Trebel geopereerd, Anderlecht krijgt duur van revalidatie te horen

    Trebel geopereerd, Anderlecht krijgt duur van revalidatie te horen

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 07:44do 15-11-2018 om 07:44

    Adrien Trebel is geopereerd aan zijn buikspieren. De 27-jarige middenvelder werd in München, bij dokter Ulrike Muschaweck, onder handen genomen. Het Laatste Nieuws meldt dat Trebel al binnen drie weken opnieuw zal kunnen trainen.

    “Ik werk minimaal invasief. Dat betekent dat ik slechts het hoogst noodzakelijke deel van het letsel aanpak in plaats van de hele buikspierzone. Net daardoor kunnen spelers na twee à drie dagen alweer joggen. En na tien dagen kunnen ze al met de bal beginnen”, legt Muschaweck haar werkwijze uit aan Het Laatste Nieuws.

    Eerder werd er voorspeld dat Trebel zo’n zes tot twaalf weken out zou zijn. Nu is de verwachting dat de middenvelder nog voor nieuwjaar de trainingen met de groep zal kunnen hervatten. Trebel zelf heeft als doel in 2019 op winterstage weer helemaal fit te zijn, tot dan wil hij geen risico’s nemen.

    Plaats een reactie

    Johnmor +478
    donderdag 15 november 2018 om 07:56
    Wat een artikel... *zucht*
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3846
    donderdag 15 november 2018 om 11:54
    Kon een leuk artikel zijn, als ze die dokter wat meer laten uitweiden over die techniek die hij gebruikt
    Vind ik leuk
    Toca +39979
    donderdag 15 november 2018 om 08:04
    Hoe sneller hij terug is hoe beter. Ze vloeken wel is op trebel maar als je punten met hem of zonder bekijkt ....
    Vind ik leuk
    jericho666 +2646
    donderdag 15 november 2018 om 08:06
    De enige speler in de kern met voldoende grinta onafgezien vd omstandigheden
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    donderdag 15 november 2018 om 08:39
    Toca, ik denk dat het (nuchter bekeken) juist zaak is om in deze niets te forceren. Gun hem de nodige tijd tot herstel.
    Vind ik leuk
    Toca +39979
    donderdag 15 november 2018 om 08:49
    Dat is natuurlijk zo. Ik bedoelde dat hij zo snel mogelijk terug is maar gezond en wel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    donderdag 15 november 2018 om 09:11
    Ik heb hem op Genk bezig gezien, en ik kan je verzekeren dat hij indruk maakte, slimme en hardwerkende speler. Chapeau.
    Vind ik leuk
    Toca +39979
    donderdag 15 november 2018 om 09:13
    Voor mij nog altijd de beste die we nu hebben.
    Vind ik leuk
    tom1981 +581
    donderdag 15 november 2018 om 09:54
    Is eerlijk gezegd de enige speler uit de huidige kern bij jullie dat ik in brugge zou willen zien lopen...
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    donderdag 15 november 2018 om 10:06
    Bakkali, gun hem nog wat tijd en enkele kilo's lichter. Hopelijk blijft hij zijn karakter ondrr controle houden.
    Vind ik leuk
    tom1981 +581
    donderdag 15 november 2018 om 15:49
    Ja van Bakkali heeft ook iets. Maar vind trebel meer het DNA van club hebben. En Bakkali zijn karakter.. twijfel. Maar technisch goeie speler wel
    Vind ik leuk
    Frefke +894
    donderdag 15 november 2018 om 10:19
    Laat hem aub VOLLEDIG herstellen zodat we na nieuwjaar een topfitte Adrien aan de aftrap krijgen. Beter nu enkele punten te verliezen t.e.m. nieuwjaar en in de PO1 de pannen van het dak spelen !!
    Vind ik leuk
    Jasper55 +336
    donderdag 15 november 2018 om 12:29
    Belangrijke kerel, zelf nu in zijn ‘slechtere’ periode door blessure altijd 1 van de betere op het veld
    Vind ik leuk
    JVR +160
    donderdag 15 november 2018 om 14:29
    Spoedig herstel kapitein!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws