'Martinez niet onder de indruk van intimidatie en voert wissel door'

    'Martinez niet onder de indruk van intimidatie en voert wissel door'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 09:48za 17-11-2018 om 09:48

    Tegen Ijsland (2-0) was Michy Batshuayi met twee doelpunten nog de held van de avond. Volgens Het Nieuwsblad verliest de aanvaller van Valencia evenwel zijn basisplaats aan Romelu Lukaku.

    Tegen Ijsland bleef Lukaku nog negentig minuten van het veld. Door een hamstringblessure kwam de aanvaller niet in actie. José Mourinho was blijkbaar speciaal naar Brussel afgezakt om te kijken of de aanvaller van Manchester United effectief niet ging spelen.

    Tegen Mourinho in
    Zondag is het een ander verhaal. Roberto Martinez rekent weer op zijn eerste aanvaller. Lukaku komt dus meer weer in de ploeg. Mourinho ziet dat liever niet gebeuren.

    'Mourinho ging echter al enkele keren in de clinch met de Belgische voetbalbond met het verwijt dat ze de blessures van zijn spelers Fellaini en Lukaku doorgaans niet ernstig nemen. Het lijkt er niet op dat Martinez zich er zal laten door intimideren, zelfs niet als Mourinho morgen ook naar Luzern afzakt', schrijft Het Nieuwsblad.

    Lees ook: Rode Duivels moeten niet panikeren: "Batshuayi is een zekerheid op succes"

    Poll

    Voor wie kies jij indien beide heren fit zijn?

    (376 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +39981
    zaterdag 17 november 2018 om 09:53
    Groot gelijk. Die man United spelers zijn altijd geblesseerd tijdens interland periodes volgens José.
    Vind ik leuk
    Elise +462
    zaterdag 17 november 2018 om 09:59
    De tactische fout die Martinez ook al tegen Frankrijk maakte was Lukaku op het plein te laten staan. Dus hou hem ze dan ook af als een kans op blessures blijven
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12361
    zaterdag 17 november 2018 om 12:19
    Wat wil je nu zeggen, Elise? Dat vrouwen niks van voetbal kennen? Nee toch!?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:50
    Hij heeft al weken niet gespeeld en daardoor heeft hij ook geen matchritme,daardoor is het een riskant gegeven om hem op te stellen. Je kan Lukaku opstellen en indien niet goed genoeg vervangen of starten met Bats en dan Lukaku brengen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 11:26
    Den Bats speelt ieder week 90 minuten zeker !!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 11:29
    Het is zeker al 3 weken geleden dat Lukaku een bal geraakt heeft, den Bats traint tenminste nog. En ik heb geen voorkeur voor 1 van de 2 ,elkeen heeft zijn sterke en zwakke punten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 11:35
    Ze hebben beide dezelfde kwaliteiten , ze maken gemakkelijk een doelpunt maar zijn niet de best meevoetballende spitsen . Voor mij hoeft dat niet echt , ik heb liever een spits die scoort dan een meevoetballende spits die dat niet doet .
    Vind ik leuk
    agdh +1598
    zaterdag 17 november 2018 om 11:37
    Ik heb Lukaku precies toch zien invallen afgelopen zondag in de Mancester derby, of heb ik dan zo slecht gekeken?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 11:42
    Ja, hij heeft een half uurtje meegedaan maar was geen 100% daarom dat hij tegen Ijsland niet speelde.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +830
    zaterdag 17 november 2018 om 12:09
    Als hij niet in staat was om 1 van beide matchen te spelen danmoest hij thuis blijven. De inschatting zal zijn dat hij wel kan spelen.

    Wat Mourinho wilde zien was hoe het komt dat Martinez Lukaku elke match laat scoren maar er bij de special one niet veel uitkomt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 12:22
    Als Mourinho dat nu nog niet weet zal het er nu ook niet meer van komen. En voor Ijsland was hij nog niet speelklaar
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +830
    zaterdag 17 november 2018 om 12:25
    Zou het moeten weten ... maar in zie het hem niet doen. Zeg niet dat er geen talent zit in die groep bij ManU het is gewoon de coach die er weigert iets met te doen. En de moraal van de spelers is daardoor een heel stuk lager dan de hardste vriesstand van mijne diepvriezer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 12:28
    Als je dat lijstje spelers ziet en je kan ze niet laten voetballen zoals het moet ,dan moet je als trainer je conclusies maken en opkrassen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws