'Frankrijk heeft hier niets, maar dan ook niets laten zien. Een schijtploeg'

    'Frankrijk heeft hier niets, maar dan ook niets laten zien. Een schijtploeg'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 12:45za 17-11-2018 om 12:45

    Rafael van der Vaart en Pierre van Hooijdonk strooien met complimenten richting het Nederlands elftal, dat vrijdagavond overtuigend met 2-0 won van wereldkampioen Frankrijk. Van Hooijdonk noemt Les Bleus zelfs 'een schijtploeg'.

    "Je verwacht dat de Fransen in de tweede helft komen, maar dat viel reuze mee", zegt Van Hooijdonk bij de NOS. "De kansen die hoopten zich op. Het is een wonder dat de tweede goal in de laatste seconden van de wedstrijd viel. De stift van Memphis was de absolute vernedering. Als wereldkampioen heb je hier niets, maar dan ook helemaal niets laten zien. Een schijtploeg."

    Memphis Depay was een van de grote uitblinkers aan de zijde van Oranje. "Het was weer dé speler, zonder iemand tekort te doen. Ik vond het een teamprestatie, maar hij was dé man."

    Ook Van der Vaart heeft genoten van Oranje. "Het was smullen geblazen. Iedereen speelde goed. Natuurlijk kun je zeggen dat Frankrijk niet goed was, maar dit Nederlands elftal was niet normaal. Ze waren van de eerste tot de laatste minuut de betere ploeg. Frankrijk heeft één schot op doel gehad, een kopballetje. Als je Memphis ziet spelen, zo sterk en ongelooflijk gedreven. Het was ongekend."

    Plaats een reactie

    Zetterberg +10554
    zaterdag 17 november 2018 om 12:49
    Ik zie een finale tussen de duivels en Nederland wel zitten...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 13:01
    denk dat het volgens de loting, die al gebeurd is, de halve finale is...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    zaterdag 17 november 2018 om 13:24
    Ai, dacht dat de loting nog moest gebeuren. Tja, halve finale, half zo leuk dan...🙂
    Vind ik leuk
    valere +372
    zaterdag 17 november 2018 om 12:50
    Nog maar eens het bewijs dat die Bleus onwaardig wereldkampioen zijn,met een tactiek die te laf is voor woorden!! Straks op het EK eens goed belachelijk maken!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    zaterdag 17 november 2018 om 13:12
    Nog maar eens het bewijs dat de rode duivels zich hebben laten rollen in de halve finale... wij kwamen om mooi voetbal te spelen, de Fransen kwamen om dat toernooi te winnen, we zijn allebei geslaagd in onze opzet
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 13:29
    Op het WK waren de Belgen naïef, ik hoop dat dit er nu uit is.
    Vind ik leuk
    zapperboy +983
    zaterdag 17 november 2018 om 13:09
    Rafael van der Vaart,......... achja dat was die slimme die beweerde dat de Rode Duivels de kwalificatie ronde tijdens de laatste EK niet zouden overleven.
    Achja, niks mis mee, hij is één van de 15 miljoen die het warm water uitgevonden heeft.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 14:12
    Oranje deed iets wat België niet lukte: winnen van Frankrijk.

    Van der Vaart speelde meer dan 100 interlands, waaronder een WK finale. Welke Belg kan dat navertellen?

    Vind ik leuk
    Mzee47 +26
    zaterdag 17 november 2018 om 22:23
    Wij winnen zelfs tweemaal van IJsland, wie kan dat zeggen van de Nederlandse internationals?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:08
    Zorgen jullie Belgen nou maar een keer dat jullie een prijs winnen. Geen enkele Belg heeft er zelfs een champions league gewonnen. Best beschamend eigenlijk. Kom niet aan met een vermaelen of van buyten, want die speelde niet mee in de finale
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:09
    Gaat ook niet gebeuren
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:11
    En lijkt me nu ook onwaarschijnlijk dat een Belgische scheidsrechter een finale gaat fluiten 😂😂😜
    Vind ik leuk
    zapperboy +983
    zaterdag 17 november 2018 om 18:45
    Eric Gerets won met PSV in 1988 de Europa Cup, nu CL.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 20:30
    Hahaha, hij mocht meedoen..
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:35
    Kon vooral ver ingooien 💪
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:33
    Gayboy heeft even gekeken op Wikipedia 👍
    Bewijst dat jullie ons altijd nodig hebben gehad
    Veeeeel Nederlandse voetballers in België
    Net als trainers
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    zaterdag 17 november 2018 om 13:39
    Ze hebben 200% gelijk want tijdens het WK was ik op vakantie in Frankrijk en vele Fransen vonden het beschamend dat ze op die manier wonnen van België. Ze vonden allen België stukken beter.
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 14:17
    Als je wint ben je beter.

    Frankrijk liet alle tegenstanders lekker uitrazen en had inderdaad aan 5 minuten vol gas geven telkens genoeg om te winnen.

    Dan ben je gewoon beter hoor.
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    zaterdag 17 november 2018 om 15:30
    80 minuten afbraakvoetbal ... Erg dat je op die manier wereldkampioen wordt ...
    Vind ik leuk
    Jozef +39915
    zaterdag 17 november 2018 om 16:08
    Tja.ik had ook liever Kroatië zien winnen.
    Maar om te winnen moet je meer scoren.

    Logisch.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:39
    Ik heb veel wedstrijden van belgen gekeken maar jullie zijn wel wereldkampioen tijdrekken en uitlokken
    Ik vond het geweldig dat Frankrijk dat tegen jullie gewoon ook deed.
    Bv wim kieft en Patrick Kluivert die zich lieten uitdagen door onze sportieve belgen 💪😉
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    zaterdag 17 november 2018 om 17:07
    Man dat is toch eeuwen geleden, toen konden de dieren nog praten ... :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:18
    Vals spelen zin in jullie dna
    Komt door een gigantische minderwaardigheids complex
    Doping en omkoping en onsportief gedrag is nog steeds bij jullie.
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    zaterdag 17 november 2018 om 17:35
    vals spelen? een minderwaardigheids complex? Het is niet omdat jullie zich een superieur volkje wanen dat dat ook daadwerkelijk zo is hoor! Doping? Drugs koop je toch op de hoek van de straat in Nederland, niet in België! Onsportief? Wanneer jullie ploegje er de laatste jaren niks van gebakken heeft dat is natuurlijk te wijten aan de onsportieve houding van de Belgen omdat deze zich niet lieten omkopen door een of andere Nederlandse lul ... Bovendien stel ik mij dan ook de vraag waarom jullie zo graag naar België komen? Het moet hier dan toch wel leuk zijn tussen al die valsspelers, mensen met een minderwaardigheids complex, gedrogeerde en omgekochte burgers welke zich dan ook nog eens onsportief gedragen ... Lekker toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:41
    Graag feiten en cijfers graag
    Ik kan me geen Nederlander herinneren die belgie probeert om te kopen.
    Misschien kan jij met de feiten komen?
    België is een ongelooflijk corrupt land
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    zaterdag 17 november 2018 om 17:52
    man, ben jij toch een gefrustreerd kereltje. Even googlen:
    1 - fraude en corruptie in Nederland
    2 - matchfixing in het voetbal
    3 - matchfixing in het tennis
    4 - nederlandse bedrijven in het buitenland niet vies van corruptie
    5 - nederlander betrokken bij grootschalige omkoping in Congo

    Moet ik nog verder gaan of heb je het ondertussen ongeveer begrepen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:59
    Ik zeg ook niet dat het niet in Nederland is maar op dat soort gebieden verslaan jullie ons dik 👍
    Voor ons is belgie een soort fout attractiepark
    De wegen
    De lucht
    Net of je in Oost Europa bent maar dan zonder ver te reizen 😂
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    zaterdag 17 november 2018 om 18:18
    Ik dacht wel dat je hierop geen beduidend wederwoord kon formuleren, en dan gaan we maar over iets anders beginnen zeiken ...
    Tot ziens met jullie aftandse voertuigen en sleurhutten in het leuke en gastvrije België :D
    Vind ik leuk
    zapperboy +983
    zaterdag 17 november 2018 om 18:49
    G E W E L D I G !!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:12
    Is dat je gay vriend
    Dries mertens in de kast

    Ben blij dat je tevreden bent over de grote van zijn lul
    Geweldig groot
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:31
    Ga effe belangrijk doen bij een Sinterklaas feest. Beter dat jullie je eigen kinderen een mooi feest ontnemen dan hier de geweldige uit te hangen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:44
    Bij ons is een progressieve moderne samenleving.
    In tegenstelling tot onze ouderwetse noord koreanse buren de Belgen.
    Misschien dat jullie over honderd jaar dit soort dingen durft te bespreken 😎

    Bv de ebbenhouten schoen zou bij ons nooit kunnen 😤
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    zapperboy +983
    zondag 18 november 2018 om 09:48
    Lompe hollander, gaat maar ff "" progressieve moderne samenleving"" bespreken met jullie ""zwarte sokken "" gemeenschap.
    Nu doen en geen 100 jaar wachten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:18
    Klinkt racistischs
    Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over Rascime in België 👍
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:54
    Over 100 jaar spelen jullie nog in het zelfde stadion
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    zondag 18 november 2018 om 21:51
    Zwarte Piet blijkbaar ook niet; het is maar wat je progressief wil noemen...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:59
    In een veranderende samenleving proberen we de zaken die niet meer van deze tijd zijn los te laten.

    Je weet toch dat sinterklaas niet bestaat?
    Jullie wel eens nagedacht over de ebbenhouten schoen?
    Of de ronde missen
    Kunnen ze mooi tegen onze dames fietsen
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    zondag 18 november 2018 om 22:15
    Is dat de uitleg die het linkse gespuis er probeert aan te geven.
    En wat zijn 'ronde missen'? Het kan gaan over dames die een schoonheidswedstrijd voor een maatje meer gewonnen hebben, bepaalde kerkelijke rituelen waarvan het bestaan mij tot nog toe onbekend was of dames die met de top 3 van bepaalde wedstrijden op de foto gaan. In dat laatste geval moet je eigenlijk vooral op de Franse VP even je beklag gaan doen, want daar is het gebruik nog iets meer verspreid. Nadat je Frankrijk met je zelfverklaarde progressiviteit hebt veroverd kunnen we het hier ook even van naderbij bekijken.
    Vind ik leuk
    zapperboy +983
    zondag 18 november 2018 om 09:42
    Beter niet reageren op Martin Bergstra, alias Jozef het k&&r gezwel van rode en blauwe VP.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:59
    Nouja dat klopt idd.. België heeft een hele grote minderwaardigheidscomplex opgebouwd. En nu ze een redelijke lichting hebben doen ze net alsof ze het voetbal hebben uitgevonden. Hou het niveau eerst nu maar eens 3 generaties op pijl, dan hebben ze meer recht van spreken :*)
    Vind ik leuk
    t757498 +621
    zaterdag 17 november 2018 om 17:30
    De Hollanders zijn nog nergens de halve finale bereiken ze nooit. Ze denken toch niet dat ze iets gaan rapen tegen die Duitsers. Frankrijk was geen waardemeter ze hebben niet gedaan om die Hollanders iets in de weg te leggen.Nederland loopt weer naast hun schoenen en denken dat ze weer het beste elftal zijn van de wereld
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:55
    Nee IJsland en Zwitserland zijn toplanden 😜
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    zondag 18 november 2018 om 06:57
    Zwitserland staat alleszins een stuk hoger gerangschikt dan Nederland...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 07:07
    Zeker daarom des te knapper dat we Duitsland hebben laten degraderen en waarschijnlijk ook boven Frankrijk eindigen 👍
    Vind ik leuk
    Ortwin +4
    zondag 18 november 2018 om 00:14
    De Hollanders hebben goed spelen ze hèbben toch niets in de benen zitten ze hebben geen wk meegemaakt
    Die hebben goed kunnen rusten.
    Frankrijk was het natuurlijk niet waard om wereldkampioen te worden
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:02
    Hahaha denk je serieus dat de wk nog steeds in de benen zit? Come on man, ik heb al veel Belgen een reden zien zoeken voor de overwinning van Ned op Fr maar dit is echt de domste :*)
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:56
    Ik vond Japan brazilie england en Frankrijk beter dan jullie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws