'Club Brugge opent de onderhandelingen met ex-speler, ook AS Monaco roert zich'

'Club Brugge opent de onderhandelingen met ex-speler, ook AS Monaco roert zich'

Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 11:48di 20-11-2018 om 11:48

De wintermercato is dan wel nog niet voor meteen, toch maakt Club Brugge al werk van de toekomst. Naar verluidt staat Blauw-Zwart op het punt om een oude bekende terug naar Jan Breydel te halen.

Zo raakte bekend dat Club denkt aan een terugkeer van Nabil Dirar. De Marokkaanse winger zit op een zijspoor bij Fenerbahce, waardoor een transfer wenkt. Blauw-Zwart zou de onderhandelingen zelfs al gestart zijn, aldus het Turkse Fanatic.

Club Brugge is echter niet de enige gegadigde. Ook AS Monaco springt in de dans voor Dirar. Net als Blauw-Zwart opende de club van Thierry Henry de gesprekken omtrent een overgang. De Marokkaan heeft twee van zijn ex-clubs zomaar voor het uitkiezen.

Even werden ook RSC Anderlecht, Antwerp FC, KRC Genk en KAA Gent genoemd als mogelijke gegadigden voor Dirar, maar verder dan vage interesse ging dat (voorlopig) niet.

Poll

Zou Dirar een versterking zijn voor Club?

(887 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 20 november 2018 om 11:54
Afblijven...

En geloof hier NIETS van..
Vind ik leuk
Toca +47451
dinsdag 20 november 2018 om 11:58
Zou mij ook een rare keuze lijken.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18487
dinsdag 20 november 2018 om 11:59
Waarom zouden ze dat doen...
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 12:00
Hangt af van prijskaartje maar z'n ervaring kan een pluspunt zijn. Tenzij hij zichzelf een gearriveerde vedette waant.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 12:03
Interesse van Genk is zever. Genk is nooit geïnteresseerd in "oudere" spelers.
Vind ik leuk
Elise +503
dinsdag 20 november 2018 om 12:05
Hebben in Club al die wingers terwijl hun verdedigen op niks lijkt. Lachwekkend
Vind ik leuk
ROBSON +3831
dinsdag 20 november 2018 om 12:20
Idd en wetende dat club bvb geen 4-3-3 speelt waarin een speler als dirar wel van toepassing kan zijn zie ik dit niet gebeuren. Ik hoorde vorige week vallen dat ook Izquerdo terug komt op huurbasis. Zou leuk zijn joske op links,dirar op rechts,wes in de spits en erachter een driehoek vormer,nakamba,vanaken. Wetende dat je dan doublures hebt op hun favoriete plaats met dennis,diatta,schrijvers,...
Vind ik leuk
Batman +150
dinsdag 20 november 2018 om 12:27
Niets voor Club, hooguit voor Antwerp.
Vind ik leuk
RAFC 1880 +266
dinsdag 20 november 2018 om 14:23
Kan komt hij bij ons weer het mooie weer maken...
Vind ik leuk
Lord Wenger +16972
dinsdag 20 november 2018 om 12:28
Toch niet echt een verstandige zet met zijn karakter.
Vind ik leuk
Fie +287
dinsdag 20 november 2018 om 12:38
Laat die rebel maar voor wat hij is. Ik geloof er niet veel van
Vind ik leuk
JODES +637
dinsdag 20 november 2018 om 12:46
Misschien een zet van BV om de prijs voor de Belgische concurrenten wat op te drijven ... :-)
Engels als ex-speler proberen binnen te halen lijkt mij interessanter...
Vind ik leuk
BST83 +1104
dinsdag 20 november 2018 om 15:27
Mitro aan Juve verkopen en idd Engels aantrekken. Zou een zeer mooie zet zijn.
Vind ik leuk
JVR +185
dinsdag 20 november 2018 om 18:06
Laat die rotte appel maar naar Brugge gaan!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws