''Fans' van RSCA en Standard vechten het uit tijdens... vrouwenmatch': Bloedbad

''Fans' van RSCA en Standard vechten het uit tijdens... vrouwenmatch': "Bloedbad"

Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 22:23vr 16-11-2018 om 22:23

De rivaliteit tussen RSC Anderlecht en Standard is op zijn minst stevig te noemen. Die rivaliteit dreigt soms weleens uit de hand te lopen. Zo ook bij het vrouwenvoetbal.

Op vrijdagavond speelden in de SuperLeague de vrouwenploegen van Standard en Anderlecht tegen elkaar. Anderlecht kwam na 34 minuten voetballen op voorsprong, maar die wedstrijd werd nog voor het eindsignaal al gestaakt.

De reden waarom is nog onduidelijk, maar het zou tijdens de wedstrijd fout afgelopen zijn tussen de twee harde kernen van beide ploegen. Eén aanwezige supporter geeft aan dat de Ultras Inferno 96, een supportersgroep van Standard, de Anderlecht-fans heeft aangevallen. Hij spreekt zelfs van een "groot bloedbad".

Plaats een reactie

TageMeister +7236
vrijdag 16 november 2018 om 22:34
Nog speculaties, hopelijk is de realiteit vele malen minder erg
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
vrijdag 16 november 2018 om 22:38
Ik vrees ervoor... als ge de foto ziet dan ziet ge echt een grote groep (vermoedelijk Standard) relschoppers... wat me nog het ergste lijkt , is dat zij waarschijnlijk gewone supporters van rsca hebben aangevallen.
Harde kern hoort een andere harde kern aan te vallen en niet de gewone supporter waar vrouw en kind tussen zit.
Vind ik leuk
Geertkeano +456
vrijdag 16 november 2018 om 22:41
echt een schande die klote supporters .
Vind ik leuk
Vlad +3728
vrijdag 16 november 2018 om 22:51
De wereld is om zeep...😡
Vind ik leuk
Heppen1J +733
vrijdag 16 november 2018 om 22:57
man man..is dat nogen sport
steek ze voor tijdje.achter. De tralies.op water en brood grote.schande

Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 23:02
Ik hoop dat die van standard goed op hun bakes hebben gekregen .
Mauve army
Vind ik leuk
Lord Wenger +17037
vrijdag 16 november 2018 om 23:17
Tijd om beschutte werkplaatsen voor hooligans op te richten en die tijdens de wedstrijduren aan het werk te zetten.
Vind ik leuk
Hierulf +1815
vrijdag 16 november 2018 om 23:26
Bende marginalen...
Vind ik leuk
Mckenzie +4565
vrijdag 16 november 2018 om 23:35
Serieus!? Soms schaam ik me dat ik zoveel van voetbal hou.
Vind ik leuk
dethklok28 +5288
vrijdag 16 november 2018 om 23:42
Bloedbad. Vrouwenvoetbal. Vrouwen die lang samen zijn krijgen hun dagen van de maand gelijktijdig. Dat kan dan wel een bloedbad zijn veronderstel ik... :-)

Jaja ongepast ik weet het. Kon het niet laten
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 01:04
Levenslang schorsen van de voetbalvelden en een boete van 100.000 euro !!!! Hier in België lachen ze alles weg , ze mogen nu eens echte harde maatregelen nemen tegen die achterlijke "zichzelfnoemende supporters" !!!!
Vind ik leuk
Gimini +1054
zaterdag 17 november 2018 om 01:35
Dat ze daar het woord "supporter" nog voor gebruiken is me een raadsel ...Ordinaire relschoppers zou ik zeggen. Bannen levenslang , bij iedere wedstrijd van hun ploeg zich aanmelden op het politie bureel voor 1,5 uur,
Vind ik leuk
ScheveStek +1892
zaterdag 17 november 2018 om 03:40
🤦‍♂️

En dan zit ik hier.. Met mijn UI96 afbeelding..
Trots! Omwille van de sfeer die er in ons vak is, uit en thuis!

Maar nu?
Schaamte.. Diepe schaamte..

Ik ben niet de stem van UI96..
Maar voor wat het waard is..

Onze, met schaamte doordrenkte, excuses!
Vind ik leuk
camargue +5279
zaterdag 17 november 2018 om 10:56
Fans? dat zijn geen fans maar amokmakers die enkel en alleen uit zijn op confrontatie uit verveling wegens werkloze luirikken !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws