Coucke maakt zich niet populair bij technische staf RSCA: De wrevel neemt toe

Coucke maakt zich niet populair bij technische staf RSCA: "De wrevel neemt toe"

Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 07:33vr 16-11-2018 om 07:33

Het zijn momenteel bijzonder onrustige dagen bij RSC Anderlecht, zelfs tijdens de interlandbreak. De actie van Marc Coucke om Nany Dimata vakantie te geven, is daar een grote reden voor.

Eerder deze week raakte bekend dat Coucke op eigen houtje Dimata vakantie gaf. Niet naar de zin van Hein Vanhaezebrouck, die de training van woensdag en donderdag voor elke speler afgelaste. Vanhaezebrouck zou niet op de hoogte geweest zijn van de beslissing van Coucke. Dat de communicatie tussen Coucke en Vanhaezebrouck niet al te vlot loopt, lijkt nu (nog maar eens) bewezen.

Coucke zou ook geen al te beste relatie met de huidige technische staf hebben. "De wrevel tussen voorzitter en technische staf neemt toe", zegt een bron bij Het Laatste Nieuws.

Bij KV Oostende moeide Coucke zich af en toe al eens met het sportieve beleid. Ook bij Anderlecht lijkt hij dat nu toe doen, iets wat Vanhaezebrouck niet apprecieert.

Plaats een reactie

Mckenzie +4527
vrijdag 16 november 2018 om 07:42
HLN lijkt wel 'dag allemaal' geworden. Speculaties en vermoedens voor waar aanzien.
Vind ik leuk
Shredder +3170
vrijdag 16 november 2018 om 08:03
Dat Heintje snel ontslagen zal worden, of zelf uit eigen wil vertrekt, is wel duidelijk nu
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 08:04]
Vind ik leuk
focuske +337
vrijdag 16 november 2018 om 08:03
Coucke is vergiftigd geschenk voor Anderlecht :D :D :D
Vind ik leuk
Toca +47343
vrijdag 16 november 2018 om 08:08
Kunnen de hein bashers zich laten gaan. In dit oud verhaal heeft Hein uiteraard overschot van gelijk.
Vind ik leuk
jericho666 +3047
vrijdag 16 november 2018 om 08:42
Als notoir Hein basher kan ik alleen maar zeggen dat, indien het verhaal klopt, hij in deze inderdaad 100% gelijk heeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 08:42]
Vind ik leuk
Toca +47343
vrijdag 16 november 2018 om 08:52
Had het niet op u zene.. als er iets over hein kan gezegd worden duiken altijd, dezelfde niet Anderlecht fans op als vliegen op een stront.. ga geen namen noemen, ze staan namelijk al posts vandaag :-)
Vind ik leuk
jericho666 +3047
vrijdag 16 november 2018 om 08:57
Weet ik wel. maar wou ook ff aantonen dat ik niet altijd alles in zijn schoenen schuif :-D
Vind ik leuk
freeman +13317
vrijdag 16 november 2018 om 08:45
Stond het dan niet in de sterren geschreven dat er wel eens " troubles " zouden ontstaan tussen die twee egootjes ?
Vind ik leuk
Toca +47343
vrijdag 16 november 2018 om 08:53
Dit zou geen enkele trainer pikken. Dit staat los van ego.
Vind ik leuk
freeman +13317
vrijdag 16 november 2018 om 09:30
Wat is dan wel de bedoeling van Coucke dan in dit geval ???
Vind ik leuk
Toca +47343
vrijdag 16 november 2018 om 09:34
Bemoeizucht ofzo. Deed hij naar t schijnt bij KVO ook he.
Vind ik leuk
freeman +13317
vrijdag 16 november 2018 om 09:37
Heb ik ook weet van . Wil steeds ZIJN gedacht doorvoeren , maar een Hein laat zich ook niet zo maar opzij zetten . Moet eerst of laatst eens botsen .....
Vind ik leuk
vanhimst +1117
vrijdag 16 november 2018 om 12:13
Coucke wil laten zien dat hij de baas is maar volgens mij is hij verkeerd bezig als dat maar niet slecht afloopt , na de overname had ik toch meer van hem verwacht
Vind ik leuk
strat2 +1072
vrijdag 16 november 2018 om 15:43
Er waren tot nu toe heel wat (volgens mij zelfs teveel) spier gerelateerde kwetsuren bij Anderlecht.
Zonder Dimata kunnen ze het wel schudden, als het sowieso al lukt voor play off 1 of Europees voetbal.
Pro actief ingrijpen van Coucke?
Misschien verschillen ze van mening over bepaalde zaken?
Vind ik leuk
Lodecol13 +3059
vrijdag 16 november 2018 om 15:53
Dat 1,9 een magisch getal is zeker
Vind ik leuk
DOMI +303
vrijdag 16 november 2018 om 09:01
Het is opvallend welke taken de voorzitter allemaal uitvoert bij Anderlecht. Wrevel tussen de staf onderling ontstaat wanneer iemand dingen doet waar hij zich niet hoort mee bezig te houden, tenzij iemand zijn job niet naar behoren doet! Men zou misschien kunnen besparen op het aantal personeelsleden bij Anderlecht!

Vind ik leuk
willyy +131
vrijdag 16 november 2018 om 09:25
coucke de verkeerde man op de verkeerde plaats !
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18447
vrijdag 16 november 2018 om 10:07
Coucke is een zakenman, dus ik zou ook niet willen dat die zich met de sportieve keuzes bemoeit. Zo’n voetbalkenner is hij bijlange niet.
Vind ik leuk
ROBSON +3775
vrijdag 16 november 2018 om 10:43
Voor een keer geef ik Heintje gelijk. Gewoon samen op de koffie met couckje en daarna de polonaise dansen.
Vind ik leuk
DOMI +303
vrijdag 16 november 2018 om 11:33
Ja, samen een pannenkoekje eten en de voorzitter terwijl een veeg uit de (koeken)pan geven!
Vind ik leuk
Julien +1231
vrijdag 16 november 2018 om 11:00
Glen De Boeck is vrij .......
Vind ik leuk
Frefke +1273
vrijdag 16 november 2018 om 14:19
MC is het rode scnario van Duchatelet/Standard aan 't herschrijven.
Hij brengt nu de paarse versie uit. Schoenmaker blijf bij je leest !
Afwachten wat de wintermercato gaat geven, valt deze tegen dan zouden enkele heethoofden zijn bureau wel eens kunnen komen bezoeken...
Hoelang blijft hij eigenlijk nog ? Hij sprak eerder al over "binnen vijf jaar ben ik misschien niet meer hier"...
Vind ik leuk
Heppen1J +666
vrijdag 16 november 2018 om 19:00
allemaal journalisten praat.meer zit daar niet achter allemaal piet praat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws