'Grote volksverhuizing door Brugse fans, duizenden palmen thuisvakken Dortmund in'

    'Grote volksverhuizing door Brugse fans, duizenden palmen thuisvakken Dortmund in'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 08:17vr 16-11-2018 om 08:17

    Club Brugge neemt het op woensdag 28 november in de Champions League op tegen Borussia Dortmund. Een wedstrijd waarin het veel steun zal krijgen van de eigen aanhang.

    De wedstrijd tegen Dortmund lijkt de partij te zijn waar de Brugse fans het meest naar uitkijken. Dat zal woensdag ook duidelijk te zien zijn in het stadion. Het Nieuwsblad weet dat er een pak Brugse fans naar Duitsland trekken.

    In het stadion van Dortmund kunnen er zo'n 3.500 bezoekers ontvangen worden. Het bezoekende vak is al helemaal uitverkocht, maar daar blijft het niet bij. Zo werden door de Brugse fans ook heel wat tickets gekocht in de thuisvakken.

    Een precies cijfer is er niet, maar er zouden een paar duizend fans naar Dortmund trekken. In totaal zouden minstens 5.000 fans de Bruggelingen aanmoedigen. Kan dat ook zorgen voor een nieuwe stunt?

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 november 2018 om 08:41
    Der gaat 80.000 man in da stadion, met 3.500 of 5.000 man zal heus tverschil ni maakn wi🙄
    Vind ik leuk
    GBAU +1729
    vrijdag 16 november 2018 om 08:45
    Groot stadion of niet, 5000 man hoor je sowieso.
    Mooi van de fans, hopelijk ook een mooie wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:17
    Is inderdaad een groot en sfeervol stadion. Maar heb het ook al heel stil geweten. Als ze op achterstand komen kan het sfeervak, de Yellow wall, ook heel stil zijn. En dan kan je 5000 fans wel horen. Is dus zaak om als eerste te scoren. En dat zal niet gemakkelijk zijn, maar een goeie dag en alles is mogelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:43
    Liefst dan in de 90+ minuut de 0-1😉
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16093
    vrijdag 16 november 2018 om 10:12
    En zelfs voor een ‘zwakke’ partij is daar nog steeds meer sfeer dan bij de topwedstrijden in België.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16093
    vrijdag 16 november 2018 om 10:11
    Tegen de Gelbe Wand kan je niet op hoor, wat voor dunk ze ook van zichzelf mogen hebben. Dat is andere koek!
    Vind ik leuk
    Weareleko +97
    vrijdag 16 november 2018 om 11:25
    Dat bewijst dat onze supporters en heel Club Brugge erin geloven dat er iets te rapen valt in Dortmund. Maar tegen 70.000 Duitsers valt er op vocaal gebied niets te beginnen.
    Vind ik leuk
    freeman +11978
    vrijdag 16 november 2018 om 11:28
    Eine blaue Wand gegenüber einer gelben Wand !
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:19
    overal opstopping door traktoren
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 12:26
    Aha, dat is tof dat je met de ganse familie er heen gaat.
    Vind ik leuk
    Peed +396
    vrijdag 16 november 2018 om 12:46
    Zucht, hij is terug ...
    Vind ik leuk
    freeman +11978
    vrijdag 16 november 2018 om 14:48
    Weinig kans tot opstoppingen rond jullie stadion .... :-)
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    vrijdag 16 november 2018 om 13:56
    Ik ben alvast een van die vele duizend .
    Und dat wordt genissen und genussen.
    Tot spijt van wie beneid
    Sum whol
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 15:26
    15jaar geleden heb ik die fameuze gele wand niet gehoord...
    Vind ik leuk
    Kingambo +1973
    vrijdag 16 november 2018 om 15:27
    Anders zit er geen volk, welke Duits gaat naar zo’n (oefen)match kijken ?
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007
    vrijdag 16 november 2018 om 16:13
    King-ambo
    Ge wordt met den dag beter.
    Nog effe en ge vind uzelf grappig
    🤡
    Vind ik leuk
    Kingambo +1973
    vrijdag 16 november 2018 om 16:39
    Dat is al het geval 🐷
    🖕🖕🖕
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3007