Ook de 'prins' reageert: 'Leuk om oude & nieuwe gezichten op Anderlecht te zien'

    Ook de 'prins' reageert: 'Leuk om oude & nieuwe gezichten op Anderlecht te zien'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 16:00ma 12-11-2018 om 16:00

    Vincent Kompany is weer in het land. De verdediger moet zich immers melden bij nationale ploeg. De Rode Duivel maakte ook even de tijd om zijn ex-ploeg RSC Anderlecht te bezoeken.

    Op Twitter pronkt Anderlecht met de aanwezigheid van Kompany. 'Donderdag is het Koningsdag, maar wij hebben onze prins vandaag al op bezoek!', laat paars-wit trots weten.

    Heel veel fans van Anderlecht hopen dat Kompany ooit nog terug te zien is in het shirt van paars-wit. Toch lijkt de kans vrij klein dat het ooit zal gebeuren. Kompany is ondertussen al 32 jaar oud. Zijn contract bij Manchester City loopt nog tot medio 2020.

    Update 12/11, 16.00: Ook Kompany deelde zijn bezoek aan Anderlecht via Twitter. 'Na een goede derby (Manchester City won zondag met 3-1 van Manchester United, nvdr) heb ik interlandverplichtingen. Het geeft me de kans om even langs te gaan bij de ploeg waar het voor mij begonnen is, RSC Anderlecht. Heerlijk om oude en nieuwe gezichten te zien', schreef hij.

    Poll

    Denk je dat Kompany ooit nog zal spelen voor Anderlecht?

    (255 stemmen)

    Plaats een reactie

    camargue +3305
    maandag 12 november 2018 om 15:06
    zie ze daar staan blinken naast een echte voetballer :D
    Vind ik leuk
    Hierulf +1261
    maandag 12 november 2018 om 15:12
    Ik denk van niet maar wie weet met Coucke...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6506
    maandag 12 november 2018 om 15:14
    Ik denk niet dat Kompany ooit nog gaat terugkomen als speler, mss wel als trainer?
    Vind ik leuk
    Knightofh +575
    maandag 12 november 2018 om 15:29
    Kompany komt niet terug. Naast prins van het Astridpark is hij ook gewoon een koning in Man. City
    Vind ik leuk
    JanB +6123
    maandag 12 november 2018 om 15:52
    Hopelijk dan met meer succes dan een paar jaar terug met "Good Kompany"
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12244
    maandag 12 november 2018 om 16:20
    En zo slaagt JanB er weer in van dit leuke nieuws te vergiftigen met z’n ziekelijke jaloezie en cynisme.
    Vind ik leuk
    camargue +3305
    maandag 12 november 2018 om 17:15
    naar het schijnt is het zijn leeftijd (108) dat hem parten speelt. Ze hadden hem al lang een spuitje moeten geven :D
    Vind ik leuk
    K1908 +1106
    maandag 12 november 2018 om 17:06
    Ik dacht dat hij ooit al had gezegd dat dat hem niet interesseert. Ik verwacht niet dat hij nog in het voetbal blijft na zijn spelerscarrière, hetzij bij iets als BX Brussels, voor de maatschappelijke kant dan.
    Vind ik leuk
    camargue +3305
    maandag 12 november 2018 om 15:28
    Tja, Coucke, remember Lombaerts en Deschacht ....
    Vind ik leuk
    Rebel +1399
    maandag 12 november 2018 om 15:27
    Ik dacht even,na het lezen van de titel,dat Coucke naar de training was komen kijken
    Vind ik leuk
    camargue +3305
    maandag 12 november 2018 om 15:30
    wat zou die daar komen doen? Die kent niks van voetbal want hij gaat nu te rade bij mensen die iets van voetbal kennen (heeft hij vorige week zelf getweet)
    Vind ik leuk
    K1908 +1106
    maandag 12 november 2018 om 17:07
    Zei hij enkemle maanden geleden al. Terecht ook. Alleen heeft hij mensen gekozen die er evenmin iets van kennen. :-P

    Enfin, afwachten.. :-)
    Vind ik leuk
    camargue +3305
    maandag 12 november 2018 om 17:17
    dus: zoals we al wisten, hij geeft eindelijk toe dat al diegenen die hij van 't zeetje heeft meegebracht geen kl*ten waard zijn ...
    Vind ik leuk
    K1908 +1106
    maandag 12 november 2018 om 17:41
    Min of meer:
    "De huidige ploeg brengt niet wat we ervan verwachtten. Dit is Anderelcht onwaardig".

    Je kan het op verschillende manieren interpreteren. Wij weten dat jouw versie de meest correcte zal zijn.. :P
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    maandag 12 november 2018 om 15:47
    We mogen altijd blijven hopen maar vrees dat het bij hoop gaat blijven .. als mentor voor Bornauw zou Vince van goudwaarde kunnen zijn .. helaas zie ik hem niet terugkeren.. en als 36 jarige zou het ook niet meer moeten want dan gaan de blessures elkaar nog sneller opvolgen
    Vind ik leuk
    K1908 +1106
    maandag 12 november 2018 om 17:08
    Goh, het zal hem zelf niet meer interesseren, maar komende van het niveau bij Manchester, zou het hier een peulenschil zijn, niet meteen om blessures van te krijgen...
    Vind ik leuk
    Xynix +311
    maandag 12 november 2018 om 17:08
    Ik hoop dat Kompany niet te lang heeft moeten zoeken naar die oude gezichten, vermits nogal wat ontslagen de revue gepasseerd zijn. 😉 Serieus, het zou fijn zijn mocht Vince na diens loopbaan als voetballer een functie krijgt aangeboden bij Anderlecht. Goeie ex-spelers met brains (Zetterberg, Kompany, Nilis, Degryze,...) zouden zo voor een injectie met voetbalkennis kunnen zorgen. Kan altijd van pas komen om talenten te beoordelen of bij te schaven. Bovendien word je zo minder afhankelijk van voetbalmanagers. Wellicht utopisch, maar tal van clubs deden het voor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws