Ex-vrouw daagt Van Damme voor de rechter: 'Drie jaar lang stalking'

    Ex-vrouw daagt Van Damme voor de rechter: 'Drie jaar lang stalking'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 10:00di 20-11-2018 om 10:00

    Jelle Van Damme was jarenlang de partner van Elke Clijsters, maar het koppel ging uit elkaar. De zus van tennisster Kim Clijsters diende zelfs een klacht in tegen haar ex-man. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

    Opmerkelijk genoeg plaatste Clijsters recent nog een Instagrampost om aan te geven dat ze gestalkt wordt. Of de klacht tegen Van Damme daar iets mee te maken heeft, is echter onduidelijk. Volgens Dag Allemaal wil het gerecht niet communiceren over de klacht.

    Het stalken is al drie jaar aan de gang. 'Namen noemt ze niet, maar de man zou haar dagelijks achtervolgd hebben aan haar huis en zelfs haar familie en vrienden hebben aangeklampt om Elke in een slecht daglicht te plaatsen', klinkt het.

    Opvallend: toen het weekblad Clijsters confronteerde met haar Instagrampost, werd die even later alweer offline gehaald.

    Plaats een reactie

    Toca +39973
    dinsdag 20 november 2018 om 10:02
    Zou Van Damme echt zo'n zielig ventje zijn?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:58
    Ik vrees van wel !
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:10
    Enorme domkop
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6560
    dinsdag 20 november 2018 om 10:17
    Ik vraag mij af wat hier van aan is... Van Damme speelt toch nog maar 1 jaar terug in België?
    Dat ze gestalkt wordt wil ik wel geloven, maar ik denk dat het de media is die daar de naam van Jelle achterplakt?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 10:18]
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    dinsdag 20 november 2018 om 10:21
    Ze heeft een klacht ingediend tegen hem, maar of dat over stalken gaat is niet zeker, dat moet het iets met de kinderen te maken hebben.
    ze kan toch geen klacht ingediend hebben voor overloper van ploeg naar ploeg van zijn hart :-)
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    dinsdag 20 november 2018 om 14:33
    Iemand stalken kan je ook online doen of via telefoontjes, daar moet je echt niet fysiek in de buurt voor zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:27
    Ik kom Jelle, Elke en de kinderen regelmatig tegen samen. Laatste keer waren ze aan Kinepolis Hasselt aan het kijken om iets te gaan eten met hun 4en. Zou me verbazen als het dan om Jelle zelf zou gaan. Had Elke zelf niet aangegeven in een interview dat ze Jelle nog graag ziet???
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:16
    Ben jij dan die stalker? :-)
    Vind ik leuk
    DirkRAFC1 +595
    dinsdag 20 november 2018 om 10:32
    De titel van het artikel is niet alleen totaal misleidend maar gewoon ongepast aangezien VP, net zoals in het originele artikel trouwens, daarna aangeeft dat het onduidelijk is of Jelle ook iets met die stalking te maken heeft.

    Alles voor een click natuurlijk, zelfs als ze zich daarvoor tot riooljournalistiek moeten verlagen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15963
    dinsdag 20 november 2018 om 10:46
    Jij creepy Jelle!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:40
    Moet die bagger ook al het nieuws halen?
    Vind ik leuk
    Wimz3 +845
    dinsdag 20 november 2018 om 13:51
    Wat een sensatiepers. Degenen die dat hier geloven zijn pas dom.
    Jelle zat toen aan de andere kant van de wereld. Is vooral teruggekomen voor zijn kinderen, niet voor de ex.
    Vind ik leuk
    RAFC 1880 +236
    dinsdag 20 november 2018 om 14:07
    Die stalking heeft Jelle niks mee te maken... zat nog in LA als dat begon... en Elke is deze zomer nog met Jelle op verlof geweest... doe je toch niet met iemand die je verdenkt van stalking... die pers toch als ze maar kunnen schrijven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    Desiboy +33
    dinsdag 20 november 2018 om 14:58
    Ik zou echt geen rekening houden met een verwarde artikel van een onbetrouwbare zogezegd sportblad, die bovendien moet hun verhalen gaan halen van een blad van hetzelfde riooljournalistiek niveau, wat een hoop sensatiegericht onzin, echt zielig !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:23
    3 jaar gestalkt? Dus 2018, 2017, 2016 en is maar terug vanaf 2017. Gaat dan met hare stalker op verlof. Weet niet wie het is t zal dan de Jelle zijn zeker. De jeugd van tegenwoordig? Precies een hoek af.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws