'Als Leko even begeesterend overkomt bij de spelers, dan houden we ons hart vast'

    'Als Leko even begeesterend overkomt bij de spelers, dan houden we ons hart vast'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 11:15ma 12-11-2018 om 11:15

    Club Brugge ging na de topprestatie in AS Monaco pijnlijk de boot in tegen Sporting Charleroi (2-1). Het Europese avontuur kost Blauw-Zwart, net als Racing Genk trouwens, punten in de vaderlandse competitie.

    Blauw-Zwart wil koste wat het kost overwinteren in Europa, al beseffen ze dat er daardoor punten kunnen verloren worden in de Jupiler Pro League. Het Nieuwsblad vreest echter dat die focus gevaarlijk is.

    'Als Ivan Leko even begeesterend overkomt op zijn spelers als hij na de wedstrijd de pers te woord stond, houden we ons hart vast voor Club. De Kroaat legde een grijsgedraaide plaat op over het drukke programma en de opeenvolging van wedstrijden', aldus het dagblad.

    Voorzichtige aanpak
    Met de Play-Offs in het vooruitzicht hoeft een uitschuiver geen grote ramp te zijn. Al weten ook andere ploegen dat Club na een Europese wedstrijd 'te pakken' is. 'Maar niks garandeert dat de voorzichtige aanpak nu wel tot succes leidt. De ploegen die de volgende weken Club op hun weg vinden, weten dat er iets te rapen valt.'

    Plaats een reactie

    Gimini +747
    maandag 12 november 2018 om 11:26
    Leko de janker , of hoe noem je zoiets? Het zijn profs die kunnen het fysiek wel aan . Mentaal vermoeid zou wel kunnen , zeker met zulke uitspraken te doen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:30
    Misschien is Leko dan toch niet de geschikte coach bij een topclub als Brugge .
    Vind ik leuk
    Vlad +2676
    maandag 12 november 2018 om 11:31
    Misschien moeten we Clement dan terug halen...Genk zag er trouwens ook niet te fris meer uit gisteren, met eveneens puntenverlies tot gevolg....
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:27
    Je ziet in de eerste competitiehelft dat Club de focus niet kan opbrengen tegen de kleine ploegen
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:34
    Leko is een goede en gewone trainer
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Rebel +1433
    maandag 12 november 2018 om 11:32
    Vindt ik ook een goedkope uitvlucht ,ik denk dat zijn gelatenheid op verplaatsingen veel te maken heeft met de kleur en het motief van de uit kledij,doet hem denken aan zen nachtje .....
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:59
    @Rebel, den dag dat er iets zinnigs uit je mond zal komen, zal kerstmis op 1April vallen!!!
    Vind ik leuk
    Rebel +1433
    maandag 12 november 2018 om 12:09
    Is een graptje hè Patrick
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    maandag 12 november 2018 om 12:09
    Hé Genkie, dat hebben we zondag gezien dat ze niet vermoeid zijn die profs ...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 14:06
    Rlle trainer zegt dat. Je hebt geen idee welke fysieke inspanning he tis om 3 matchen op 1 week te spelen.
    HVH gebruikte hetzelfde uitvlugt na een winst...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:42
    gazette vulling, noem ik dit soort artikels!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16064
    maandag 12 november 2018 om 13:04
    Paniekzaaierij is niet nodig.
    Vind ik leuk
    Vancamp +133
    maandag 12 november 2018 om 17:09
    In t begin dachten we dat de" groten dit jaar over de rest zouden wandelen maar na een paar weken is het terug dat er overal punten te winnen en te verliezen zijn.
    Vind ik leuk
    valere +372
    maandag 12 november 2018 om 18:43
    Leko heeft gewoon de pech gehad,dat zijn flanken Danjuma e, Diatta op hetzelfde moment gekwetst waren.Toen ook nog eens Denswil uitviel,stond Mechele door de afwezigheid van Poulain er ook nog eens alleen voor...Mitrovic gaf wel erg verrassend niet thuis,en met Decarli ga je liefst ook niet naar den oorlog..Die,en nog anderen Dions mogen de club straks verlaten,hoe jammer het voor onze jonge Belg ook is,hij zal zijn niveau van vorig seizoen nooit meer evenaren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws