Hij bewees op geen enkel moment zijn meerwaarde voor Club Brugge

    "Hij bewees op geen enkel moment zijn meerwaarde voor Club Brugge"

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 20:30wo 14-11-2018 om 20:30

    Het Laatste Nieuws wijdt een lijvig artikel aan de recordtransfers in onze Belgische competitie. De duurste transfers van elke club maken het meestal niet waar. Na Nicolae Stanciu bij Anderlecht lijkt ook Kaveh Rezaei voorlopig een miskoop.

    Rezaei kostte vijf miljoen euro en stootte zo Koen Daerden van de troon. Hij was met zijn vier miljoen euro lange tijd de duurste transfer ooit bij Club. 'Tot dusver bewees hij op geen enkel moment zijn meerwaarde. De duurste transfer tussen twee Belgische clubs. Hij lijkt op weg naar Club zijn torinstinct verloren te zijn. Hij schoot tot dusver amper één keer raak', luidt het harde verdict.

    Daerden, de vorige recordhouder, weet dat dit geen makkelijke omstandigheden zijn. "Er wordt anders naar je gekeken met zo'n prijskaartje. Supporters hebben een bijzonder hoog verwachtingspatroon. Ze willen dat je erbovenuit steekt - zelfs wanneer je hetzelfde doet als bij je vorige club. Tegenstanders benaderen je eveneens anders. Ze gaan zich op je focussen en zijn gemotiveerd om je uit de match te houden", geeft hij aan.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15807
    woensdag 14 november 2018 om 20:36
    Ik vrees dat hij een tegenvaller wordt.
    Vind ik leuk
    BST83 +823
    woensdag 14 november 2018 om 21:59
    Is nog vroeg en is ook gekwetst geweest. Geef hem nog een half jaar om een deftig oordeel te kunnen vellen.

    Maar net als gij vrees ik er ook voor 😏
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:37
    Dieje mens heeft invalbeurten gehad, alsof Bacca het eerste jaar 20 keer scoorde... die was ook 26 toen en alleen maar ontdekt vanwege blessures
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:52
    Geef die jongen wat tijd , er is nog altijd een verschil tussen Charleroi en Brugge.
    Vind ik leuk
    Chroom +343
    woensdag 14 november 2018 om 21:11
    Er ligt momenteel te veel druk op zijn schouders, een paar doelpunten en vertrouwen en hij ontploft, (remember de ketchup bus) dus een beetje geduld.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    woensdag 14 november 2018 om 21:19
    Wil je een topploeg zijn of blijven ,dan mogen we van nieuwe spelers verwachten dat ze direkt meekunnen.Anders zak je gewoon weg;Wat indien Rits,Danjuma en Rezai tijd nodig hebben.dan zouden we nu al veel meer punten kwijtgespeeld hebben en zou elke supporter beginnen zagen van "wat hebben ze nu weer gekocht".
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:28
    Ik weet wa je bedoelt, bij ons ist altijd zo😉 .Maar toch vind ik da we soms te vlug een oordeel geven .Maar dat is topsport zeker .Altijd top zijn .
    Vind ik leuk
    Brazil +1
    woensdag 14 november 2018 om 21:32
    REZAI meer direct laten spelen laten starten met 2 wesley, SPITSEN EN 5 MIDDEN Gelders, MATTA Vormer, NAKAMBA van Aken en Danjuma en 3 verdedigers Paulin, Mehele en Denswil eens wel klasse ploeg
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 21:37]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:55
    Vroeger schreef men niet over transfersom buiten extreme sommen( bvb papin of farina) maar voor de rest waren het aankopen of verkochte spelers en dat was het, nu met sommen en opties enz.... man man man en dat brengt voor de spelers zelf een enorme druk mee ondanks hun kwaliteiten
    Vind ik leuk
    Roach +1952
    woensdag 14 november 2018 om 22:07
    Vreemd hoe de duurste transfers hier in België meestal ook de slechtste zijn...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:08
    Ik blijf het vertrouwen hebben in hem. Met een beetje geluk was het een prachtweek voor hem. Het doorkoppen naar Vormers goal in Monaco was een assist en jammer genoeg de paal tegen Charleroi. Zijn zo'n zaken die een boost geven aan het vertrouwen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4784
    donderdag 15 november 2018 om 14:31
    De media kan toch graag dingen zodanig opblazen en overdrijven ipv zaken eens in zijn context te leren zien.

    Rezaie heeft zijn nut als vrij complete spits bewezen bij charleroi.

    Punt 1 hoe speelt charleroi? Een compleet ander systeem dan fcb
    Punt 2 wanneer is hij gehaald? Terwijl de competitie al bezig was, dus geen voorbereiding bij club meegemaakt bij club. Moet zich aanpassen aan het spelsyteem van club
    Punt 3 sukkelde al met de knie bij aankomst, heeft nog een aantal wedstrijden gespeeld, waarin hij ook scoorde, maar de knie problemen werden slechter, resultaat 3 weken out. Dat bevorderd de aanpassing totaal niet.
    Punt 4: als we gaan beginnen met transfers op te sommen die pas in hun 2de of zelf 3de jaar pas volledig ontbolsteren , gaan we een lange lijst moeten typen

    Idem over al dat geklaag en gezaag over Sanneh. Ik hecht meer waarde aan de mening van een Thorup die die jongen een heel jaar heeft kunnen volgen in Denemarken, dan wat de belgische pers erover schrijft op basis van een aantal mindere wedstrijden. De term aanpassingsperiode is voor velen een loos begrip precies.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws