Anderlecht-fans kunnen hun geluk niet op: 'Coucke heeft het licht gezien!'

    Anderlecht-fans kunnen hun geluk niet op: 'Coucke heeft het licht gezien!'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 14:02di 13-11-2018 om 14:02

    Er lijkt een grote verandering op komst bij Anderlecht. Zo gaf paars-wit al aan dat het op zoek gaat naar versterking voor het sportieve departement. Nieuws dat positief werd onthaald door de fans.

    Die 'sportieve versterking' zou weleens Michael Verschueren kunnen worden. Dat betekent ook (deels) het einde van Luc Devroe als sportief directeur van de club. De fans staan alvast achter die beslissing. Zij zien de zoon van de legendarische 'Mister Michel' graag komen.

    Plaats een reactie

    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 14:07
    Het goede nieuws moet nog altijd bevestigd worden natuurlijk. Maar er gebeurt tenminste al iets blijkbaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:52
    Maar of het de juiste keuze is om iemand binnen te halen die geilt op macht ?
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 14:54
    Hoe weet je nu of die geilt op macht? Toch liever dan een stille marionet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:57
    Is vorig jaar al eens een bericht geweest in de krant maar vraag me niet meer welke.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    dinsdag 13 november 2018 om 16:26
    Zal wel HLN geweest zijn :)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    dinsdag 13 november 2018 om 19:17
    Een bericht in de krant, ma ho seg, hoe mediageil! 🤔😀
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2235
    dinsdag 13 november 2018 om 15:41
    Vergeet ni enkele maanden geleden was herman de grote schuldige en was de vroe de redder ,nu weer de vroe de zondebok enkele maanden verder en nu weer m verschuren de redder in nood wat als....'. Nog 2 tegaan en ge evenaard het keepers record van brugge
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    dinsdag 13 november 2018 om 16:28
    Ne echte voetbalkenner heeft nooit Devroe als de redder gezien
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:36
    Devroe een redder? Ik denk dat weinig fans enthousiast waren dat hij Devroe mee zou nemen. Ik in ieder geval niet en had daar een slecht gevoel bij.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5355
    dinsdag 13 november 2018 om 14:12
    nu is hij den held en in februari wordt hij verguisd....

    Hopelijk geven ze hem wel de nodige tijd
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:16
    Als hij zoveel tijd krijgt als Coucke en Devroe zal het snel gedaan zijn
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 14:20
    Bij Devroe hadden heel veel mensen een slecht gevoel. Ikke niet in het minst.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5355
    dinsdag 13 november 2018 om 14:23
    en hier hetzelfde verhaal , hij moet binnen 1 maand transfers doen, is gewoon véél te kort .

    De sportieve cel staat nog niet op punt en men wil der al vruchten van plukken....
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 14:32
    Kan je volgen hoor, maar we weten niet in hoe verre Verschueren nu al betrokken is in het sportieve.
    De zwakke transfers van afgelopen zomer, waar denk ik toch bijna iedereen het over eens is, kan je niet rechttrekken in januari. Dan is er meestal niet veel goeds te halen.
    Dus voor mij mogen ze nu al richting de zomer beginnen werken. Eventueel in duo dan, maar niet met Devroe alleen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5355
    dinsdag 13 november 2018 om 14:44
    solo duo,....

    maakt niet véél uit, der moet een sterk team met scouts zijn die nu al vele opties hebben .

    En eigenlijk moet je(wil je een 10 halen) hem binnen hebben voor Kerst ! Zodat hij mee kan op winterstage én vooral direct inzetbaar is .
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 14:50
    Een sterk team. Denk dat ze al blij mogen zijn dat ze er 1 vinden. Mommens is bij brugge daarin van Goudwaarde. Daarboven heb je nog wel een deftige manager nodig met kennis van zaken. Ze moeten geen 15 spelers halen zoals deze zomer om er mss 3 goei uit te halen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5355
    dinsdag 13 november 2018 om 14:54
    had het over de scouting etc als team .
    Verder moet der iemand zijn die het sportieve beleid uitstippelt en daarvoor specifieke spelers haalt.

    Ook moeten men voldoende in de eigen jeugd scouten, want die mag je niet blokkeren .

    Je hebt zeker gelijk dat er nu kwaliteit moet komen ipv kwantiteit .

    In de winter moet je 5 man halen, 3 directe versterkingen en 2 met het oog op volgend seizoen(anticiperen op mogelijke vertrekkers)
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 15:02
    We hebben natuurlijk spelers nodig op posities waar ze het moeilijkts te vinden zijn.
    Zal wat geld kosten vrees k.
    En staan spelers nog wel te springen om naar Belgie te komen.
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    dinsdag 13 november 2018 om 15:12
    Inderdaad T, als een speler ietwat opvalt dan wordt hij gewoon weggeplukt door de Europese topploegen, al is het maar om daar de tribune te gaan warm houden. Het zal misschien beteren indien de UEFA heel dat gedoe rond verhuur van spelers gaat inperken ...
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 15:41
    Ik had toch precies liever gehad mocht Devroe aan boord blijven, zo een jaartje of drie. De brave man moet zich nog bewijzen...
    Vind ik leuk
    Toca +39981
    dinsdag 13 november 2018 om 15:49
    Het feit dat jij dat zegt zegt alles he.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 15:53
    Lol
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 15:43
    Als Brugse supporter had ik net een uitstekend gevoel
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 14:46
    Weliswaar een eigenzinnig verslag van hetgeen eerlang in de Anderlechtse voetbaltempel zal geschieden ;
    Pontius Pilatus,handen,water en onschuld gevolgd door de historische uitspraak: " Tu quoque Marcus, papa mi" om af te ronden met een olijk twitterbericht: Het stond geschreven,het stond gedrukt,Michael het is je gelukt!
    Vind ik leuk
    Makke53 +335
    dinsdag 13 november 2018 om 15:44
    Kheb et hier op dit forum nog al gezegd: ge gaat er minstens tussen de 80 a 150 Milj moeten tegensmijten als ge den boel ook voor de toekomst wil opstarten. Als ge der een paar hebt die het niveau van de rest opkrikken beginnen anderen ook meer waarde te krijgen en stijgt dus ook
    De ganse spelerswaarde stijgt mee! Investeren!
    Vind ik leuk
    purple +800
    dinsdag 13 november 2018 om 16:31
    Als hij is zo als zijn vader ,recht door zee en door het vuur voor Anderlecht dan zitten we goed!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:07
    Voor nieuwjaar kan hij bij mij nog ne kerstkalkoen komen halen als ie wil.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4843
    dinsdag 13 november 2018 om 18:44
    Alsof verscheuren de mailaise eens op 1..2...3 ga oplossen. Ge hebt naief, zeer naief , en dan heb je een hopeloze bende rsca supporters , kuh kuh
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws