Tielemans heeft het zwaar in Frankrijk: ''Heb dit nog nooit meegemaakt''

Tielemans heeft het zwaar in Frankrijk: ''Heb dit nog nooit meegemaakt''

Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 16:47di 13-11-2018 om 16:47

De Rode Duivels kwamen maandag bijeen in Tubize om de voorbereiding op de duels tegen Zwitserland (donderdag) en Zwiterserland (zondag) te starten. Voor Youri Tielemans is de andere omgeving zeer welkom, nu het dramatisch gaat bij zijn club AS Monaco.

Hekkensluiter Monaco ging zondag met 0-4 onderuit tegen Paris Saint-Germain, nadat er eerder die week al met dezelfde cijfers van Club Brugge was verloren. Tielemans erkent dat een moeilijke periode is. "Ik heb zo'n slechte periode met mijn club nog nooit meegemaakt. Het is een moeilijke situatie dat we sinds de eerste match niet meer konden winnen. We hebben een zege nodig om uit die periode te komen'', zei Tielemans dinsdag op de persconferentie.

Met name de Champions League-nederlaag tegen Club Brugge is hard aangekomen.  "De match tegen Club Brugge was een dieptepunt. We beginnen goed aan de wedstrijd, krijgen twee kansen, maar scoren niet. En dan zakken we weg'', zag Tielemans.

Lees ook: Henry ziet Tielemans niet zijn niveau halen: ''Net zo'n verschil als Messi''

Plaats een reactie

dinsdag 13 november 2018 om 16:51
Goed kijken op training naar Hans Vanaken en het komt ok Youri.
Vind ik leuk
Hierulf +2047
dinsdag 13 november 2018 om 18:14
Vanaken man hahaha we zijn gered ! ^^
Vind ik leuk
Toca +54573
dinsdag 13 november 2018 om 18:19
Ook op de bank hebben we mensen nodig he.
Vind ik leuk
Freddyploiks +15732
dinsdag 13 november 2018 om 18:28
Komt nog niet aan zijn knoesels
Vind ik leuk
w-b forever +2157
dinsdag 13 november 2018 om 16:54
Schitterend!!!
Vind ik leuk
Markske +662
dinsdag 13 november 2018 om 17:32
Niet panikeren, Jan Ceulemans tekende bij voor 6 jaar dat jaar kon FCB zijn behoud in eerste klasse maar op de laatste speeldag verzekeren. Het is ook goed gekomen met zijn carrière.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 17:40
Als FC B supporter moet ik eerlijk zeggen dat Tielemans ondanks de malaise daar er boven uitsteekt en zeker goed genoeg is om bij de belgen te spelen!
Vind ik leuk
Rune1891 +8273
dinsdag 13 november 2018 om 18:13
Viel me ook wel op in de match, was 1 van de weinige waarvan de passes wél aan kwamen en die risico in zijn spel kon brengen. (Zijn pass na 2 minuten die poulain compleet op het verkeerde been zette was daar een goed voorbeeld van).

Verzuipt in de malaise van de ploeg, kan daar als jong gastje nog niet veel aan veranderen
Vind ik leuk
Toca +54573
dinsdag 13 november 2018 om 18:17
Toch leuk om ook objectieve mensen op het forum te hebben.
Vind ik leuk
Rune1891 +8273
dinsdag 13 november 2018 om 19:17
Vroeger was ik heel hevig, beetje ouder en wijzer worden doet je veel relativeren. Ben in de eerste plaats een voetballiefhebber, dan pas supporter van mijn ploeg...
Vind ik leuk
Toca +54573
dinsdag 13 november 2018 om 19:21
Bij mij juist hetzelfde.
Vind ik leuk
Hhti +1803
dinsdag 13 november 2018 om 17:49
Op dit moment heeft hij nog niet getoond dat hij zijn transfergeld waard is. Laat anderen met Witsel, Hazard en Kompany spelen en ze zullen het minstens even goed doen.
Vind ik leuk
vampire81 +1335
woensdag 14 november 2018 om 15:19
met alle respect voor Tielemans maar als hij bij de betere spelende spelers behoort van een ploeg in een competitie als frankrijk, gaat ge er als ploeg zeker niet komen, ook europees niet

nog niet zo lang geleden ging het Monaco goed tot zeer goed af en toen viel hij zeer veel te licht uit, dan was hij zeer ruim onvoldoende

deze 2 bovenstaande contrasten zijn absoluut geenszins overdreven en spreken daarboven zeker wel boekdelen, deze uitspraken gaan natuurlijk als niet acceptabel overkomen maar dat is nu éénmaal de realiteit, de voorbije maanden en voorgaande jaren bewijzen en ondersteunen dit
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws