Club Brugge in mindere periode? Deze statistieken zeggen iets anders

    Club Brugge in mindere periode? Deze statistieken zeggen iets anders

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 23:44di 13-11-2018 om 23:44

    Club Brugge is 127 jaar geworden. Blauw-Zwart komt ook met enkele statistieken naar buiten na 15 speeldagen. Daarin wordt bewezen dat Club het op twee na beste resultaat haalt sinds de invoering van de play-offs.

    Club Brugge krijgt kritiek dat het in een mindere periode zit, maar na 15 speeldagen behaalde het 68,8% van de punten: 31 op 45. Thuis werd nog niet verloren. Met een 19 op 21 is het de beste thuisploeg van het land.

    Op verplaatsing wist Club 12 punten te sprokkelen. Enkel KRC Genk (17 punten) en Antwerp (16 punten) doen beter. De manschappen van Leko hebben ook de op één na beste aanval met 37 goals en de op 2 na beste verdediging met 16 tegendoelpunten.

    Plaats een reactie

    freeman +11946
    woensdag 14 november 2018 om 00:15
    En .... het beste hebben we van Club nog niet gezien .
    Nu rustig de terugronde afwerken en terug de leiding nemen !
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    woensdag 14 november 2018 om 04:54
    En toch staat een zwak anderlecht op maar 4 punten. Hopelijk denken ze bij rsca niet dat ze goed bezig zijn. Zoals nog iemand al ergens gezegd heeft
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 04:55]
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    woensdag 14 november 2018 om 06:51
    Op 1punt
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    woensdag 14 november 2018 om 08:56
    Inderdaad! 4 van de leider.
    Vind ik leuk
    Patfey +5517
    woensdag 14 november 2018 om 04:50
    Dus heeft ook Anderlecht met 30 op 45 een goed resultaat in de heenronde geboekt?
    Vind ik leuk
    Filiep +250
    woensdag 14 november 2018 om 08:26
    Resultaten zijn beter dan hetgeen ze getoond hebben op de mat
    Vind ik leuk
    freeman +11946
    woensdag 14 november 2018 om 08:50
    inderdaad veel " piet " gehad ..... :-)
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    woensdag 14 november 2018 om 11:17
    Anderlecht heeft toch vooral veel 'pech' gehad hoor.

    De blunders van de verdediging zijn niet op 1 hand te tellen! En hierdoor speelde we vele punten weg in matchen die we gewoon domineerden. En je anders altijd gewoon met de vingers in de neus wint..
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +382
    woensdag 14 november 2018 om 12:46
    Hoor ik je nu zeggen dat blunders eigenlijk gewoon “pech” zijn ??? 😵😵😵
    Euh...
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    woensdag 14 november 2018 om 21:01
    Mss had je de quotes rond 'pech' niet zo goed door.

    Natuurlijk is blunderen meer dan pech. Maar ik wil wel ff stellen dat Anderlecht niet met geluk aan die 30/45 kwam zoals hiervoor beweerd. Mits een wat solidere verdediging had er meer ingezeten. Zeker gezien het spelbeeld.
    Vind ik leuk
    freeman +11946
    woensdag 14 november 2018 om 13:28
    Wat vind je dan van onze keeper blunders ? DIE kosten ons al een hele pak punten .... En neen noem zoiets zeker GEEN pech !
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    woensdag 14 november 2018 om 21:03
    Klopt. Maar net zoals hierboven moet je de quotes rond het woord pech goed interpreteren.

    Ik kon het helaas niet anders verwoorden maar had er meer defensieve stabiliteit dan had er meer ingezeten.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:58
    ik krijg liever veel sinterklaas.
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    woensdag 14 november 2018 om 08:54
    Of hoe je met alles tevreden kan zijn. Ze mogen zeggen en denken wat ze willen maar brugge heeft al sinds begin 2018 veel punten laten liggen. Denk maar aan de play offs.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    woensdag 14 november 2018 om 11:55
    Dat klopt idd, heel het kalenderjaar 2018 was geregeld aan de wisselvallige kant, de terugronde, de po hmmm, niet echt wat het hoort te zijn, gelukkig maar of er stond geen maat op. Als je puur qua kalenderjaar zou tellen, heeft genk een straat voorsprong op de rest. Brugge en Rsca komen op hetzelfde aantal (als je elke comp wedstrijd in 3 punten per gewonnen wedstrijd telt), dus zo overtuigend is het allemaal niet bij brugge. Maar ja zoals je ziet, met statistieken kan je zodanig spelen dat het 'anders' lijkt.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2235
    woensdag 14 november 2018 om 11:14
    Ja voor hun doen wel maar dat zegt niks voor het verdere verloop van de compt na het 1e deel start het 2 deel daar uitkomen in pole position geeft al een voordeel, om de finale in play offs te starten ,de anderen ook he toca op de meet was brugge de beste en dat telt ten slotte de rest is bijzaak
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    blondel +2751
    woensdag 14 november 2018 om 20:27
    De laatste zes matchen was het 6 op 18.Niet echt schitterend van Club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws