OPSTELLING: Vanhaezebrouck komt met grote verrassingen, Verstraete terug bij Gent

OPSTELLING: Vanhaezebrouck komt met grote verrassingen, Verstraete terug bij Gent

Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 13:30zo 11-11-2018 om 13:30

Na de uitschakeling in Europa is het van moeten voor RSC Anderlecht. De Brusselaars kunnen zich nu nog enkel focussen op de competitie. Het moet ook in de Jupiler Pro League dringend punten pakken. Net zoals Gent, dat in Brussel op bezoek komt. Dit zijn de opstellingen.

Hein Vanhaezebrouck verrast bij Anderlecht op verschillende plekken. Zo worden Alexis Saelemaekers, Zakaria Bakkali en Pieter Gerkens naar de bank verwezen. Jongelingen Dauda, Albert Sambi-Lokonga en Francis Amzu krijgen een basisplek. James Lawrence vervangt de geblesseerde Ognjen Vranjes.

Coach Jess Thorup behoudt bij Gent het vertrouwen in het centrale duo Plastun-Rosted. Op het middenveld verhuist Franko Andrijasevic weer naar de bank. Hij moet plaats ruimen voor Birger Verstraete.

Plaats een reactie

Zetterberg +12240
zondag 11 november 2018 om 13:33
Toch wel idd verrassend...ben benieuwd
Vind ik leuk
Brick +1018
zondag 11 november 2018 om 13:36
4 centrale middenvelders naast elkaar? Of is dit een 3 5 2
Vind ik leuk
AzEz86 +7061
zondag 11 november 2018 om 13:51
Nope, een 4-4-2 volgens de facebook pagina.
Verdediging zou Najar, Lawrence, Sanneh, Amuzu zijn
Middenveld: Lokonga, Makarenko, Trebel, Kums
En dan de 2 spitsen natuurlijk Dauda en Dimata
[Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 13:51]
Vind ik leuk
Bonanza +992
zondag 11 november 2018 om 14:12
Hopelijk niet, amuzunis toch geen verdediger??
Vind ik leuk
AzEz86 +7061
zondag 11 november 2018 om 14:57
Voor Hein blijkbaar wel...
Ofwel hebben ze het systeem weer verkeerd gegeven zoals ze al zo dikwijls gedaan hebben dit seizoen
Vind ik leuk
vanhimst +1117
zondag 11 november 2018 om 13:39
hoop maar dat het weer geen blamage wordt en dat er eindelijk eens kan gewonnen worden en liefst geen tegengoal slikken
Vind ik leuk
zondag 11 november 2018 om 13:44
Word een mooie overwinning voor Gent.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14011
maandag 12 november 2018 om 04:48
Clown
Vind ik leuk
pitroken +151
maandag 12 november 2018 om 13:15
ook een mooie wedstrijd van genk tegen de laatste.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 14:38
Vond ik ook. Veel kansen langs beide kanten en een mooie open wedstrijd en nog steeds ongeslagen. Eerste ongeslagen herfstkampioen sinds 1989
Vind ik leuk
BBBBB +158
zondag 11 november 2018 om 13:45
Misschien kums nog es centraal vanachter?? 🤔😅
Vind ik leuk
Lunam +1981
zondag 11 november 2018 om 13:55
Hein krijgt sowieso op zijn kop, als het goed is zal commentaar zijn moest dit al vroeger gedaan hebben, als het slecht is heeft geen vertrouwen aan zijn kern wisselt te veel. Heintje bereid je maar opnieuw voor op bakken kritiek.
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1341
zondag 11 november 2018 om 14:11
Die kritiek is toch ook terecht.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16976
zondag 11 november 2018 om 13:57
Ben benieuwd! COBW!
Vind ik leuk
zondag 11 november 2018 om 13:58
Bronn,de enige achterspeler die nog iets kan op de bank bij Gent !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws