Als Zwitserland speelt zoals tegen Qatar, verliezen ze tegen België met 0-5

    "Als Zwitserland speelt zoals tegen Qatar, verliezen ze tegen België met 0-5"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 15:53za 17-11-2018 om 15:53

    De Rode Duivels spelen zondagavond hun laatste groepswedstrijd in de Nations League in en tegen Zwitserland. Eupen-middenvelder Danijel Milicevic is perfect als Zwitser perfect geplaatst om hun kwaliteiten in te schatten.

    Zwitserland ging woensdag nog onderuit tegen voetbaldwerg Qatar (0-1), maar volgens Milicevic moeten we geen conclusies trekken uit die wedstrijd. Het had de voorbije weken hard geregend in Lugano en het veld was niet goed", zegt de ex-speler van AA Gent die tegenwoordig bij Eupen speelt. "De bondscoach had ook veel spelers gewisseld. Er stonden slechts enkele titularissen op het veld en er waren ook enkele debutanten", vertelde Milicevic aan Sporza.

     "Maar goed, een nederlaag tegen Qatar doet pijn. Ik denk dat de Zwitsers wel wakker geschud zullen zijn. Tegen België zal het iets anders zijn. Het lag vooral aan de motivatie. Die oefenmatchen in de Nations League zijn een goeie zaak, maar in die andere vriendschappelijke wedstrijden heb je vaak een gebrek aan motivatie."

     "De reacties na de match tegen Qatar waren natuurlijk scherp. De pers was niet te spreken over de toewijding van de spelers en het spel an sich. Als je zo speelt tegen België, dan verlies je met 0-5. Want Qatar had meerdere kansen, hé. Ze beseffen dat ze zondag tegen een zeer sterk team zullen spelen." 

    Lees ook: Tegenstander van België maakt slechte beurt en gaat onderuit tegen voetbaldwerg

    Plaats een reactie

    Batman +73
    zaterdag 17 november 2018 om 15:59
    Zwitserland zal er staan. We zullen eens zien of ze Romelu kunnen missen. Ik wens Batsman alvast veel sterkte.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:02
    Het was een oefenmatch met een B-elftal, geen zand in de ogen laten strooien, tegen België wordt het een hele andere match
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 16:13
    Zwitserland....

    De volgende gigant waar België tegen moet spelen...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    zaterdag 17 november 2018 om 16:19
    De loting mochten we helaas niet zelf bepalen, maar we komen elkaar misschien dra tegen 😉
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    zaterdag 17 november 2018 om 16:22
    Na Brazilië, Frankrijk en Engeland......
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 17:55
    Engeland?

    Tja.

    Voor de rest?
    Simpele voorronde, simpele poule, simpel Japan en alleen simpele oefenpotjes...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:26
    Dat is om het simpel te houden zodat die simpele Nederlanders het kunnen volgen , ze hebben 2 x na elkaar gewonnen en wanen zich weer wereldkampioen .
    Hopelijk komen we je tegen in een of andere voorronde en kunnen we zo simpel met onze B ploeg 6 puntjes bijschrijven .
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 18:48
    We wanen ons niks. We hebben prachtige oefenpotjes gewonnen.

    Jullie waanden jezelf wereldkampioen. Sorry hoor.
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    zaterdag 17 november 2018 om 18:28
    Ik ken zelfs landen die er niet in slaagden om het WK in Rusland te halen, ondanks simpele tegenstanders.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 18:42
    ...,zoals Frankrijk...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zaterdag 17 november 2018 om 17:19
    Het piepkuiken heeft weer eens het nest mogen verlaten. Hier en daar een wormpje meepikkend en dan terug het nest in tot aan de volgende interlandperiode waar Nederland eens goed speelt.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 17:52
    Hahahaha, arrogant hoor.
    Vind ik leuk
    9000 +386
    zaterdag 17 november 2018 om 18:06
    Nja Jozef, als je hier wat komt provoceren vind ik dat ook best arrogant van jou en dan moet je niet de rollen omdraaien en jezelf als 'slachtoffer van' profileren. Toch?
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    zaterdag 17 november 2018 om 18:36
    Ze winnen eens eindelijk, tegen ploegen die zich na het 'echte werk' van het WK allemaal in een decompressiefase bevinden, en daar komen ze plots terug vanonder hun stinkende kaasbol gekropen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 18:46
    Hahaha.

    Even kietelen hier en geveinsde beleefdheden gaan direct overboord en direct is.het beeld van gemoedelijke Belgen weg en blijven nare, jaloerse en platvloerse toevoegingen over....
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    zaterdag 17 november 2018 om 18:52
    Een kaasbol stinkend noemen is niet onbeleefd, eerder realistisch.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 19:15
    Ja hoor...

    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:56
    🤓🤡😂👍
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    zaterdag 17 november 2018 om 19:05
    Ward, ken jij de 3 moeilijkste jaren voor een Nederlander ? Ik ga het zeggen, Walter : het eerste leerjaar !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws