'Anderlecht vindt nieuwe creatieve middenvelder in Turkse competitie'

    'Anderlecht vindt nieuwe creatieve middenvelder in Turkse competitie'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 13:18di 13-11-2018 om 13:18

    Het is inmiddels een publiek geheim dat RSC Anderlecht komende winter een nieuwe creatieve speler zal halen. De naam van die nieuwe spelmaker is mogelijk al bekend.

    Zo klinkt er in de Turkse media dat Anderlecht het vizier heeft gericht op Emre Kilinc. De 24-jarige middenvelder komt momenteel uit voor Sivasspor, waar hij een goed seizoen speelt. Na elf wedstrijden heeft hij drie doelpunten en twee assists achter zijn naam staan.

    Een scout van Anderlecht werd vorige week al gespot in Istanbul. Vier dagen voor de spelers afreisden naar de Turkse stad voor de wedstrijd tegen Fenerbahçe, ging de scout de middenvelder van Sivasspor bekijken.

    Anderlecht is echter niet de enige ploeg die interesse toont. Zo hebben ook Udinese, Lille en Nantes hem op het lijstje staan.

    Plaats een reactie

    GBAU +1729
    dinsdag 13 november 2018 om 13:26
    Goed nieuws dat er toch al een scout gespot is.
    Dan weten ze toch al van eentje waar hij uithangt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:37
    Saelemaekers is tien keer beter
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16062
    dinsdag 13 november 2018 om 13:53
    Het blijft toch straf dat Stanciu nooit de man werd bij RSCA. Zo'n goede tien gaan ze niet snel meer vinden, denk ik.
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    dinsdag 13 november 2018 om 14:32
    Zo zijn er nog gemakkelijk 10.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5138
    dinsdag 13 november 2018 om 14:16
    Vreemd dat ze nu nog snel wedstrijden moeten gaan bekijken... Een goede scoutingscel heeft een totaalbeeld van potentieel spelers in kaart, waarbij scouting al veelvuldig gebeurd is denk ik dan!?
    Voor elke positie moeten toch potentiële speler gekend zijn die al lang gevolgd en gescout worden, niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:09
    Als ze maar weer niet in volle vitesse een kat in een zak kopen.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 13 november 2018 om 16:16
    Ik vermoed dat ze elke mogelijke kandidaat speler wel meerdere keren scouten.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4862
    dinsdag 13 november 2018 om 16:16
    daaraan zie je dat de scouting nog steeds van een amateuristisch niveau is. Wat je schets is zoals het zou moeten zijn idd
    Vind ik leuk
    Lunam +1635
    dinsdag 13 november 2018 om 14:46
    Nieuwe namen geloof daar niet zo in tijdens de winter. Best spelers die al iets bewezen hebben in onze competitie maar nu door omstandigheden niet aan de bak komen maar toch gemotiveerd zijn om zichzelf opnieuw te lanceren en door andere competities niet zo interessant geacht.
    De namen die interessant zouden kunnen zijn, zullen eventueel redelijk gekende zijn en geen spek voor onze bek.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2687
    dinsdag 13 november 2018 om 16:14
    M.a.w. jij hebt liever spelers die een ganse heenronde op de bank zaten en ritme missen ipv onmiddellijk inzetbare spelers. Rare kronkel
    Vind ik leuk
    Lunam +1635
    dinsdag 13 november 2018 om 18:33
    Kwalitatief direct inzetbare spelers zijn niet haalbaar voor ons landje dan moet je je focussen op spelers zoals Markovic verleden jaar.
    Vind ik leuk
    purple +801
    dinsdag 13 november 2018 om 16:25
    Amai 3 doelpunten....
    Dat zal nen topper zijn!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws