Devroe was beter drie, vier jaar geleden naar Anderlecht gekomen

    "Devroe was beter drie, vier jaar geleden naar Anderlecht gekomen"

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 10:00do 15-11-2018 om 10:00

    De dagen van Luc Devroe lijken stilaan geteld bij Anderlecht. Michael Verschueren neemt de sportieve touwtjes nu in handen. Fred Vanderbiest, ex-coach van KV Oostende, is niet verbaasd. Hij weet dat Devroe op het verkeerde moment neerstreek.

    "Achteraf gezien was hij misschien beter in Oostende gebleven", vertelt Vanderbiest in Het Laatste Nieuws. "De interesse vanuit Anderlecht was er al eerder, maar toen is hij er nooit op ingegaan."

    De timing van Devroe zat dus verkeerd. "Beter was hij drie, vier jaar geleden naast Van Holsbeeck ingestapt om diens plaats later in te nemen, dan nu plotsklaps mee te gaan met de voorzitter. Alles kwam op zijn nek terecht, en het was er al zo'n puinhoop."

    Anderlecht moet nu een andere functie zoeken voor Devroe, die wel nog contract ligt. Hij zou evenwel ook de eer aan zichzelf kunnen houden.

    Plaats een reactie

    FcRazor +1342
    donderdag 15 november 2018 om 10:16
    Ik ken verschueren junior niet maar ik zou ook niet te veel hopen op iets. Om aan de enkels van zijn vader te komen zal hij toch eerst iets moeten bewijzen.
    Ik kan verkeerd zijn, is er iemand die deze man wat beter kan inschatten? Toca, Zetterberg,..?
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    donderdag 15 november 2018 om 12:18
    Ik denk neit dat iemand dat al kan inschatten.
    Het zal geen uil zijn denk ik, maar zelfs als hij WEL de capactiteiten van zijn vader heeft, moet hij het nog eerst bewijzen. veel verschil geeft dat niet als je mij vraagt...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 10:25
    3 jaar geleden? Dan lag hij al "mit zijn klieken und klakken" buiten tijdens Coucke zijn opruiming.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 11:36
    Devroe past op één af andere manier niet op het instituut Anderlecht. Gewoon mijn persoonlijke mening.
    Vind ik leuk
    Franco83 +46
    donderdag 15 november 2018 om 13:08
    Klopt vr 300%
    Met zijn bakkes past ie beter bij brugge.
    Verschueren heeft ten 1e zn naam al mee door zn vader en past charismatisch veel beter bij anderlecht.
    Of hij ook daadwerkelijk de capaciteiten van zn vader heeft wordt afwachten.
    Mister Michel was een ijzervreter, zo echt de "typische keiharde rechterhand van"
    Bij elk debat op tv over voetbal waar clubmanagers of bestuurders zaten sloeg hij met zn vuist op tafel. Ik heb hem nooit weten onderdoen.

    President Constant en rechterhand Verschueren... schitterende tijden
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk
    Lunam +1639
    donderdag 15 november 2018 om 13:21
    Heeft niets met uiterlijk te maken, voor mij mag Quasimodo de skepter slaan in Anderlecht zolang hij maar de juiste capiciteiten en instelling heeft.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4868
    donderdag 15 november 2018 om 15:21
    toch een comment die steek houdt
    Vind ik leuk
    Franco83 +46
    donderdag 15 november 2018 om 16:52
    Uiteraard niet. Is ook niet de hoofdzaak in mijn comment maar wou het gewoon terzijde ff vermelden
    Vind ik leuk
    Patfey +5577
    donderdag 15 november 2018 om 15:18
    Waar zijn we gelukkig aan ontsnapt, Van Holsbeeck samen met Devroe?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:49
    Als wij bij onze baas het werk niet goed doen worden we ook ontslagen dus wat is een contract?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws