Opvallend gerucht: 'Belgische top strijdt voor ex-speler van Club Brugge'

    Opvallend gerucht: 'Belgische top strijdt voor ex-speler van Club Brugge'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 21:45za 17-11-2018 om 21:45

    Komende winter lijkt het een spannende transferperiode te gaan worden. Een transferperiode waarin zowat elke Belgische topclub strijdt om de handtekening van... Nabil Dirar.

    In de Turkse pers, en voornamelijk bij Sporx, klinkt het dat Antwerp, Genk, Gent en Anderlecht eraan denken om Dirar terug naar België te halen. De ex-speler van Club Brugge ligt uit de A-kern van Fenerbahçe en mag vertrekken van de Turkse club.

    De Belgische topclubs willen daarvan profiteren en hopen Dirar komende winter al terug naar België te kunnen halen. Dat lijkt ook niet helemaal onmogelijk te zijn. Zo gaf de makelaar van Dirar eind oktober al aan dat hij een terugkeer van zijn cliënt niet uitsluit.

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 november 2018 om 21:48
    Bij wijlen een briljante speler maar o zo wisselvallig en niet alleen op het veld ook in zijn bovenkamer
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +992
    zaterdag 17 november 2018 om 21:49
    Amrabat en tomacek verkopen , Cools uitlenen en Dirar terughalen......
    Vind ik leuk
    freeman +11973
    zaterdag 17 november 2018 om 23:01
    No way !

    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:54
    Dirar misschien naar Anderlecht? Thanks but no thanks. Wat moeten we daar in godsnaam mee aanvangen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:09
    Mss beter dan spelers van nu!!
    Anderlecht veel goede spelers maar laten niks zien spijtig genoeg en nee ben geen Anderlecht fan
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    zaterdag 17 november 2018 om 23:03
    Nee Mathew, dank u maar dan nog liever sukkelen zoals ze nu bezig zijn. Dirar was al hautain in zijn tijd bij FCB, nu zal dat er zeker niet op verbeterd zijn...
    Nee, ‘t is al moeilijk genoeg zo.
    Vind ik leuk
    valere +372
    zondag 18 november 2018 om 09:32
    Hmm,hij zou wél met voorsprong jullie beste speler zijn..
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    zondag 18 november 2018 om 10:27
    Zoals Bakkali zeker. Speelt goed maar gaat geen revolutie teweeg brengen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:09
    Lijdt aan dezelfde ziekte als vele anderen van dat soort....zelfoverschatting...

    Politiek van FCB is en blijft : via de voordeur buiten en dan wordt ze gesloten ..

    Behoudens voor een aantal onvermijdelijke toppers : vermant, Simons, ..

    Met dank aan 'den hoed' Antoine vanhove
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zaterdag 17 november 2018 om 22:11
    Voor het loon die hij zal opstrijken kan je beter iemand anders halen.
    Vind ik leuk
    bolclbr +872
    zaterdag 17 november 2018 om 23:57
    Ik heb Dirar altijd een TOP speler gevonden bij Brugge en Monaco (waar hij trouwens kapitein was).

    Welcome back to Belgium nu hij zijn wilde haren kwijt is.
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    zondag 18 november 2018 om 10:20
    Misschien is hij zijn voetbalcapaciteiten mee kwijt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:52
    Ga naar kaa Gent Plis
    Vind ik leuk
    Gregn +141