'Verhitte discussie tussen Vanhaezebrouck en Coucke blijkt communicatiefout'

    'Verhitte discussie tussen Vanhaezebrouck en Coucke blijkt communicatiefout'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 10:50di 20-11-2018 om 10:50

    Hein Vanhaezebrouck blies vorige week prompt een training af omdat Landry Dimata afwezig was. De aanvaller kreeg van voorzitter Marc Coucke een dagje verlof. De Anderlecht-coach reageerde furieus en stuurde iedereen huiswaarts.

    Nu blijkt het allemaal om een misverstand te gaan, dat schrijft Het Laatste Nieuws. Coucke had Dimata weldegelijk gezegd een dagje rust te krijgen, zij het op één voorwaarde: enkel indien Vanhaezebrouck akkoord ging.

    De belofteninternational had het laatste gedeelte duidelijk niet goed begrepen, want hij trok zonder zijn coach in te lichten huiswaarts. 'Een voorbeeld van interne communicatiefouten zoals er momenteel wel meer gebeuren binnen de club', aldus het dagblad.

    Plaats een reactie

    jericho666 +2687
    dinsdag 20 november 2018 om 10:54
    1 les: alles wat de dag van vandaag in de pers komt, moet beschouwd worden als fake news. Sensatie is de nieuwe norm, fact checking is bijkomstig geworden
    Vind ik leuk
    Reagens +2315
    dinsdag 20 november 2018 om 11:25
    Fake news? Fact checking? Die termen zijn hier niet van toepassing.
    Hein heeft weldegelijk de training afgelast omdat hij (weliswaar onterecht) dacht dat Coucke zonder met hem te overleggen Dimata een dag congé had gegeven.
    Achteraf blijkt dan dat het (allicht) een misverstand was.
    Vind ik leuk
    Lunam +1635
    dinsdag 20 november 2018 om 11:34
    Onterecht afgelast, vind ik niet, als Coucke dit zegt tegen de speler moet hij sowieso de coach op de hoogte brengen van wat hij gezegd heeft en dat de speler in kwestie nog bij hem zou langs gaan. Nu wist de coach van niets, Dimata was het vergeten en Coucke vond het niet nodig om de coach in te lichten.
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    dinsdag 20 november 2018 om 13:58
    Kom dat is gewoon de fout van Dimata, die dacht: "Hein gata het niet toelaten" en is gewoon zo vertrokken. Als een snotneus op de middelbare school. Allen niet beseffende dat hij een prof voetballer is.

    Jeugdzonde, maar hij is wel degelijk de enige schuldige als de inhoud van het artikel klopt...
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 20 november 2018 om 12:59
    Coucke heeft Dimata verlof gegeven zonder medeweten van Vanhaezebrouck en Coucke mengt zich in het sportieve beleid was de inhoud van de eerste artikels. Fake news dus want hij blijkt Dimata opdracht gegeven te hebben om het eerst af te stemmen met HVH. Dus fact checking had hier geholpen.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    dinsdag 20 november 2018 om 13:08
    Op voorwaarde dat de trauner het goed vond. Misschien heeft dimata gewoon gebruik gemaakt van de situatie om een dagje verlof te nemen. En het leven van iemand die zijn hobby tot zeer goed betaalde job gemaakt geeft is al zo zwaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:58
    Damage controle
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3348
    dinsdag 20 november 2018 om 11:20
    Uiteindelijk is het enige juiste antwoord 'Vraag het aan de coach'.
    Vind ik leuk
    vanhimst +1047
    dinsdag 20 november 2018 om 11:20
    allemaal zever in pakskes , zoiets gebeurd in de kleuterklas
    Vind ik leuk
    freeman +11974
    dinsdag 20 november 2018 om 11:48
    Misverstand .....? Een goed verstaander heeft hier dus maar een half woord nodig ! :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:58
    Slechte ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:04
    Eventjes twitteren in het vervolg .
    Vind ik leuk
    freeman +11974
    dinsdag 20 november 2018 om 12:31
    Zijn batterij was plat ! :-)
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    dinsdag 20 november 2018 om 12:51
    Als hij direct naar MC trekt om een dagje verlof, dan is dat wel bewust omdat hij weet dat hij dat akkoord niet zou krijgen van HVH en dat hij de chouchou is van de patron.
    Nu afkomen met “commumicatiefout” is larie en apekool.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3883
    dinsdag 20 november 2018 om 14:04
    Hahaha, ik als klein manneke: "pa, mag ik op de wijk gaan spelen?"
    "Ja, maar alleen als het mag van uj moeder"
    Ikke weg.... want, ja, kmag toch al van pa...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws