Coucke op de korrel genomen: ‘Daar maken we ons het meeste zorgen over’

    Coucke op de korrel genomen: ‘Daar maken we ons het meeste zorgen over’

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 08:33zo 18-11-2018 om 08:33

    RSC Anderlecht gaat intern veranderingen doorvoeren. Sportief loopt het niet en de supporters eisen ook betere aankopen. La Dernière Heure vreest dat Coucke zich meer gaat bezighouden met het voetbal.

    De voorzitter van paars-wit is een uitstekende zakenman, maar de Waalse krant vindt dat het sportief gebeuren niet zijn sterkste kant is. ‘Waar we ons het meeste zorgen over maken is de inbreng van Coucke in het sportieve aspect van Anderlecht.’

    ‘Als Coucke straks gaat beslissen over de wintertransfer zal hij grote uitgaven doen. Een dan kunnen we het ergste vrezen.’ Eerder kwam het nieuws al naar buiten dat Coucke zich onder meer mengde in de transfer van Sanneh. De preses wilde de dure verdediger absoluut naar paars-wit halen.

    Poll

    Met akkoord?

    (237 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lodecol13 +2235
    zondag 18 november 2018 om 09:59
    Tis nooit ni goed de andl fans vroegen om grote financieele transfer, hij doet zijn beurs open en vangt ne grote vis van 8 milj als dat al geen grote vis was wat wilde ge dan meer hij is in deze toch tegemoet gekomen aan een van julie wensen
    Vind ik leuk
    Frefke +894
    zondag 18 november 2018 om 10:15
    Ik weet niet voor welke ploeg jij supportert maar bij ons is de betekenis van ne grote vis wel letterlijk te nemen hoor!
    Het is niet moeilijk om 8 M uit te geven, maar daar moet wat voor staan... Was hij er nu in geslaagd om Mbemba terug te halen, dat zou een grote vis geweest zijn (naar Belgische normen toch). Ge ziet alles is relatief...
    Vind ik leuk
    Rebel +1424
    zondag 18 november 2018 om 23:17
    Kunt ge dat niet raden?
    Ik ga je iets leren op VP
    De Anderlecht artikels dienen enkel om ze af te breken,daar reageren de aasgieren van de beste ploeg in België op die 1 punt voor ons staan,alles wat er bij de rode duivels fout gaat ligt aan Youri, best niet op reageren,snappen toch niks 😂
    Vind ik leuk
    Frefke +894
    zondag 18 november 2018 om 23:48
    Het was me wel duidelijk dat het om een klein ploegske ging. Iedereen zijn keuze natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:39
    Bewijs maar eens dat hij zich daarin mengd en alleen beslist
    Vind ik leuk
    Patfey +5517
    zondag 18 november 2018 om 11:48
    Als hij wringing geld uitgeeft is het niet goed en als hij er veel uitgeeft ook niet. Dan wordt het wel moeilijk goed te doen.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    zondag 18 november 2018 om 12:47
    La Dernière Heure heeft zojuist het warm water uitgevonden
    Vind ik leuk
    strat2 +477
    zondag 18 november 2018 om 15:05
    En Hein heeft zijn lijstje al klaar?
    Of is dat te ver gezocht?
    Voor alle duidelijkheid: hiermee wil ik HvH niet beschuldigen, maar zijn lijstje is ondertussen misschien wel al uitgelekt, en komt sommigen zeer goed uit?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk