Anderlecht-coryfee steunt plan van Coucke: De club zou er wel bij varen

    Anderlecht-coryfee steunt plan van Coucke: "De club zou er wel bij varen"

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 09:00wo 14-11-2018 om 09:00

    Marc Coucke wil van Michael Verschueren de nieuwe sportief manager maken van RSC Anderlecht. Hij zou daarmee in de voetsporen treden van vader Michel Verschueren. Een goede zaak, aldus Gille Van Binst. Dat staat te lezen in Het Nieuwsblad.

    Het Anderlecht-icoon heeft alleen maar goede herinneringen aan Mister Michel, die hoopt dat diens zoon voor een nieuwe wind kan zorgen. "Ik ken hem niet, maar als hij nog maar een beetje op zijn vader lijkt, is dat goed nieuws."

    "Michel is voor mij de man die Anderlecht mee groot gemaakt heeft", gaat Van Binst verder. De ex-speler van paars-wit ziet het alvast positief in. "Hopelijk kan Michael dus in de voetsporen van zijn vader treden. De club zou er wel bij varen."

    Het coryfee van de Brusselaars vindt dat Coucke er eindelijk weer het échte Anderlecht van begint te maken, want momenteel valt dat wat tegen. "Ik voel me niet meer thuis in mijn oude stadion. Dit is mijn Anderlecht niet meer", besluit hij.

    Lees ook"Ik zie het niet als een schuldbekentenis, hij steekt zijn kop niet in het zand"

    Plaats een reactie

    Tornado79 +978
    woensdag 14 november 2018 om 09:05
    Een slecht jaar en resultaten vallen tegen —> Rsca supporters voelen zich niet meer verbonden met de club en blijven thuis.
    11 slechte jaren en tegenvallende resultaten—> Clubsupporters voelen zich meer dan ooit verbonden en staan week na week luider te schreeuwen dan voorheen...
    Vind ik leuk
    Toca +39661
    woensdag 14 november 2018 om 09:11
    Waar heb je gehaald dat er dit jaar minder volk is op Anderlecht dan vorig jaar? Volledig uit de lucht gegrepen.
    Dat wij meer veeleisend zijn op voetbalgebied, is algemeen geweten.
    Vind ik leuk
    Tornado79 +978
    woensdag 14 november 2018 om 09:16
    Oei sorry, ik wist niet dat daar altijd zo veel lege plaatsen zijn.
    Vind ik leuk
    Toca +39661
    woensdag 14 november 2018 om 09:21
    Kan de mensen die maar 10 keer per jaar komen kijken met hun abonnement ergens wel begrijpen. Om alle weken naar dat kutvoetbal te kijken moet je als ik iets mankeren.
    Vind ik leuk
    K1908 +1113
    woensdag 14 november 2018 om 11:35
    Ik zit er ook elke keer. Vaak met een klein hartje. Maar 't is geen reden om thuis te blijven. Net een reden om de ploeg harder te steuenen.

    M.a.w. ik hoor die blauw-zwarte plaat niet graag, maar er zit wel wat waarheid in. Spijtiggenoeg...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12244
    woensdag 14 november 2018 om 09:51
    Gelukkig snappen mensen als jij niks van Anderlecht! Blijf maar in je hol man!
    Vind ik leuk
    Bart Joos +954
    woensdag 14 november 2018 om 10:03
    Even subtiel als altijd!!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12244
    woensdag 14 november 2018 om 10:27
    Ik doe mijn best!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:36
    In die 11 slechte jaren van club waren er ook véél lege plaatsen !
    Vind ik leuk
    Toca +39661
    woensdag 14 november 2018 om 09:05
    Dat het nu minder Anderlecht aanvoelt als voordien heeft voor mij niks met Coucke te maken.
    Dat gevoel had ik bij iedereen gehad na al die jaren Vandenstock als voorzitter.
    Vind ik leuk
    Frefke +874
    woensdag 14 november 2018 om 11:03
    Toch wel, Coucke is een op en top manager en een kop vol ideeën.
    Maar zijn recepten gaan pas resultaten brengen als hij omringd gaat zijn met vertrouwelingen die het voetbal-DNA hebben en er iets van kennen.
    En nog dit... MVjr. is mijlen ver weg van Mister MV !
    Vind ik leuk
    Toca +39661
    woensdag 14 november 2018 om 11:56
    T zou maar erg zijn mocht hij nu al even ver staan als mister Michel. De tijden zijn ook niet meer dezelfde. Maar met een mislukte manager van Brugge nu zie ik het ook niet goedkomen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12244
    woensdag 14 november 2018 om 09:50
    Eindelijk weer nen echte Anderlechtois in de rangen! Het slechte voetbal en plotse overname met de vele buitenstaanders gaven ons een ongemakkelijk gevoel. Dat maakt nu plaats voor hoop! Dat bedoelt Gilles! Allez les Mauves!
    Vind ik leuk
    Hierulf +1262
    woensdag 14 november 2018 om 10:41
    DNA terug ?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:18
    Hopelijk weer het DNA van het grote Anderlecht met Verschueren jr.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws