Bruggeling zakt door het ijs: 'Hij kon maar weinig bekoren'

    Bruggeling zakt door het ijs: 'Hij kon maar weinig bekoren'

    Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 13:47zo 11-11-2018 om 13:47

    Club Brugge leed afgelopen zaterdag een pijnlijke nederlaag tegen Charleroi. Het werd 2-1 voor de Carolo's. Bij Club Brugge was er één speler die enorm door de mand viel.

    Door de vele blessures moet Ivan Leko noodgewongen puzzelen in zijn defensie. Dat zorgde er ook voor dat Thibault Vlietinck opnieuw een basisplek kreeg. Niet op zijn geliefkoosde rechterflank, maar op links. Geen geslaagd experiment.

    De jonge Bruggeling had het de hele wedstrijd bijzonder moeilijk. Zeker na het uitvallen van Stefano Denswil verzoop Vlietinck helemaal. Dat zag men ook bij Het Nieuwsblad.

    Het dagblad gaf Vlietinck dan ook maar een 4 op 10 voor zijn wedstrijd tegen Charleroi. Het laagste cijfer van alle Bruggelingen. 'Speelde tegen zijn voet op de linkerflank een flauwe wedstrijd. Kon sinds zijn bemoedigend debuut tegen Dortmund nog maar weinig bekoren', klonk het.

    Plaats een reactie

    zondag 11 november 2018 om 13:56
    Die dip waar iedereen bij Genk zo naar verlangd, is al bij Brugge toegeslagen.
    Het verschil ts Genk en Brugge en reden dat Genk niet echt een dip kent, is een sterke bank.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:01
    Blijf dat vooral denken. De enige reden bij ons was letterlijk no sweat no glory. Denken dat het wel vanzelf zal gaan wegens toch gewonnen op Monaco...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:25
    Tegen het zwakste Monaco sinds jaren en daarin nog eens meer jeugdspelers dan vaste waarden. Dan is onze 4/6 tegen Besiktas waar wel de meeste sterkhouders spelen toch indrukwekkender.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 15:54
    Je bedoelt zoals onze 6/6 dus in de knock-out fase paar jaar terug tegen Besiktas? Wees blij voor ons co-efficient zagevent.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 22:55
    Ssstttt black 'n blue , laat hun in de illusie verder dromen...
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:20
    Dromen we ook als ik zeg dat we nog altijd de ongeslagen leider zijn? De eerste sinds 1989
    Vind ik leuk
    viperkebas +305
    zondag 11 november 2018 om 16:12
    Bij Monaco stonden schooljongens op t veld o.a. een gastje van 16 jaar. Iedere ploeg uit de JPL zou in Monaco hebben gewonnen dus bij blauwzwart dachten ze dat dit DE CL-prestatie was!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 19:27
    Zielig manneke! Denk na over wat je schrijft, kom dan eens terug.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 21:17
    Viper dat er een paar ploegen zouden winnen tegen dit Monaco ok maar allemaal? Dan heb je het toch mis vrees ik.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 22:53
    Dezelfde achterlijn waarmee ze kampioen werden en oa Tielemans erbij... Goedkoop zwak ploegje dus...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 22:57
    Sterke niet dip op moeskroen. Verliezen op charleroi mag niet maar kan, gelijk tegen dit moeskroen?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:24
    Still number one!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:15
    En verdiend tot op heden,proficiat.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365
    zondag 11 november 2018 om 14:08
    jammer dat er naar zo een jonge gast gewezen wordt terwijl de 3 meest bejubelde ook niet thuis gaven(Vormer,Hans, Wesley)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:11
    De enige schuldige hiervan is Mannaert. Er is in augustus gewoon onvoldoende kwaliteit ingekocht om zowel voor de titel te spelen als iets te betekenen in de CL. Als de schorsing van Wesley niet was weggevallen zou dit al veel duidelijker geworden zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:44
    Yourick de waarheid kwetst he
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws