Leko trekt conclusies: “3 á 4 spelers waren vandaag niet op niveau”

    Leko trekt conclusies: “3 á 4 spelers waren vandaag niet op niveau”

    zaterdag 10 november 2018 om 22:44

    Club Brugge verloor belangrijke punten op het veld van Charleroi. Coach Ivan Leko zag dat een viertal van zijn spelers niet op niveau waren.

    "3 à 4 spelers waren vandaag misschien niet op niveau”, wordt Leko geciteerd door Sporza. “Iedereen wilde alles geven, maar het was moeilijk. Zoveel matchen op een rij aan 100 procent scherpte spelen is niet makkelijk. Dan moet je je momenten pakken en dat hebben we niet gedaan. Het is jammer, want we wilden hier absoluut winnen en we gaan nu met een slecht gevoel naar de interlandbreak."

    "Maar dat gebeurt in voetbal. Ook grote ploegen uit andere competities hebben het wel eens lastig om van de Champions League naar de eigen competitie te gaan. Dat is een leerproces voor onze jonge ploeg. Dinsdag in Monaco was eigenlijk belangrijker en historisch. Maar de pijn van het verlies blijft", aldus de Kroatische oefenmeester.

    Poll

    Heeft Leko hier gelijk?

    (325 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 10 november 2018 om 22:50
    Het is eerder juist omgekeerd 3 a 4 spelers haalden enigzins een niveau
    Vind ik leuk
    SD +9363
    zaterdag 10 november 2018 om 23:10
    Hoe doen ze dat in Engeland eigenlijk ? Wordt er misschien meer (fysisch) getraind dan dat uurtje bij ons. Zou het dus juist zijn dat Dedoncker niet meedoet bij de Wolves omdat hij fysisch niet meekan.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2261
    zaterdag 10 november 2018 om 23:43
    De afgelopen jaren was Charleroi thuis onklopbaar maar kenden ze tegen Brugge steeds een "off-day". 1e match na Propere handen en Brugge gaat kopje onder. Toeval?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 23:43]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:11
    Het lag zeker niet aan de arbiter vandaag,wat je niet kon zeggen van andere wedstrijden van gisteren en vandaag
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    zondag 11 november 2018 om 09:55
    Daar hebben de spelers van brugge zelf voor gezorgd ,dus kijk naar het verleden van u ploeg dat zijn geen fabeltjes van gefustreerde sup maar bewezen feiten
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:59
    Ja dat is het; hun handen zijn niet gewassen !
    Vind ik leuk
    Hierulf +1051
    zondag 11 november 2018 om 01:25
    Ik denk dat de coach ook niet op niveau was...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 03:34
    Speler niet op nivezu. Drie , vier spelers die het gewoon niet kunnen.. en verder , Leko is ook een gewone trainer.
    Vind ik leuk
    strat2 +177
    zondag 11 november 2018 om 06:37
    Als de besten altijd moeten spelen, zoals Leko verleden week toch nog benadrukte, dan moet Schrijvers als best scorende spits die bovendien ook veel beslissende doelpunten maakt eerst inkomen en niet Rezai. Door dit te doen is het niet ondenkbaar dat zijn laatste tactisch bedenkelijke wissel niet nodig was, ( als die dat überhaupt al was).
    Mijn conclusie: Leko is over het algemeen een goede coach, maar hier verliest hij de match volgens mij "op punten".
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 06:50]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:06
    Schrijvers is gewoon nog niet fit genoeg, moest een Danjuma of Diatta geen blessure hadden zat hij zelfs niet op de bank. Ja ik weet dat hij niet op de flank speelt maar het gaat over positiewissels. Leko moet zelfs Vlietinck links zetten waar hij weinig bijbrengt maar in ieder geval niet flatert zoals Cools de laatste weken. Het was gewoon veel veel te weinig van 80% vd ploeg en neigde naar arrogantie : no sweat no glory !!
    Vind ik leuk
    strat2 +177
    zondag 11 november 2018 om 11:13
    Hoe weet jij dat? En als Schrijvers niet fit genoeg is, waarom brengt Leko hem daarna dan nog in via een tactisch bedenkelijke wissel?
    Voor alle duidelijkheid :het is niet mijn bedoeling om Leko volledig af te breken hoor, maar hij is zeker ook voor een deel verantwoordelijk voor de nederlaag, dus alleen maar naar de spelers wijzen is mijns inziens niet echt de correcte weergave van de feiten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    zondag 11 november 2018 om 12:20
    Idd stef ik ook ga ni mee in het spelletje trainer afkraken we weten dat leko altijd correct zijn ploeg opsteld zie van aken en ruud op de bank gezet hij traint een ganse week met zijn spelers en zal dan wel weten wie 100% fit is , zijn spelers hebben niet gebracht wat hij van hen verwachte spijtig en ja we zien wel waar we staan als de play offs beginnen er zijn er hier al veel vergeten dat leko zei bij aanvang dat de ,1e preoriteit een goed resultaat halen in de CL en daar is hij al ingeslaagd dus .......
    Vind ik leuk
    Weareleko +85
    zondag 11 november 2018 om 10:35
    Izvini Ivane, ali ti si kriv da smo izgubili. (vertaling: sorry, Ivan, maar jij bent deschuldige voor het verlies.
    Vind ik leuk
    Fre Stef +69
    zondag 11 november 2018 om 11:13
    Leko: jij haalde evenmin uw niveau met uw domme wissels en achteraan zo starten
    Vind ik leuk
    dakcota +4404
    zondag 11 november 2018 om 11:37
    dus als anderlecht champions league speelt is dit geen excuus (want we zijn een topploeg, dat zeiden ze bij brugge) maar voor hunzelf is het plots wel een excuus, bende hypocrieten
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    zondag 11 november 2018 om 13:46

    Decarli , Mitrovic en Rezeia zijn gewoon een klasse te min voor Club. Wel spijtig dat ze samen met Letica meer dan 15 miljoen uitgaand transfergeld vertegenwoordigen. De verantwoordelijke voor deze miskopen is mede verantwoordelijk voor de mindere gang van zaken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws