Beerschot Wilrijk stelt zich burgerlijke partij in ‘Operatie Propere Handen’

    Beerschot Wilrijk stelt zich burgerlijke partij in ‘Operatie Propere Handen’

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 22:01di 13-11-2018 om 22:01

    KFCO Beerschot Wilrijk wil ‘Operatie Propere Handen’ van dichtbij volgen en heeft zich burgerlijke partij gesteld. Dat heeft de Antwerpse club op zijn officiële kanalen laten weten.

    Op de officiële website laat de club weten dat ze de zaak op de voet willen volgen. ‘Beerschot heeft zich bij de rechtbank van Tongeren laten registreren als burgerlijke partij in de zaak 'propere handen'. In deze zaak wordt onderzoek gedaan naar witwassen en matchfixing in het Belgische voetbal.’

    ‘Door zich burgerlijke partij te stellen kan Beerschot de zaak van dichtbij volgen en oordelen of er eventueel schade en gevolgen zijn voor clubs uit 1A en 1B. Beerschot dient uiteraard het geheim van het onderzoek te respecteren maar zal duidelijk communiceren van zodra het kan en opportuun is.’

    Poll

    Is dit een goede zaak?

    (177 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +5296
    dinsdag 13 november 2018 om 23:07
    Zuiver een kwestie van eigen belang...

    Vind ik leuk
    Darko +20
    dinsdag 13 november 2018 om 23:20
    Bende amateurs... en maar hopen....
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 00:06
    Bij ons was de straf terecht en wij hebben ze ook moeten ondergaan , waarom zou dat nu anders moeten zijn ?????
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    woensdag 14 november 2018 om 14:58
    Wie is 'ons' ?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 16:48
    Beerschot toen , (nu Beerschot Wilrijk) gedegradeerd op basis van vermoeden zonder harde bewijzen . Ik geloof dat er toen wel iets gebeurd was en dan was de degradatie ook terecht maar ik heb de laatste 2 à 3 seizoenen wedstrijden gezien waar men blind moest zijn om niet te zien dat er bepaalde dingen niet klopten .
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    woensdag 14 november 2018 om 17:21
    Een beetje vergelijkbaar met Thor Waterschei, degradatie zonder betrokkenheid van een bestuurslid, enkel op basis van vermoeden.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:23
    Het is voorbij (voor Beerschot) en dan gaan we der niet meer over zeveren , maar ik vind dat men nu de harde lijn ook moet trekken en weeral geen uitvluchten zoeken om de straf te ontlopen
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    woensdag 14 november 2018 om 19:23
    Ik volg je (helemaal)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws