Of de meisjes mij nu plots achterna lopen? Nee, ik was voordien al knap

    "Of de meisjes mij nu plots achterna lopen? Nee, ik was voordien al knap"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 11:00vr 16-11-2018 om 11:00

    Bij Anderlecht wil Hein Vanhaezebrouck heel wat jeugd lanceren, en bij Alexis Saelemaekers is dat ongetwijfels al gelukt. De jonge rechtsachter is in no time de oogappel van het publiek geworden.

    Meer nog: zijn shirt verkoopt al heel het seizoen het best in de fanshop. "Zij hebben mij dat gezegd, het heeft me wel verbaasd. Het doet mij veel plezier om fans een shirt van mij te zien dragen", geeft hij aan bij RTBF.

    Echt veel verschil heeft het succes bij Anderlecht evenwel niet gemaakt in zijn leven. "Of de meisjes mij nu plots achterna lopen? Ik zie geen verschil, ik was daarvoor al knap", lacht hij. "Maar soms vraag je je wel af of ze houden van jou of van de voetballer. Ik blijf gewoon mezelf. Beloftencoach Johan Walem zegt soms dat ik blank ben vanbuiten en zwart vanbinnen: ik ga vaak om met de zwarte jongens in de ploeg, ze zijn meer familiaal. Zo ben ik ook."

    Voor zijn beste vrienden maakt het wel verschil... op de Playstation dan toch. "Ik zit daar niet vaak op, maar ik heb wel mijn foto aangepast in FIFA 19. Mijn hoofd hadden ze niet echt goed gemaakt, maar de andere aspecten waren wel geslaagd. Mijn vrienden hebben jaren op dat moment gewacht, om mij dan te kopen en in hun ploeg te zetten."

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 november 2018 om 11:13
    Blaas!
    Vind ik leuk
    KimmeSl +44
    vrijdag 16 november 2018 om 11:30
    Wat is daar nu 'blaas' aan..?? Lees eerst eens het artikel vooraleer een reactie te plaatsen… :-D
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:34
    ik was al mooi ervoor :-/
    Vind ik leuk
    KimmeSl +44
    vrijdag 16 november 2018 om 12:31
    gevolgd door "lacht hij". Heb je zelf nog nooit iets gekscherend gezegd..?? Het wat in het onnozele trekken ervan zoals dat hier klaarblijkelijk het geval was.... :-)
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    vrijdag 16 november 2018 om 13:25
    Ooit al van een grapje gehoord?
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    vrijdag 16 november 2018 om 13:42
    Echt een triestig geval ons Patje.. :-)
    Als onze Eden zoiets uitsteekt is het waarschijnlijk (terecht trouwens) een held...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 13:57
    nee K1908 ik zeg nog steeds, wat ik zelf wil en democratisch is da ,ni strafbaar!! dus, gelieve ook mijn mening te respecteren, net zoals ik de uwe zal respecteren!
    Vind ik leuk
    Frefke +895
    vrijdag 16 november 2018 om 14:03
    Nog géén reden om te beginnen met anderen uit te maken !
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 14:07
    Fref, gewoon een vastelling en geen scheldwoord, gewoon Blaas, met de woorden ( ik was al mooi ervoor) neem ik dit aan, als een instelling, van, ik ben voetballer en de (wijven) vallen voor mij, omdak mooi ben, wel, ik neem eerder aan, da meisjes/vrouwen/wijven, vallen voor zijn statuut (prof voetballer) en niet om bovenvermelde! no rancune!
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    vrijdag 16 november 2018 om 14:16
    En dat haalt hij zelf ook aan. Lees het nog eens, hij grapt over zijn uiterlijk om dan aan te geven dat hij twijfelt of de vrouwen voor hem of voor het voetbalgeld kiezen. heerlijk hard geblazen door die jongen...-.-*

    Je mag een mening hebben, maar lees dan eerst het volledig artikel voor je eigen ruiten in te gooien met zo'n opmerkingen. Dan moet je daarna ook niet boos zijn op mij... :-)
    Vind ik leuk
    purple +800
    vrijdag 16 november 2018 om 14:43
    (lacht) staat er achter.....
    Vind ik leuk
    Dan4red +741
    vrijdag 16 november 2018 om 11:13
    Jong en Belgisch talent... zal moeilijk te houden zijn voor RSCA als hij op zijn niveau blijft presteren...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:36
    is toch al héél wa minder de laatsten tijd hé... voetjes op de grond en hoofdje lichter maken, zou al mooi begin zijn
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    vrijdag 16 november 2018 om 14:17
    Hoezo "héél wat minder"?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 14:26
    dat het dezelfde speler ni meer is, zoals hij vorig seizoen binnenkwam in de jpl, zijn peil is duidelijk lager dan toen ;-)
    Vind ik leuk
    Toca +39982
    vrijdag 16 november 2018 om 11:16
    Voor de vrouwen moet je niet knap zijn. Als je maar poen hebt.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    vrijdag 16 november 2018 om 11:54
    Shit...dat is het dus wat er al jaren fout loopt. . :-)
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2236
    vrijdag 16 november 2018 om 16:18
    He toca ik heb ni veel geld maar toch ....ik heb een knappe vrouw geluk gehad denk ik
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15965
    vrijdag 16 november 2018 om 11:37
    Meisjes van 13 jaar misschien wel ja,... LOL
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    vrijdag 16 november 2018 om 13:50
    De laatste weken merk ik veel goedkope kritiek op deze jongeman. Het typische geval bij elk Belgisch talent en al zeker als het gaat over een (ex-)talent van Anderlecht (denk maar aan Tielemans, Lukaku, Praet, Dedoncker, ...)

    Ik lees hier dat deze jongen naast zijn schoenen loopt, arrogant, is etc. En dat het de laatste weken al heel wat minder is!
    Wel vergeten de zogehete "kenners" erbij te zeggen dat hij tegenwoordig op een andere positie speelt dan in het begin van het seizoen. Tegenwoordig speelt hij als een echte back waar hij veel plichtbewuster zijn defensieve taken moet uitvoeren. Logisch dat de perceptie dan is dat je minder goed speelt als jouw troef het technisch aanvallende leuk was.

    Loopt hij naast zijn schoenen? Ik heb hem nog geen enkele keer weten kwaad worden als hij vervangen werd of hij op de bank moest starten?
    Ik heb ook geen weet van collega's die hem vertellen arrogant te zijn.

    Veelal heb ik het gevoel dat een speler van rsca niet het recht heeft om niet perfect te zijn voor mensen. Indien niet perfect ==> Is hij bar-slecht.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    vrijdag 16 november 2018 om 13:54
    Uitgenomen de fixatie op Anderlecht een mooie reactie!
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    vrijdag 16 november 2018 om 14:19
    Exactly!
    Spijtige zaak, maar telkens opnieuw wordt het bewezen...
    Vind ik leuk
    hoekschop +3093