Geen bevestiging van komst Verschueren, wel reactie van Anderlecht

    Geen bevestiging van komst Verschueren, wel reactie van Anderlecht

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 09:23di 13-11-2018 om 09:23

    Anderlecht heeft via de officiële kanalen zelf gereageerd op de mogelijke structuurwijziging in de sportieve staf. Het nieuws over Michael Verschueren wilde het echter niet bevestigen.

    Eerder raakte bekend dat Michael Verschueren de nieuwe sportieve baas zou worden bij Anderlecht. Dat betekende mogelijk ook het einde van Luc Devroe. Anderlecht wilde dat nieuws nog niet bevestigen, maar kwam wel met een reactie op de officiële kanalen.

    'RSC Anderlecht geeft momenteel geen toelichting over de berichten betreffende de sportieve leiding. De club bekijkt momenteel zijn opties om het sportieve departement te versterken en zal nadien zelf communiceren', klonk het.

    Een bevestiging van de komst van Verschueren was het dus niet. De reactie geeft wél aan dat ze bij paars-wit zoeken naar versterking in het 'sportieve departement', wat erop wijst dat Devroe op zijn minst hulp krijgt, maar mogelijk ook vervangen wordt.

    Plaats een reactie

    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 09:28
    Welk soort artikel is dit nu weer? We leven dus echt in Trumpiaanse tijden.
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    dinsdag 13 november 2018 om 09:28
    Devroe wordt koffiemadam van Verschueren 😁😁
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 09:31
    Hoop doet leven voor alle oprechte Anderlecht fans Toca :-)
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    dinsdag 13 november 2018 om 09:34
    Niet dat we alles blind in Devroe zijn schoenen mogen schuiven natuurlijk. Hij is ook maar de marionet van Coucke denk ik.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    dinsdag 13 november 2018 om 09:37
    Denk dat hij gewoon gaat doordoen maar in de luwte kan werken door de aanstelling van Verschueren! Coucke zal wel beseffen dat Devroe reeds verbrand is...
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    dinsdag 13 november 2018 om 09:41
    Dus officieel manager en in praktijk toch koffiemadam.
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 09:47
    Puur hypothetisch; zou het kunnen dat sommigen binnen jullie bestuur het débacle van de afgelopen maanden met grote welwillendheid hebben gevolgd? Ik noem uiteraard geen namen.:-)
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    dinsdag 13 november 2018 om 09:58
    Devroe zal al wel is gedacht hebben wat voel ik hier toch aan die poten van mijn stoel. 😉
    Vind ik leuk
    Bart Joos +962
    dinsdag 13 november 2018 om 10:00
    Perfect beantwoord!!!!
    Vind ik leuk
    Rebel +1424
    dinsdag 13 november 2018 om 09:41
    Veel woorden weinig uitleg,precies een politieke partij
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15963
    dinsdag 13 november 2018 om 09:51
    Ze ontkennen alvast niet dat Devroe misschien buiten ligt, dus die kans zit er volgens mij dik in.
    Vind ik leuk
    purple +800
    dinsdag 13 november 2018 om 10:03
    Ja ,en als dit echt alleen zijn transfers zijn ,dan is dit een goede beslissing!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:28
    Het is moeilijk om te bepalen wie precies wat deed bij transfers en geruchten zijn moeilijk te controleren. Coucke zou zelf doorgedrukt hebben voor Sanneh en bij KVO ook wou hij per se Lombaerts.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws