'Franse topclub stuurt scout naar België voor sterkhouder van Club Brugge'

    'Franse topclub stuurt scout naar België voor sterkhouder van Club Brugge'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 18:50do 15-11-2018 om 18:50

    Het Franse Olympique Marseille heeft aanvallend problemen dit seizoen. Kostas Mitroglou komt amper aan scoren, waardoor de Franse club een vervanger/opvolger zoekt. Die denkt het bij Club Brugge gevonden te hebben.

    Zo geeft Mercato 365 aan dat Marseille onlangs al een scout naar de landskampioen heeft gestuurd. Er werd niet gemeld om welke speler het gaat, maar de Braziliaanse spits Wesley zou werden bekeken.

    De spits heeft met zijn prestaties in de competitie, maar vooral ook in de Champions League indruk hebben gemaakt op de Franse topclub. Mitroglou, die naar verluidt maandelijk 330.000 euro verdient, zou mogen vertrekken. Wesley moet zijn goedkopere vervanger worden.

    Wesley lijkt alvast op weg naar de uitgang bij Club Brugge. Naast Olympique Marseille tonen ook Lazio Roma en Borussia Dortmund interesse in de spits.

    Plaats een reactie

    ROBSON +3139
    donderdag 15 november 2018 om 19:05
    20 plus miljoen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15810
    donderdag 15 november 2018 om 19:15
    Wesley gaat een aardige duit opbrengen, dat staat al vast.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2200
    donderdag 15 november 2018 om 19:36
    In vergelijk met tielemans 25mlj waard waarom minder is jong sterk maakt goals en er is nog progressi in een europese topclub
    Vind ik leuk
    Rebel +1399
    donderdag 15 november 2018 om 19:56
    Tielemans maakte bijna evenveel goals als middenvelder,ben geen fan van wesley,hopelijk blijft hij nog wat in brugge
    Vind ik leuk
    purple +774
    donderdag 15 november 2018 om 20:11
    En hoeveel goals heeft hij al dit jaar?
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    donderdag 15 november 2018 om 19:49
    Praatjes
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:58
    Fransen competitie? Af blijven..

    Eerder richting duitsland of Pl als targetspits a la rené eykelkamp..

    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:22
    Brugge moet boter bij de vis vragen. Wesley is een goede speler met een groot potentieel. Als die eender waar doorbreekt vragen ze er al gauw 60 miljoen voor. Dus voor minder dan 30 miljoen + een procent op de doorverkoop, niet laten gaan. Eigenlijk is hij nog meer waard, want hem nu laten vertrekken kan Club het kampioenschap kosten.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12244
    donderdag 15 november 2018 om 20:28
    60milj?? Eerder 90 miljoen! Kastanjes...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3303
    donderdag 15 november 2018 om 20:32
    Gepoft?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12244
    donderdag 15 november 2018 om 20:44
    Neen, gefopt😀
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:30
    25 miljoen plus mitroglu
    Vind ik leuk
    Fre Stef +189
    vrijdag 16 november 2018 om 08:38
    Marseille Franse topclub? Vergane glorie....doet al jaren niet mee voor de prijzen. Dan blijft hij op sportief vlak beter bij ons...financieel ander paar mouwen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Dondie +139
    vrijdag 16 november 2018 om 13:27
    Laat ze maar lekker opbieden tegen elkaar
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws