Vanhaezebrouck sneert richting supporters: Dan fluiten ze

    Vanhaezebrouck sneert richting supporters: "Dan fluiten ze"

    Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 16:51zo 11-11-2018 om 16:51

    Zondag nam Sven Kums RSC Anderlecht bij de hand. De middenvelder scoorde in de 2-0 zege tegen KAA Gent twee keer. Na de match reageerde Hein Vanhaezebrouck op de glansprestatie van Kums.

    "Kums speelde in het verleden al betere matchen voor ons, maar dan scoorde hij niet", reageerde de trainer van Anderlecht voor de camera van Play Sports. “Weet je, eigenlijk speelde Kums vandaag amper op vijftig procent door problemen aan zijn rug.”

    Kums schitterde in de eerste en de tweede helft. "Eigenlijk was het de bedoeling om hem na twintig minuten te vervangen op aanraden van de dokter. Ik vroeg Kums om verder te spelen. Dat deed hij. Chapeau."

    “Dit was zeker niet de beste match van Kums bij Anderlecht. Hij speelde hier al beter, maar dan fluiten ze. Nu gaat men beweren dat de Kums van KAA Gent terug is, zo onnozel is het."

    Plaats een reactie

    Zetterberg +10554
    zondag 11 november 2018 om 16:59
    Vreemd, ik zie kums pas de laatste matchen pas terug op niveau. Hein zal het anders zien
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:04
    HEIN ziet het vliegen!
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    zondag 11 november 2018 om 17:05
    Dacht dat hij het.over Gerkens had aan de titel te zien. Maar hij heeft wel een punt dat het fluiten zeer ambetant is.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2646
    zondag 11 november 2018 om 17:10
    Klopt. Ge kunt u is ergeren in iemand en na de match er over zagen mr tijdens een match moet ge da achterwege laten. Ook Sanneh had prijs dachtek
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4012
    zondag 11 november 2018 om 17:27
    Enorm ambetant. Niemand wordt daar beter van, al helemaal niet als een speler in een mindere periode zit. Het komt overal voor, maar in Anderlecht is 't enorm. Een hardnekkig oud en irritant zeer. En aan die tweets heb ik ook al een hekel. En altijd moet er een meer op de kap gezeten worden dan de rest. Enorm vervelend.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2646
    zondag 11 november 2018 om 17:42
    Ach twitter, nobodies die denken da hun mening relevant genoeg is om met de wereld te delen
    Vind ik leuk
    blondel +2751
    zondag 11 november 2018 om 18:02
    Zoals jij jouw mening hier wilt delen ,als die nobody s.Is toch hetzelfde .Twitteraars gaan ook naar matchen kijken hoor.Vandaar kan je ook twitteren.Waarom die mensen uitmaken voor nobody s.?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2646
    zondag 11 november 2018 om 18:05
    Ik deel men mening op een voetbalforum en voel me ook ni zo belangrijk dat gans de wereld die moet lezen
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2978
    zondag 11 november 2018 om 18:09
    Geintje heeft wel een punt
    Maar hij en de supporters zal nooit een geslaagd huwelijk zijn
    Remember wat ik zei voor de match ivm de sterren.
    Een match moet altijd gespeeld worden
    Proficiat met de 3 punten
    Liever strijden tegen goede i.p.v. zwakke nekken
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4012
    zondag 11 november 2018 om 18:16
    Mocht je nu 'nekken' vervangen door 'mauven' of 'Joden', zou ik je misschien zelfs sympathiek vinden 😁
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10554
    zondag 11 november 2018 om 18:27
    Toch liever niet joden, vind ik zeker niet beter
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4012
    zondag 11 november 2018 om 18:55
    Bah. 'Joden' heeft iets historisch. Komt door de (vroegere)band met Ajaxsupporters, die steevast 'Joden' worden genoemd. Vind ik niet echt beledigend. Zoals 'boeren'.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2978
    zondag 11 november 2018 om 18:27
    Wij zijn de boeren en jullie zijn de nekken
    En dat zal zo blijven🤪
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4012
    zondag 11 november 2018 om 18:57
    Joden en boeren. Zoals misschien 'nekken' en 'calimero's'.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2978
    zondag 11 november 2018 om 19:56
    👍
    Vind ik leuk
    Toca +39973
    zondag 11 november 2018 om 18:28
    Thanks. T was zeker niet super maar we hebben al slechtere matchen gezien dit jaar. Maar met wat betere afwerking van Gent had het nog helemaal fout kunnen gaan ook.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2646
    zondag 11 november 2018 om 17:06
    Hein heeft volgens mij heel speciale lenzen in
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:08
    Hein zegt dus dat de supporters van Anderlecht er geen bal van kennen. Grotendeels terecht uiteraard, maar blijft toch straf dat die dat nog pikken ook.
    Vind ik leuk
    purple +800
    zondag 11 november 2018 om 17:26
    dat zegt hein helemaal niet....
    hij zegt dat ze spelers uitfluiten en heeft daar gelijk in....
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4012
    zondag 11 november 2018 om 18:09
    Laat het. Die San Fulgencio kan nauwelijks lezen, laat staan een uitspraak naar behoren interpreteren.
    Vind ik leuk
    Rebel +1424
    zondag 11 november 2018 om 17:27
    Nee nee,maar jij snapt er niks van,op Anderlecht zijn ze veeleisend en Hein vindt ons iets te veeleisend,maar wij zijn ook heel veel gewoon,anders dan in Brugge waar ze alles op de scheidsrechter steken
    Vind ik leuk
    Panpeter +85
    zondag 11 november 2018 om 17:11
    Hein denkt dat hij het voetbal uitgevonden heeft,maar is een waardeloze trainer.Ze winnen vandaag door Kums maar Gent had beter kansen.Nlijft een zwakke trainer.Tactisch een dikke zero.Zie maar, soms lopen ze met drie a vier spelers naar de bal en verdedigend al even zwak.Weg ermee en neem Gerkens maar mee.
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    zondag 11 november 2018 om 17:39
    Dat uitfluiten tijdens de match moet eruit! Help je u ploeg niets mee.
    Vind ik leuk
    Xynix +313
    zondag 11 november 2018 om 18:01
    Het is precies of ze het bij VP een beetje moeilijk hebben met de winst van paarswit. Altijd dat negativisme en de polemiek opzoeken, sla er de titels maar eens op na. Maar Hein heeft dat inderdaad gezegd, al was dit maar een klein (maar terecht) prikje richting kritisch publiek. De opmerking "nu gaan ze weer zeggen dat de Kums van bij Gent terug is" was volgens mij eerder een prik naar de scorebordjournalistiek hoor mannen.
    Vind ik leuk
    Hierulf +1276
    zondag 11 november 2018 om 18:57
    Groot gelijk van Hein, een aantal supporters zijn niet van het niveau van Anderlecht. Liever kwijt dan rijk, en hoe sneller hoe beter !
    Vind ik leuk
    hoekschop +3093
    zondag 11 november 2018 om 20:23
    De supporters waren top. Gerkens uitfluiten vanaf dat hij zijn eerste voet op het plein zette en dan klagen dat hij niet goed speelde. Hoe kan je in zo'n omstandigheden met vertrouwen voetballen? Ach ja, op Anderlecht hebben ze altijd iemand nodig als zondebok. Als die dan weg gepest is dan zoeken ze een volgende speler om uit te fluiten.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 02:04
    Het steeds uitfluiten van bepaalde spelers frustrerende hein al heel lang... Twas wachten op een prestatie om dat aan te halen... Zeker omdat bij een wissel gerkens een fluitconcert kreeg... De sneer van Hein ging vooral daarover... Ook Ik vond het not done, zeker voor een speler die zich constant geeft, 90 min vecht... Op plaatsen die niet de zijne zijn, alles in functie van de ploeg... Wie geen risico neemt doet niks verkeerd... Ook al heeft hij mss ni het profiel voor anderlecht, er zijn er zo veel meer die da zogezegd wel hebben en de ploeg nog minder bijbrengen... Wie hekelde dimata na een zoveelste mislukte dribbel of balaanname de eerste 15 matchen? OK de Goals waren er mr zonder de penalty's zou hij niet in top 5 staan... Wie durfde saelemackers aan te pakken na weer een balverlies door ondoordacht tekeer te gaan en daarna zijn collega's in de steek liet? Dimata heeft zich herpakt na zijn interlandgoals... Maw vertrouwen krikt het niveau omhoog... Uitfluiten het tegenovergestelde... En Ondertussen staan we toch terug kort tegen onze concurrenten terwijl we net tegen hen punten verloren hebben... Achter je ploeg blijven staan... En ook al stroomt er paars bloed door mijn aders geef ik graag toe dat op vlak van de ploeg te blijven steunen alst wat minder loopt, fcb supporters duidelijk een fietslengte voor staan...
    Vind ik leuk
    Vancamp +133
    maandag 12 november 2018 om 17:21
    Hein is de pedalen kwijt ,is teveel met de supporters bezig.Hij moet zijn ploeg beter doen speler,de rest zijn uitvluchten voor eigen niet kunnen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 17:21]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws