“Dury een paar weken naar de tribune sturen zou een sterk signaal zijn”

    “Dury een paar weken naar de tribune sturen zou een sterk signaal zijn”

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 08:45ma 12-11-2018 om 08:45

    Francky Dury had weer kritiek op de scheidsrechters in de Jupiler Pro League en Serge Gumienny vindt dat niet kunnen.

    “Ook Francky Dury kon het weer niet laten om zijn gal te spuwen. Hij zei zelfs letterlijk dat het hem niet interesseert wat scheidsrechtersbaas Verbist zegt. De Pro League heeft er recent op gehamerd om te stoppen met die openlijke kritiek op de arbitrage”, begint Gumienny tegenover Het Belang van Limburg.

    De coach van Zulte Waregem zou gestraft moeten worden, vindt Gumienny. “Wel, nu zou ik als bond dan een signaal geven door Dury voor een paar weken naar de tribune te sturen. In Engeland wordt zo'n gedrag niet getolereerd.”

    Poll

    Heeft Gumienny hier gelijk?

    (322 stemmen)

    Plaats een reactie

    Filiep +250
    maandag 12 november 2018 om 08:58
    Dus als ik het goed begrijp mogen de arbiters zich laten omkopen en moeten de trainers van de kleinere ploegen zwijgen.
    Het zou veel beter zijn dat de meeste arbiters ontslagen worden en dat ze hulp gaan zoeken in het buitenland.
    Want nu hebben we gewoonweg het gevoel dat alle rotte appel nog lang niet uit de mand zijn
    Vind ik leuk
    Basvyncke +692
    maandag 12 november 2018 om 09:02
    Eerst de kwaliteiten van de scheidsrechters omhoog dan opnieuw praten...
    Vind ik leuk
    Effecee +112
    maandag 12 november 2018 om 09:33
    In Engeland staat de arbitrage wel op een hoger niveau dan in België! Leven we trouwens niet in een democratie waar iedereen zijn zeg mag doen?
    Vind ik leuk
    TageMeister +5364
    maandag 12 november 2018 om 09:41
    ook daar blunderen de refs !
    Vind ik leuk
    K1908 +1170
    maandag 12 november 2018 om 10:21
    Wel veel minder frequent.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5364
    maandag 12 november 2018 om 11:49
    elke week, dus lijkt mij even frequent :-) !

    Vind ik leuk
    TageMeister +5364
    maandag 12 november 2018 om 09:42
    alst goed gaat met ZW is het Dury degen die klaagt over collega's die over de ref praten etc. nu het minder gaat zwijgt hij zelf niet, een beetje hypocriet!
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    maandag 12 november 2018 om 09:53
    Wie is er eigenlijk geïnteresseerd in wat Verbist zegt 😂
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:57
    Kunnen de scheidsrechters niet leven met kritiek misschien???? Wat je de laatste weken op de velden ziet stinkt, het is partijdig, en zoveel fouten. In de privé stond je reeds lang op straat.
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    maandag 12 november 2018 om 11:05
    Probeer eerst de scheidsrechters en VAR correct te laten fluiten... vooraleer de trainers te schoferen.
    Amateurisme troef weer dit weekend !
    Vind ik leuk
    Don John +173
    maandag 12 november 2018 om 11:07
    Gumienny zou beter eens een paar weken zwijgen... zevert enkel als om om kleine clubs gaat ...
    Vind ik leuk
    Gimini +747
    maandag 12 november 2018 om 11:11
    Hoort wie praat. Blijkbaar is kritiek hebben op de Var en de arbitrage het alleenrecht van Gumienny, als ik goed lees in een ander bericht hier.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:47
    Dury is een gefrustreerd West-Vlaams boertje. Wereldster in Zulte...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 14:53
    Hopeloze prul , hoeveel auto's heb jij in Aalst gekocht en hoeveel horloge's (zonder verpakking uiteraard) heb je gehad of was je echt zo een doorslechte scheidsrechter die nu moet schnabbelen om nog eens af een toe naar een verdacht etablissement te kunnen gaan waar vroeger anderen betaalden .
    Of is het om rekeningen te vereffenen met trainers die uw verdachte handelingen durven aan te kaarten ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:33
    Als je gelijk hebt mag je je mond open doen, hoe meer de arbiters gepamperd worden hoe slechter ze fluiten
    Vind ik leuk
    vampire81 +1199