Club Brugge heeft streepje voor: ‘Dat heeft KRC Genk toch minder’

    Club Brugge heeft streepje voor: ‘Dat heeft KRC Genk toch minder’

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 14:12ma 12-11-2018 om 14:12

    Landskampioen Club Brugge en KRC Genk behoren tot de titelkandidaten dit seizoen. Aimé Anthuenis ziet echter een verschil tussen beide clubs.

    KRC Genk speelde gelijk tegen Moeskroen. "Dat Genk punten verloor, hoeft niet te verbazen. Europees voetbal kost sowieso punten in de competitie. Je ziet wat vermoeidheid in die ploeg sluipen. De interlandbreak komt geen moment te vroeg", vertelt de voormalige bondscoach aan De Zondag.

    Ook Club Brugge speelde Europees, maar Anthuenis vindt dat Blauw-Zwart een streepje voor heeft op KRC Genk. "Hetzelfde excuus mag Club Brugge wel inroepen. Maar het heeft toch een bredere kern dan Genk om dat makkelijker op te vangen."

    Poll

    Met akkoord?

    (366 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +39973
    maandag 12 november 2018 om 14:17
    Allemaal flauwekul. Genk staat toch 4 punten voor. Voor mij heeft geen van de 2 een streepje voor.
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    maandag 12 november 2018 om 14:19
    Ik begin te geloven dat Antheunis enkele streepjes achter heeft.
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    maandag 12 november 2018 om 14:20
    Hij gokt er maar op los.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2978
    maandag 12 november 2018 om 14:28
    Nonkel Aimé is niet meer van de joengsten .
    Dus neem het hem niet kwalijk
    Af en toe een kortsluiting op die leeftijd is gepardoneerd
    Wij zijn zoveel jonger,en we lullen nu al alle dagen op dit forum
    Vind ik leuk
    freeman +11946
    maandag 12 november 2018 om 14:23
    Niet vergeten dat Club straks in de terugronde alle ploegen uit de top 7 THUIS mag ontvangen ( uitgezonderd anderlecht ) Dus we zien straks wel wie een streepje voor heeft .....
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15963
    maandag 12 november 2018 om 14:27
    De kern van Genk nog niet goed bekeken zeker? Ijzersterke bank.
    Vind ik leuk
    Gimini +747
    maandag 12 november 2018 om 14:28
    Grotere kern? Als ze een basisspeler moeten missen is er al paniek. De grote van de kern is ondergeschikt aan de kwaliteit van de kern, er is meer kwaliteit in de kern van Genk dan in Brugge ....hun "grote " kern ging er onderuit in de beker. Die vent is aan het dementeren.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2054
    maandag 12 november 2018 om 14:33
    In de Beker van België is wel gebleken dat die sterke bank van Brugge ook wel eens van karton gemaakt is. Genk heeft ook niet op alle posities een gelijkwaardige vervanger. De top-4 heeft nu wat voorsprong op plaatsen 5 en 6, maar minstens binnen die top-4 acht ik alles nog mogelijk.
    Vind ik leuk
    Gimini +747
    maandag 12 november 2018 om 14:39
    We hebben Trossard en Berger moeten missen die vorige wedstrijden , toch twee spelers uit de top 5 van Genk , toch wel netjes opgevangen, ben eens benieuwd als Brugge zo twee spelers van hun top 5 moeten vervangen.
    Vind ik leuk
    freeman +11946
    maandag 12 november 2018 om 17:20
    Toch meer dan 2 vervangen bij Club : Danjuma, Diatta, Denswill, Vossen , Poulain, ...om de bijzonderste maar te noemen !
    Vind ik leuk
    purple +800
    maandag 12 november 2018 om 14:46
    Ik vind de kern van Genk juist breder...
    Trossard is mooi opgevangen door die jeugdspeler!
    Genk kan momenteel vervangen zonder te verzwakken!
    Elke vervanger weet precies wat hij moet doen!
    Dat is bij ons (RSCA )toch minder!
    En ik denk als club vanaken moet missen of wesley,dat scheelt toch ook!
    Vind ik leuk
    camargue +3381
    maandag 12 november 2018 om 14:46
    wij hebben ook een Europese "wandeling" gemaakt en pakken wel de 3 punten met een ploeg dat volgens niemand deugt ... Waarop is uw uitleg dan gebaseerd?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 14:55
    Genk staat op dit moment 4 streepjes voor en Club is vorig weekend de enige ploeg van de ploegen die Europees gespeeld hebben die verloren hebben
    Vind ik leuk
    usaboy +771
    maandag 12 november 2018 om 15:01
    Die zogenaamde vermoeidheid zit voor een groot stuk in de hoofden. In het ergste geval trainen ze 5 dagen max 4 uur per dag, daarna worden ze onderhanden genomen door prima kinesisten(of zelfs voor de training). Ik ken het wereldje wel een beetje. Misschien moeten we ze eens een jaartje dagelijks laten gaan werken aan een loon dat 10 keer minder is.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:16
    Als Ref ben ik voor 100 Procent zeker dat Club Brugge niet een streepje maar twee strepen voor heeft op Genk en de prijzen worden pas in het Jaar 2019 uitgedeeld ok allemaal Betweters ik kwil nog geen details bekend gemaakt hebben De Ref.
    Vind ik leuk
    Rebel +1424
    maandag 12 november 2018 om 15:33
    Dus René gij beweert hier dat het weer met de ref's te maken heeft en dit in de periode van de propere handen,als er dus vuil aan je handen kleeft of je weet meer,is het nu tijd om alles wit te wassen!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:38
    René, zondevan die woorden, die je hier neertypt! van't eerste tot laatste woord= ZEVER deLoor!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:37
    Aimé, heb je toch gezegd, daj van die fles moest blijvn, foei, foei
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:18
    In de breedte heeft club te weinig waardige vervangers. Dus die stelling van Anteunis gaat niet op.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws