Degryse spaart Anderlecht-speler niet: Hij weet niet hoe hij moet voetballen

    Degryse spaart Anderlecht-speler niet: "Hij weet niet hoe hij moet voetballen"

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 14:49di 13-11-2018 om 14:49

    RSC Anderlecht heeft de afgelopen transferzomer heel wat nieuwelingen in huis gehaald. Niet elke nieuwe speler kon overtuigen. Bubacarr Sanneh is er daar één van. Bij La Tribune spaart de analist de verdediger niet.

    Met zijn prijskaartje van meer dan acht miljoen euro is de Gambiaan de duurste verdediger ooit in onze competitie. Echt overtuigen, en dan vooral op uitvoetballend vlak, kon hij echter niet. "Sanneh weet niet hoe hij moet spelen", spaart Degryse de Gambiaan niet.

    "Hij blijft altijd in het centrum, hij is constant vrij maar blijft daar staan. En hij dribbelt nooit met de bal naar voren. En dat voor 8.5 miljoen euro, dat is toch niet serieus?"

    Volgens Degryse moet er dan ook een viermansverdediging blijven staan, zoals tegen KAA Gent. "Een driemansdefensie is eigenlijk om vooruit te voetballen. Maar met Sanneh, Vranjes, Lawrence en Milic heb je onvoldoende kwaliteit daarvoor. Kijk naar de matchen op Eupen en thuis tegen Lokeren", zegt hij.

    Plaats een reactie

    TageMeister +5364
    dinsdag 13 november 2018 om 14:51
    open deuren !
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 14:53
    Helemaal alleen gevonden Marc ? Pfffff
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:01
    Ik wil daar nog aan toevoegen hij kan niet uitvoetballen en hij kan op geen bal trappen
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 15:03
    sanneh was de kroon op het werk afgelopen zomer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:06
    Dat is na Stanciu de 2de zware mislukking en ik zie bij hem geen beterschap
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    dinsdag 13 november 2018 om 15:46
    Stanciu kan ik wel op de trainers srteken i.p.v. op het aankoopbeleid. die kon het wel degelijk..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:25
    Paste niet in het systeem en daarom een miskoop
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    woensdag 14 november 2018 om 11:29
    Paste perfect in ons systeem, alleen kreeg hij de kans niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:14
    maw de trainer gebruikte hem niet of verkeerd
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 13 november 2018 om 16:03
    Mooi dat je dat al ziet na 2,5 maand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:51
    Dat je geen automatismen hebt tot daartoe maar nog geen pas kunnen geven is een groot probleem
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 13 november 2018 om 16:11
    Zou je dezelfde reactie geven als het een aankoop van Michael Verschueren was?

    Ok hij is zeker niet goed op dit moment en heb er ook al serieus op gevloekt maar die jongen wordt ook niet gespaard: constant die 8 miljoen die wordt opgerakeld, terecht komen in een ploeg die niet draait, door analisten na 1 slechte match al direct met de grond gelijk gemaakt,...

    Uiteindelijk is hij ook nog maar 23 jaar en wordt hem geen tijd/kans gegund omdat hij als DE mislukking vn Devroe wordt beschouwd.
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 16:18
    Zeker en vast. Die kerel kan er niet aan doen dat er 2 zotten 8 miljoen voor hebben betaald. Tot nu toe is geen 10e waard van die prijs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:54
    Zeg me een keer 1 goeie match dat hij gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    vrijdag 16 november 2018 om 13:33
    Hij heeft er een goed gespeeld hoor. 1...
    Ben wel even kwijt dewelke, indien gewenst ga'k zoeken. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 15:10
    was dat bij Anderlecht of Mietjesland
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 19:12
    Heb hem deze zondag zijn eerste goede pass met risico zien trappen! Ik was helemaal van mijn melk!
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 19:24
    En bijna een assist waar Dauda had moeten scoren. Denk dat Hein hem is goed moet knuffelen. 😁
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 19:29
    Denk toch dat die jongen tijd moet krijgen, versmacht helemaal onder de druk van zijn prijskaartje! Hij durft zelfs geen infiltratie te maken als hij zes meter ruimte krijgt, hij levert de bal dan liever in bij een Anderlechtspeler met 1 meter ruimte! Kan niet zijn dat hij dat niet kan, in dat geval mocht hij zelfs niet opgepikt zijn door midtjylland!
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 19:32
    Hij heeft geluk dat de rest even slecht is. Vraag me af hoe lang hij nodig heeft om op een normaal niveau te komen. Tot nu toe heb ik nog geen enkel sterk punt ontdekt.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 19:36
    Kopbalsterk, heeft hij idd ook te weinig laten zien maar misschien wel zijn zuivere interceptie zoals tegen Gent nog onlangs...dat heeft hij al een paar keer laten zien, maar voor de rest idd geen echt lichtpunt. Maar onze international Vranjes heeft zeker nog niet veel meer laten zien

    Allemaal te weinig en te min is het voorlopig, maar toch al redelijk gewogen rapport!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 19:53
    Mss nu in de 4mans verdediging want met 3 komt er niks van. Hij zal sowieso wel blijven kansen krijgen. Alleen al door zijn hoge prijs.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 19:56
    Dat is waar en een jeugdproduct die al zo veel als hij zou mogen meegedaan hebben, zou nu al een stuk gegroeid zijn! Alleen moet je hem laten staan omdat je anders dreigt aan kapitaalvernietiging te doen! Een stuk zal sowieso vernietigd zijn!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 19:59
    Of dat jeugdproduct zou nu al verkocht worden aan Union ofzo 😁 Bornauw is toch wat anders he. Echt een topper in wording.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 20:04
    Een cross zoals ik er eerlijk gezegd nog niet veel gezien heb! Indrukwekkend
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 20:07
    Hoop wel dat hij niet te blessuregevoelig is. Ligt er geregeld uit.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 20:23
    Even aanpassen, bij de grote jongens meedoen is toch een stuk intenser voor dat jongr frêle lichaam! Denk maar aan praet zijn eerste jaar, hopelijk ontwikkelt het lichaam van Bornauw zich ook zo
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:04
    Is hem met zijn vrouw uiteen of is hij in een midlifecrisis gesukkeld . Als het het laatste is dat hij dan ne moto koopt en ons gerust laat !!
    Vind ik leuk
    Bart Joos +974
    dinsdag 13 november 2018 om 18:56
    Voor onze Anderlechtse vrienden; Devroe vertrok gisterenochtend vanuit Zaventem richting Afrika hetgeen de baliebediende-buurman en bovendien Club-fan inspireerde om Dhr.Devroe de vraag te stellen met hoeveel Afrikaanse voetballers hij dacht terug te komen. Hij kon er niet mee lachen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    dinsdag 13 november 2018 om 19:14
    Voor een Bruggesupporter was het nochtans een degelijke grap! 😉
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    Bart Joos +974
    dinsdag 13 november 2018 om 19:21
    Soms, heel soms, kunnen we ons wel overstijgen- en bovendien nog echt gebeurd ook.
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    dinsdag 13 november 2018 om 19:25
    Devroe die een kans laat voorbijgaan om zijn tanden te showen. Dan moet hij echt nattigheid voelen.
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    dinsdag 13 november 2018 om 15:17
    Beste Marc, dit is al zovele keren aangehaald dat het op de duur serieus afgezaagd is ... Ik heb mij aan sanneh zondag nog enorm geërgerd omdat hij nooit vooruit voetbalt maar steeds (simpele en korte pasjes) in de breedte, ook al heeft hij een zee van ruimte voor hem ....
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 13 november 2018 om 16:01
    Degryse weet niet hoe hij moet analyseren en toch blijven ze hem ook gebruiken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:50
    Maar hier heeft hij wel overschot van gelijk
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 13 november 2018 om 17:53
    Deels want die 8 mio mag je niet gebruiken om Sanneh te beoordelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:56
    Zelf al was hij transfervrij overgekomen dan is hij nog geen speler voor RSCA en dat is niet de fout van de speler maar van de personen die hem gecontracteerd hebben
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:56
    Heel jammer eigenlijk zoveel voor een speler betaald die het verre van waard is.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 08:32
    Er zal wel altijd commentaar zijn op bepaalde spelers omwille van hun prijskaartje, ok Sanneh brengt voorlopig te weinig dat is een feit. Maar waarom word er enkel op die persoon geschoten. Je hebt bij de boeren bijvoorbeeld Razaei die kost ook 5mil en die heeft nog NIETS laten zien. In geval Sanneh kan je nog met het excuus afkomen dat hij zich nog moet aanpassen aan de JPL, wat Razaei betreft die speelt al enkele seizoenen in Belgie en brengt er ook niets van terecht, maar word er daar aandacht aan besteed... neen hoor
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws