Houdt Coucke zijn supporters voor de gek? Dat is larie en apekool

    Houdt Coucke zijn supporters voor de gek? "Dat is larie en apekool"

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 10:00vr 16-11-2018 om 10:00

    Marc Coucke heeft een opvallende maatregel genomen in het kader van Operatie Propere Handen. De makelaars worden niet meer betaald in afwachting van een grondig onderzoek. Niet vol te houden, zo weet ook Hugo Camps. 

    Camps denkt dat die maatregel vooral bedoeld is om de fans wat te paaien. "RSCA gaat alle betalingen aan spelersmakelaars stopzetten tot na het Propere Handen-onderzoek. Demagogischer kun je het niet krijgen. Juist Anderlecht is jarenlang de voedstervader geweest van het ras der zaakwaarnemers. Herman Van Holsbeeck was zowat de godfather. Iedereen kwam dolgraag over de vloer bij de manager. En hij heeft voor Anderlecht onnoemelijk veel zaad in het bakje gebracht met dure transfers", klinkt het in Het Laatste Nieuws.

    In de winter zal er volgens Camps weinig overblijven van die maatregel. "De Brusselse club zit in grote spelersnood. Ze moet deze winter de markt op voor de aankoop van enkele beslissende spelers. Als ze daarbij de zaakwaarnemers negeert, kan ze het schudden. Coucke weet dat als geen ander en dus is zijn voorgenomen etnische cleaning larie en apekool. Desnoods haalt hij de paus erbij om Anderlecht aan een paar centrale verdedigers te helpen."

    Plaats een reactie

    Rebel +1433
    vrijdag 16 november 2018 om 10:23
    Gelukkig dat Camps dit allemaal weet,zo zijn wij ook op de hoogte,wat ne zeveraar is dat
    Vind ik leuk
    hoekschop +3128
    vrijdag 16 november 2018 om 10:31
    Vreemde redenering. Als supporter wil ik deftige transfers in de winter. Ik zie niet in waarom de supporters gepaaid worden door deze maatregel.
    Vind ik leuk
    Rebel +1433
    vrijdag 16 november 2018 om 10:36
    Die uitspraken van Camps heeft niets met transfers te maken,hij wil enkel Anderlecht op alle mogelijke manieren afbreken,als het allemaal zo slecht is sta je niet op de 4 de plaats, andere ploegen zijn ook geen pannenkoeken ,ik zou is willen zien dat Hein alle weken over zijn type ploeg kan beschikken,automatisme en vertrouwen zouden er dan wel kunnen komen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    Toca +40197
    vrijdag 16 november 2018 om 11:13
    Zelfs met onze zwakste ploeg ooit houden we de andere ploegen gewoon bij. Dus toch veel pannenkoeken blijkbaar.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2268
    vrijdag 16 november 2018 om 16:28
    Dat zegd genoeg over de kwaliteit aan spelers die in de jpl compt aanwezig is
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    vrijdag 16 november 2018 om 10:39
    Als Anderlecht dan al transfers mag doen.
    Vind ik leuk
    Dan4red +742
    vrijdag 16 november 2018 om 10:46
    Anderlecht wil altijd heiliger zijn dan de paus, met Coucke voorop...tot een paar jaar geleden stelde die niets voor in het voetbal, maar via het inkopen van wat clubs probeert hij nu alles wat de voorbije 20 jaar recht te zetten. Volgens mijn gevoel hebben alle clubs die nu snel snel alles proberen te veranderen ( KV met een etisch charter voor de bestuurders, RSCA met stoppen van betalingen aan spelersmakelaars, ...) er boter van gegeten. Niet enkel zal het in de winter mercato moeten blijken of ten eerste RSCA transfers van UEFA mag doen (football leaks -18 jarige) en of er nog budget aanwezig is (want dikke uitgaande transferts zijn onbestaande met deze kern) en na deze "coup de theatre" van Coucke of de spelersmakelaars nog wel willen samenwerken met RSCA, als ze niet zeker zijn of ze hun geld wel gaan ontvangen.... het worden interessante tijden in Brussel ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 15:07
    En dan nog maar te zwijgen van de Pro League waar het potje ook stilletjesaan hevig begint te stinken. Hoe kan je spreken van transparantie en oprechtheid wanneer je in de eerste de beste comissie die je opricht direct je vriendje Francois laat zetelen. Twee Franstaligen en een Nederlandstalige om alle stinkende potjes in het zuiden van het land dicht te houden. Denken die nu echt dat wij als voetballiefhebber domerikken zijn.
    Vind ik leuk
    Knightofh +603
    vrijdag 16 november 2018 om 12:54
    Kunnen we een filter hanteren op Camps zijn berichtjes op VP?
    Vind ik leuk
    Heppen1J +158
    vrijdag 16 november 2018 om 13:49
    mhr camps hou op met zeveren de fans van alle hoeken van lanlachen je uit met je apenpraat
    je maak je belachelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 16:10
    Los van Camps,hoe etisch is het om naast uw logo een sponsor te hangen van een gokkantoor ,dit valt mij nu voor het eerst op en weet niet of dat bij andere clubs ook zo is.
    Vind ik leuk
    Patfey +5535
    vrijdag 16 november 2018 om 17:15
    Dus toch een goed idee van Coucke, want Camps is tegen😃.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:26
    Vraag me af Wrm we überhaupt nog op Camps reageren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws