'Arsenal én Tottenham richten hun pijlen op Racing Genk'

    'Arsenal én Tottenham richten hun pijlen op Racing Genk'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 20:15wo 14-11-2018 om 20:15

    Racing Genk doet het uitstekend in de Belgische competitie, maar dat heeft ook zijn nadelen. Zo wordt de naam van Leandro Trossard bij steeds meer clubs genoemd. Ook de Premier League is een optie voor hem.

    The Guardian weet nu dat Arsenal en Tottenham de flankspeler heel graag willen weghalen uit Genk. Ze willen dat al doen in januari, maar Genk is erop gebrand om de kern zoveel mogelijk samen te houden.

    In een recent interview gaf Philippe Clement al aan dat zelfs 25 miljoen euro niet genoeg is om Trossard over te nemen. Eerder klonk ook al dat Sampdoria interesse heeft om Trossard in te lijven, maar die piste lijkt minder waarschijnlijk. De subtopper uit de Serie A heeft beduidend minder financiële slagkracht dan de twee Engelse clubs.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15807
    woensdag 14 november 2018 om 20:16
    Kassa kassa in de Luminus Arena.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:24
    Zal toch niet voor in januari zijn of het zal dik betalen zijn of lager bedrag en tot einde seizoen bij Genk blijven.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15807
    woensdag 14 november 2018 om 20:32
    Wanneer speelt geen rol he, als je ziet tot wanneer Trossard nog onder contract ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:34
    Wanneer speelt zeker een rol, zou hem niet in januari laten gaan. Gaan hem nog hard nodig hebben in titelstrijd en voor de beker.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10515
    woensdag 14 november 2018 om 20:56
    Verkopen in januari en half seizoen lenen...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:57
    Niet veel clubs nemen dat risico. Enkel met KDB is dat gelukt.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10515
    woensdag 14 november 2018 om 21:01
    Proberen waard, dan moeten ze zich niet mengen tss andere grote clubs als je dat toegeeft...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 21:03]
    Vind ik leuk
    GT8 +542
    donderdag 15 november 2018 om 10:04
    Als ze meer dan 25 bieden (wat Clement voor januari als minimum stelt) en akkoord gaan met een half jaar uitlenen, zou ik geen seconde twijfelen als ik Genk was.
    Vind ik leuk
    Rebel +1399
    woensdag 14 november 2018 om 20:35
    Hopelijk blijven ze bij hun woord en wordt het geen sinterklaas kado
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:37
    Zeker niet. Zoals Clement zei, enkel bij enorm bod en 25 miljoen tijdens wintermercato is niet enorm.
    Vind ik leuk
    mapolean +935
    woensdag 14 november 2018 om 21:12
    Het zou heel onverstandig zijn om in de loop van dit seizoen te verhuizen. Hij moet nog veel leren, en dat kan veel beter bij Racing Genk. Als hij goed begeleid wordt, dan blijft hij nog tot de zomer van 2020...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:36
    Clement moet nu ook ni denken, dat Leandro meer dan 25milj waard is! mist nog niet doeltreffend genoeg, voor dat bedrag!
    Vind ik leuk
    GT8 +542
    donderdag 15 november 2018 om 10:00
    Hij bedoelde dat hij Trossard DEZE WINTER niet laat gaan, tenzij voor meer dan 25 miljoen (omdat dat een niet te weigeren bedrag is). Dat was gewoon een aanduiding dat ze hem sowieso willen houden deze winter, tenzij voor een astronomisch bedrag. In juni gaan ze hem waarschijnlijk wel laten vertrekken voor een bedrag tussen 15 en 25 miljoen..
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2045
    woensdag 14 november 2018 om 21:36
    Die gevoelige hamstrings van Trossard zijn wel een probleem voor een fysiek zware competitie zoals de Premier League. Die jongen heeft gouden voeten, maar in de ziekenboeg ben je daar weinig mee...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:28
    Clement is ne business man! Komt realistischer over dan als ne voorzitter/manager da zegt...👌
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 00:19
    Kassa kassa? Net als die miljoenen van de afgelopen jaren, gesmolten als sneeuw voor de zon. 25 miljoen voor iemand die niks bewezen heeft? Bij Arsenal en Tottenham? 43 kilo en amper 1 meter 50 groot. Kane lacht zich een liesbreuk. Komaan jongens. Wat een klucht, gelukkig gelooft Genkenaar er iets van, zalig de simpelen van geest.
    Vind ik leuk
    Kess +80
    donderdag 15 november 2018 om 02:07
    Hier is onze top scout/trainer weer, maar best wel een Mooie reactie voor iemand met uw IQ...
    Chance dat er niet nog zo iemand als u op VP zit anders moesten er kleurprentjes aan te pas komen . Veel succes morgen op het bijzonder onderwijs ! Belachelijke “vent”
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    donderdag 15 november 2018 om 08:58
    Jij noemt zoiets nog 'vent'.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +960
    donderdag 15 november 2018 om 01:29
    En nu aub geen flutbedrag vragen zoals bij Kevin DB en Courtois, dat was 8 en 9 miljoen ! veel te weinig achteraf gebleken, maar je zag wel dat het klasbakken waren. Trossard, 30-35miljoen vragen !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 06:36
    Serieus? 30 milj? Zoals fc San zegt heeft hij ng nie genoeg bewezen en zijn statistieken zijn ng niet wauw.. beetje schandalig dat ze zoveel willen vragen
    Vind ik leuk
    Kess +80
    donderdag 15 november 2018 om 06:46
    Er zijn genoeg elementen die aantonen dat 30 mil een heel redelijke prijs is voor in de winter . Doe a u b eerst wat research voor je commentaar geeft op zijn stats...
    Vind ik leuk
    GT8 +542
    donderdag 15 november 2018 om 10:13
    Redelijke prijs zou ik nu niet zeggen, maar ik ben blij dat dit het minimum is voor deze winter, wat wilt zeggen dat ze hem zeker willen houden tot juni. Waar hij dan wel weer weg kan voor een lager bedrag en hopelijk een mooie trofee ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    Kess +80
    donderdag 15 november 2018 om 23:41
    Volledig akkoord !
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 07:06
    Heb zijn statistieken gezien, zijn toch geen 30 mil waard? En waarom mag ik dat nie zegge? Volgens mij ben jij Gwn een Genk supporter die weinig kan verdragen
    Vind ik leuk
    Kess +80
    maandag 19 november 2018 om 23:37
    Het zijn niet enkel de statistieken wat tellen bij een vraagprijs van de club ; wintertransfers zijn altijd duurder dan zomertransfers . duur van het contract , het loon wat hij opstrijkt bij Genk , zijn waarde voor de club , potentiële doorgroei mogelijkheden en de huidige prijzen op de transfermarkt . Bv ; voor davinson sanchez van Ajax is 40 miljoen voor betaald door spurs dus waarom zou een verdediger van Ajax meer moeten kosten dan een aanvaller van onze competitie ? Ik ben absoluut geen Genk supporter maar had deze jongen voor Brugge gespeeld dan hadden heel veel mensen anders gereageerd
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    donderdag 15 november 2018 om 09:01
    Het feit dat jij hier als enige op dit forum San Idioto bijtreedt zegt wel genoeg zeker.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 06:49
    Haha wat een klein kind ben jij, mag toch mijn mening geven? Als ge daar nie tegen kunt ga dan van dit forum af aub😉😂
    Vind ik leuk
    wesleyvb +960
    zaterdag 17 november 2018 om 12:37
    Wat heeft Tielemans bewezen voor 25milj waard te zijn? 1 goed siezoen??
    Vind ik leuk
    GT8 +542
    donderdag 15 november 2018 om 10:11
    Welseyvb, de marktprijzen destijds waren wel he-le-maal anders. Maar inderdaad, tegenwoordig zou Genk ook meer voor De Bruyne kunnen vragen. Trossard voor 25 miljoen deze winter was echter een indicatie van Clement dat hij 99.9% niet weg kan deze winter, tenzij voor zo'n bedrag. Het lijkt me realistischer dat hij weg gaat voor een bedrag tussen 15 en 20 miljoen. Wij hebben nu eenmaal de macht niet als een buitenlandse topclub aan komt kloppen
    Vind ik leuk
    wesleyvb +960
    zaterdag 17 november 2018 om 12:36
    Als een Tielemanske die het laatste jaar niets meer heeft laten zien bij Anderlecht voor 25miljoen naar Monaco gaat, waar zouden ze dan voor Trossard die beslissend is in elke wedstrijd, maar voor minder weg doen?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 15:34
    Weer van die zeverartikels. Hoeveel keer is al een club komen aankloppen voor Berge, trossaerd, malynovski. Na Sevilla, sampdoria, fiorentina zal het antwoord van Genk nu ook njet zijn. Gaan pas weg op het einde van het seizoen of indien men kampioen zou spelen pas het jaar erop. Weten dur clubs nu nog altijd niet dat Genk dat geld niet dringend nodig heeft. Hebben met voorsprong het meeste geld geïncasseerd van alle Belgische clubs de laatste 10 jaars en dit alleen door transfers gevolgd van een goed beleid en tooscouting.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws