anderlecht nog een topclub was. Kunnen Raes en Anderlecht naast Rik begraven.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    woensdag 5 december 2018 om 09:44
    Ah ok, we gaan op deze mooie woensdag over de dood beginnen. Bestaat er trouwens een Genkse commentator? Als die aan de opstelling bezig is, dan is de match reeds afgelopen. (Ik probeer me aan uw niveau aan te passen)
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3351
    woensdag 5 december 2018 om 11:40
    Zalig, nog eens iemand die met Freddy in de clinch gaat. Daar kan ik nu eens van genieten se😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    woensdag 5 december 2018 om 12:28
    Blij je te mogen animeren Geert!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:27
    We hebben hem gevonden , die ene die nog supporter is van Raes . Vroeger had hij er nog twee maar er is er een afgevallen . Zij had meer geluk die is er van af wanneer zij wil , duizenden anderen moeten naar Zjakpetatse blijven luisteren
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    woensdag 5 december 2018 om 09:41
    Ik vind dat een degelijke presentator, ook bij extra time. Is het op VT4 of VTM dan zoveel beter?? Kritiek geven, dat is makkelijk hé... Nooit te laat om aan de studies te beginnen hé😉
    Vind ik leuk
    Lupo +513
    woensdag 5 december 2018 om 09:47
    ha ha ha ha
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    woensdag 5 december 2018 om 09:33
    Wie zegt dat hij zijn vrouw verloren heeft ?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12398
    woensdag 5 december 2018 om 09:45
    Zijn Cath is gaan lopen....helaas niet met mij
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:54
    Hij gokt , een kat heeft negen levens en komt altijd terug .😂😇
    Vind ik leuk
    Boerken +7060
    woensdag 5 december 2018 om 10:26
    En Raes zit met de kater !
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    woensdag 5 december 2018 om 13:53
    Met mij jammer genoeg ook niet :'(
    Vind ik leuk
    firedwarf +3221
    donderdag 6 december 2018 om 02:51
    Nee ze heeft gelukkig meer smaak dan een raes wannabe imitator /fan te nemen haha
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:54
    Als Buffalo je daaraan ergeren ... waarom!
    Grotendeels steeds een goede commentator geweest en wie heeft geen voorkeur van club moet je u afvragen? Dus vind ik dit beetje belachelijk deze toppic. We winnen de beker tegen dan zegt frank chak en chouk 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:40
    Goede commentator zonder meer !
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160
    woensdag 5 december 2018 om 18:45
    kunnen Julie goed op Frank raes schieten hebben Julie niets anders te vertellen ik heb respekt voor die man met zo een rijke ervaring ik wil eens zien wie het zo lang volhoud in België op zijn leeftijd
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160