''Fans' van RSCA en Standard vechten het uit tijdens... vrouwenmatch': Bloedbad

    ''Fans' van RSCA en Standard vechten het uit tijdens... vrouwenmatch': "Bloedbad"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 22:23vr 16-11-2018 om 22:23

    De rivaliteit tussen RSC Anderlecht en Standard is op zijn minst stevig te noemen. Die rivaliteit dreigt soms weleens uit de hand te lopen. Zo ook bij het vrouwenvoetbal.

    Op vrijdagavond speelden in de SuperLeague de vrouwenploegen van Standard en Anderlecht tegen elkaar. Anderlecht kwam na 34 minuten voetballen op voorsprong, maar die wedstrijd werd nog voor het eindsignaal al gestaakt.

    De reden waarom is nog onduidelijk, maar het zou tijdens de wedstrijd fout afgelopen zijn tussen de twee harde kernen van beide ploegen. Eén aanwezige supporter geeft aan dat de Ultras Inferno 96, een supportersgroep van Standard, de Anderlecht-fans heeft aangevallen. Hij spreekt zelfs van een "groot bloedbad".

    Plaats een reactie

    TageMeister +5296
    vrijdag 16 november 2018 om 22:34
    Nog speculaties, hopelijk is de realiteit vele malen minder erg
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 16 november 2018 om 22:38
    Ik vrees ervoor... als ge de foto ziet dan ziet ge echt een grote groep (vermoedelijk Standard) relschoppers... wat me nog het ergste lijkt , is dat zij waarschijnlijk gewone supporters van rsca hebben aangevallen.
    Harde kern hoort een andere harde kern aan te vallen en niet de gewone supporter waar vrouw en kind tussen zit.
    Vind ik leuk
    Geertkeano +298
    vrijdag 16 november 2018 om 22:41
    echt een schande die klote supporters .
    Vind ik leuk
    Vlad +2603
    vrijdag 16 november 2018 om 22:51
    De wereld is om zeep...😡
    Vind ik leuk
    Heppen1J +153
    vrijdag 16 november 2018 om 22:57
    man man..is dat nogen sport
    steek ze voor tijdje.achter. De tralies.op water en brood grote.schande

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 23:02
    Ik hoop dat die van standard goed op hun bakes hebben gekregen .
    Mauve army
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    vrijdag 16 november 2018 om 23:17
    Tijd om beschutte werkplaatsen voor hooligans op te richten en die tijdens de wedstrijduren aan het werk te zetten.
    Vind ik leuk
    Hierulf +1261
    vrijdag 16 november 2018 om 23:26
    Bende marginalen...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4005
    vrijdag 16 november 2018 om 23:35
    Serieus!? Soms schaam ik me dat ik zoveel van voetbal hou.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4844
    vrijdag 16 november 2018 om 23:42
    Bloedbad. Vrouwenvoetbal. Vrouwen die lang samen zijn krijgen hun dagen van de maand gelijktijdig. Dat kan dan wel een bloedbad zijn veronderstel ik... :-)

    Jaja ongepast ik weet het. Kon het niet laten
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:08
    Gaat weer lekker
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3741
    woensdag 28 november 2018 om 15:49
    Jou niet gezien of gehoord bij de aanval van de ajacieden op een clubhuis in Athene... ah nee, je geeft enkel maar commentaar op Belgen.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:10
    Lekkere weken voor belgie

    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 01:04
    Levenslang schorsen van de voetbalvelden en een boete van 100.000 euro !!!! Hier in België lachen ze alles weg , ze mogen nu eens echte harde maatregelen nemen tegen die achterlijke "zichzelfnoemende supporters" !!!!
    Vind ik leuk
    Gimini +747
    zaterdag 17 november 2018 om 01:35
    Dat ze daar het woord "supporter" nog voor gebruiken is me een raadsel ...Ordinaire relschoppers zou ik zeggen. Bannen levenslang , bij iedere wedstrijd van hun ploeg zich aanmelden op het politie bureel voor 1,5 uur,
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1496
    zaterdag 17 november 2018 om 03:40
    🤦‍♂️

    En dan zit ik hier.. Met mijn UI96 afbeelding..
    Trots! Omwille van de sfeer die er in ons vak is, uit en thuis!

    Maar nu?
    Schaamte.. Diepe schaamte..

    Ik ben niet de stem van UI96..
    Maar voor wat het waard is..

    Onze, met schaamte doordrenkte, excuses!
    Vind ik leuk
    camargue +3305
    zaterdag 17 november 2018 om 10:56
    Fans? dat zijn geen fans maar amokmakers die enkel en alleen uit zijn op confrontatie uit verveling wegens werkloze luirikken !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws