Anthuenis ziet struikelblok bij Rode Duivels: “Daar al langer een probleem”

    Anthuenis ziet struikelblok bij Rode Duivels: “Daar al langer een probleem”

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 15:16di 20-11-2018 om 15:16

    Ex-bondscoach Aimé Anthuenis ziet het struikelblok van de Rode Duivels. Tegenover Het Nieuwsblad doet de analist zijn boekje open na de nederlaag tegen Zwitserland.

    Bondscoach Roberto Martinez moest ook enkele pionnen missen. “De afwezigen werden gemist. Martinez zegt altijd dat hij 25 goede spelers heeft, maar zelfs in een goede kern is het moeilijk om zo veel sterkhouders tegelijk te missen. Ik zeg niet dat België had gewonnen met De Bruyne erbij. Maar het aantal afwezigen was nu van het goede te veel.”

    Anthuenis schuift een struikelblok naar voor. “Op de linkerkant hebben we al langer een probleem. Wilmots heeft dat ook al meegemaakt. Als dan Vertonghen én Vermaelen tegelijk uitvallen, wordt het lastig.”

    Lees meer over:Rode Duivels

    Poll

    Heeft Anthuenis hier gelijk?

    (157 stemmen)

    Plaats een reactie

    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 15:20
    Het was niet enkel Vertonghen dat gemist werd hoor, Chadli was ook nergens! Om nog maar te zwijgen over de rest van de ploeg na de 2 - 0
    Vind ik leuk
    Toca +40197
    dinsdag 20 november 2018 om 15:26
    Chadli was er dacht ik ook niet bij? Dat was een dubbelganger denk ik.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 15:28
    dan toch ene met 2 linkse voeten :D
    Vind ik leuk
    Toca +40197
    dinsdag 20 november 2018 om 15:30
    Die heeft al meer matchen stand in geweest voor Chadli. Dembélé heeft ook zo één.
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    dinsdag 20 november 2018 om 15:33
    En komen we terecht bij Carasco... die niemand in de ploeg wil zien, persoonlijk mijn voorkeur.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 15:36
    ja, da's nen topper dat die mee moet verdedigen ...pffffff.
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    dinsdag 20 november 2018 om 15:43
    Dus, we hebben op die plaats niet beter ! Zeker als het op verdedigen aankomt...
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 15:48
    dat klopt denk ik, wie zouden we daar kwijt kunnen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:58
    Ik zou zeggen, dan laten we de speler die bij de beloften speelt op die plaats spelen, zodat hij al wat ervaring kan opdoen bij het A-elftal. Hij zal het niet slechter doen dan Chadli en co nu gedaan hebben. De motivatie zal er waarschijnlijk wel van af druipen.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 16:00
    volledig mee eens, laat dat jong geweld maar los :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:58
    Bockie? :-p :-p :-p
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 16:00
    als flankspeler? laat het zitten hé.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:06
    lol, blij daj de ironie erin van ziet ;-)
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 16:07
    ik dacht al :D
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    dinsdag 20 november 2018 om 16:52
    Cobbaut als links achter...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 16:54
    zeker, maar die is nog steeds aan het revalideren hé.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:08
    Jordan Lukaku 😜
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    dinsdag 20 november 2018 om 21:42
    Ahhhh, is da ne Belg ?
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 20 november 2018 om 16:13
    Nog een chance dat we er hartelijk kunnen om lachen om al ons miserie ... Of moeten we daar nu echt niet van wakker liggen :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:29
    iid, voetbal is maar klein aspect in het leven, er zijn veel belangrijkere zaken int leven en moeten daar ons belang op toe leggen...
    Vind ik leuk
    strat2 +488
    dinsdag 20 november 2018 om 18:25
    Ik kan me toch niet van het idee ontdoen dat een Limbombe en zelfs een Jordan Lukaku het er op de linkerflank (links half) beter vanaf gebracht hadden dan Chadli?
    Vind ik leuk
    Bonanza +721
    woensdag 21 november 2018 om 11:44
    Limbombe...goed idee. Jordan liever niet, niet zo'n fan van
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws