Twee Rode Duivels krijgen lof: ‘De nieuwe generatie is hoopgevend’

    Twee Rode Duivels krijgen lof: ‘De nieuwe generatie is hoopgevend’

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 16:47vr 16-11-2018 om 16:47

    De Rode Duivels wonnen met 2-0 van IJsland. Twee invallers kwamen in het veld en maakten indruk bij chef voetbal van Het Nieuwsblad, Ludo Vandewalle.

    Adnan Januzaj en Hans Vanaken kwam in de tweede helft opdraven. ‘De invalbeurten van Vanaken en Januzaj, toch een beetje de belichaming van de nieuwe generatie, waren wel hoopgevend. Zeker de manier waarop Vanaken de 2-0 inleidde’, zo valt te lezen in Het Nieuwsblad.

    De afwezigheid van Kevin De Bruyne werd zo goed opgevangen door het creatief duo. ‘Martinez miste vooral de dynamiek van Kevin De Bruyne, hij had misschien sneller mogen denken aan de creativiteit van Vanaken en Januzaj’, is het oordeel.

    Poll

    Met akkoord?

    (271 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 november 2018 om 17:37
    Had Vandewalle gedronken ? Januzaj heeft 15 minuten meegedaan en welgeteld één min of méér geslaagde actie gedaan en voor de rest er onopvallend tussen gelopen als dat al een basis om hem tot de toekomst te bombarderen dan zie ik het eerder somber in .
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:13
    Denk dat je ook gedronken hebt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 20:14
    Hetzelfde als den Batser al 4 à 5 jaar bij verschillende clubs geen basisplaats kunnen afdwingen en dat zijn dan de toptalenten . Als ik al moest gedronken hebben zie ik dat zij nooit de absolute top kunnen halen , gij blijkbaar nuchter niet .
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 20:55
    Ik drink reeds 11 jaar en 5 maanden geen druppel alcool meer
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 00:48
    Sorry , misschien door een probleem of niet maar toch respect
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:16
    Dankuwel, ik had een groot probleem. En after all, ben ik nu maar normaal. Ben ook geen moraalridder hoor. Ook fijn om te discussiëren met jou. Grts
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    vrijdag 16 november 2018 om 18:12
    Vanaken zette nog veel druk,gaf nog 2 mooie passes waarvan eentje over 40m en trapte mooi in een tijd op doel waardoor het 2e doelpunt viel. Kort maar mooi. In het vervolg Tielemans in de tribune en Hans in de plaats ook al is het een andere positie.(volgens Sonck en mezelf zijn beste)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 18:13
    Nee ward da's de leeftijd dat een rol begint te spelen.Wat die camps uit zijn nek ligt te lullen moet wij der maar bijnemen.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2418
    vrijdag 16 november 2018 om 19:00
    Op dit moment misschien Vanaken in de plaats van Tielemans laten starten
    Vind ik leuk