Club Brugge-aanwinst stelt teleur: Verplicht aan zijn status

    Club Brugge-aanwinst stelt teleur: "Verplicht aan zijn status"

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 12:15ma 12-11-2018 om 12:15

    Club Brugge slikte zaterdag een dure nederlaag. Sporting Charleroi won thuis met 2-1, maar het had er anders kunnen uitzien als Kaveh Rezaei een wenkende kans had afgewerkt.

    De Iraniër is nog niet bepaald een goalgetter sinds zijn komst naar Club. Ook op Mambourg lukte het niet. Het Laatste Nieuws vindt duidelijk dat het voor ongeveer vijf miljoen euro toch wat meer mag zijn.

    'Oog in oog met Penneteau plaatste hij de bal met zijn linker tegen de paal. Pech, denkt de ene dan. Of: goed geprobeerd. Zijn prijskaartje weerlegt die gedachte evenwel. Als je vijf miljoen euro hebt gekost en bij een topclub speelt, moet zó een kans binnen. Net zoals Letica die bal hoorde te pakken in Sint-Truiden, zijn Rezaei - en Wesley in Genk - het aan hun status verplicht om dat soort mogelijkheden koelbloedig af te werken', zo staat te lezen in die krant.

    Poll

    Is Rezaei een goeie aankoop?

    (355 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16064
    maandag 12 november 2018 om 12:28
    Een kat in een zak.. Ik snapte sowieso al niet waarom vele Club-fans zo blij waren met zijn komst.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:33
    idd, hadden Benavente moeten halen ipv diene baard!
    Vind ik leuk
    freeman +11974
    maandag 12 november 2018 om 13:02
    Best nog even afwachten ! Komt er zeker !!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:11
    idd, we kunnen maar afwachten, zit niks anders op hé, hij is lid van fcb en moeten er ons bij neerleggen :-p
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:17
    Niet vergeten dat hij niets van de voorbereiding heeft meegedaan en ook dat hij gekwetst was. Ook de druk voor te presteren wordt met de week groter en groter
    Vind ik leuk
    freeman +11974
    maandag 12 november 2018 om 17:22
    Zoals Mulder reeds formuleerde, hij legt zelf te veel werk af in het middenveld , moet meer aanwezig zijn rond en in de 16 !
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:31
    Je kan geen 2 diepe spitsen hebben ,ene moet de opkomende spits spelen , daarom vind ik hem niet complementair met Wesley en zie ik hem eerder als backup voor hem
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16064
    maandag 12 november 2018 om 13:22
    Meer dan 5 miljoen voor een binnenlandse transfer is sowieso al te véél.
    Vind ik leuk
    BST83 +847
    maandag 12 november 2018 om 12:38
    Mijn gedacht... Wat een kudt aankoop
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 18:20
    Groot gelijk!!! 5miljoen in de vuilbak.(weeral).wat zag club toch in hem.direct gezegd dat dit een paniekaankoop was. Benavente was mischien veel beter geweest. Hij zal verkommeren op de bank en met veel verlies worden verkocht
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    maandag 12 november 2018 om 12:34
    Wanneer ik het goed begrijp dien je een aantal doelpunten te maken naargelang hoeveel je gekost hebt? Ik heb het al dikwijls aangehaald, het is niet dat je bij de ene ploeg top bent dat je bij een andere dat ook zult zijn. Hier zijn al tal van voorbeelden van.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:39
    Je ziet Kaveh groeien per match, het is een nieuwe club met ander voetbal en komt uit blessure. Die gaat normaal nog wel zen goals meepikken maar ja daar moeten we geduld op hebben, als Leko Openda had ingegooid die ook zo een kans mist was het de jeugdigheid. Soms zijn we als supporters inderdaad azijnpissers en moeten we geduld hebben, ook zo bij deze brave man uit Iran.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:46
    da geloof je toch zelf niet? had club Benavente gehaald, dan was ik blijer, door type Diaby ni vervangen werd en dit soort spits hebben we nodig, willen we constant renderen, Rezaei te statisch en te weinig beweging in de 16
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:16
    Laat ons de eerste beoordeling maken na het seizoen. En Benavente is geen spits maar een middenvelder.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:22
    Vergelijk Benavente zen statistieken met Vormer of Vanaken, Benavente loopt als 2de spits of op de 10 soms in zen rol. Diaby zen vervanger word waarschijnlijk ooit Openda, we hebben het niet slecht gedaan op Charleroi en WB / ST truiden na. En ja Deinze dat is een trauma... maar toch, geduld is een schone zaak.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2268
    maandag 12 november 2018 om 13:38
    IDD EN WAT EEN ARTIKEL zegt veel onozelheid om wat aandacht te krijgen van wie is dat argument en was het 3,4,5milj die man weet het zelf niet zoals hij schrijft, laat hem maar proberen zijn niveau op te krikken en wie weet ten slotte hebben wij toch vaste waarden voor de APloeg ondekt diatta ,danjuma schrijvers rits zo slecht is dat toch niet alle aankopen zijn niet altijd prijs beesten dat is nu eenmaal zo
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    Kris1 +902
    maandag 12 november 2018 om 16:01
    Het klopt dat het niet altijd prijs kan zijn met een aankoop. Maar her rijtje miskopen van de voorbije twee seizoen wordt toch wel lang :
    Rotariu, Scholz, Tomacec, Arambat, Mitrovic en misschien ook Rezeia en Letica. Deze spelers vertegenwoordigen meer dan 20 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    Vancamp +133
    maandag 12 november 2018 om 17:05
    Ge vergeet er nog een paar:Strandberg ,Peres?Mera, e.a
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3006
    maandag 12 november 2018 om 14:40
    Geduld vrienden
    Remember nastiah ceh
    Vind ik leuk
    blondel +2775
    maandag 12 november 2018 om 18:08
    Mischien eens proberen om Leandro terug te halen .Kan samen met Rezai in de spits staan.En wij maar geduld blijven uitoefenen ondertussen.En zeggen "t zal wel in orde komen".Ik zeg gewoon ,je kunt het of je kunt het niet.Met Izqiuerdo hebben we ook geduld gehad.Maar daar zag je "daar zit iets in,die kan iets".Maar nu,nog niks goed van gezien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws